Så jävla skönt!!
Hemmaplansfördel igen!
Vem hade damp efter målet?
Redigerad kommentar
MarcusElving: JÄVLA HYVÖNEN!!!
Vilken jävla gris...
Smart av Sundqvist.
Publiken jublar, hahaha...det är inte begåvningsreserven som klappar händerna där.
70 Rodrigues:Kan man hoppas på 3 matcher avstäning på Hyvöönen?
Hopp tackling i huvet med klubban först vad ger det?
MarcusElving:
Så jäkla smart av Sunken. En eloge där!!
Hyvönen bajsar på sina egna medspelare, men det fattade inte skogsmurvlarna på läktarna...
Hopptacklingar - är det FBK:s nya strategi?
Hyvönens hopptackling borde ge 10 matcher. Vilken fin företrädare för FBK.
Hyvönen, först en tackling i huvudet på Bertilsson sen pucklar han på Sunken utan handskar.
Vilken sopa! Och publiken på läktarna jublar, herregud.
Helt övertygad om att FBK kommer att skada Silfver eller Järnkrok allvarligt om det behövs innan den här matchserien är slut.
Jajjen: Ja ni har ju redan lyckats med Torpet
Grattis till en rättvis seger
bisterfinnen: Sunken är ingen som backar en fight, han är absolut ingen feg spelare. Det har vi sett många gånger! När det gäller slutspel så gäller det att vara smart och inte dra på sig onödiga matchstraff och grejer.
Sunken tar en fight mot Hyvönen alla dagar i vecka annars.
Vi behöver inte ge oss in i massa dispyter med fans från lag som Modo och Frölunda. De är ju så avundsjuka så man nästan vill ta fram skämskudden!
Skit i dem, de har inget att diskutera i sina egna böcker av kända anledningar så de måste gå in här och bjäbba.
Ignorera bara, orkar inte hålla på och radera massa inlägg idag igen.
Jajjen: jaja liksom crosscheckingen mot en tandlös Sanny och en ovaligt ful elbowing mot RW. Ni är ju såå snälla och skadar ingen . Det är tufft och så skall det vara men enögdheten mot att någon av våra fula grisar rör era era primadonnor det är patetiskt. Skärpning och grattis än en gång för en rättvis seger
Det är nog som Widing säger: FBK kan inte stoppa Krok å Silfver mer än nån enstaka match. Snacka om att äga hockeysverige.
Cred till Silfverberg och Järnkrok idag! De hade en tung kväll men är likförbannat framme och levererar! Båda får mycket stryk men de kör på ändå, underbart!
Zappaholic: jag är här därför att jag älskar hockey och för att detta är ett hockeyforum. Ingen snoppmätartävling, inget sektmöte och ingen syjunta.
Vilket lag jag håller på är i vanliga fall egalt, men just idag gör det att jag förhåller mig rätt neutral och bara njuter utan att vara nervös. En rätt oskyldig kommentar om att det faktiskt var svårt att kalla Hyvönen för den fege i situationen drar igång hela dagisligan som pratar om bajs.
Svar nog så? Ni överreagerar och jag hade rätt. Lev med det.
arnio: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Kroken är kung...Silfver kejsare!!