Huge: Du skulle ju hålla dig borta ;-)
FY FAN VAD GOTT!!!
Färjestad försöker vara så fula de kan men vi vinner ändå...
Ska bli spännande att se om publiken ska attackera spelare igen.
Skulle betala för att få höra en intevju med tant Wallin direkt efter matchen. Särskilt om nån frågade vad han tycker om Brynäs kvaliteter.
Zappaholic:Underbart att se HELA FBK tappa fokus, en dynasti går i graven.
Vad ska dom skylla den här förlusten på nu då?
Hal is?
Helt jävla underbart! Riktigt bra och väl genomförd match från vår sida. Jag är riktigt imponerad. Färjestad ser tröttkörda ut medan vi nöter på med rätt bra tempo. Tycker att vi är minst en klass bättre än Färjestad totalt sett. Svedberg är riktigt bra idag. Han börjar växa fram till att bli en riktig guldmålvakt.
Om jag inte har helt fel så har vi nu 4(!) raka bortavinster i slutspelet. 5-0 och 4-3 mot Frölunda samt 4-2 och 3-0 mot Färjestad. Vi har alltså vunnit fyra av fem bortamatcher i slutspelet, och då har vi spelat mot erkänt tuffa hemmalag som Färjestad och Frölunda. Jag är riktigt imponerad! Knyt ihop det här nu på tisdag.
Lindström: Så jävla stolt över detta lag!!!
Dom håller på att göra det man bara kunde drömma om!
Huge: Skumpa köper jag om vi går till final...jag öppnar den oavsett om vi vinner eller inte efter den matchserien är slut.
Vi har gjort en kanonsäsong...
Underbar vinst idag!
Roligast att se var Emil Molin som klev in helt respektlöst, tryckte sig på mål och låg bakom 1-0 målet.
sylf: Skål!
Jo, det är flera som stigit fram, tänker på Ollas, Widing, Hansen, Sunken, LJ, Nordan och idag Bertilsson, Molin och Rohdin. Känns som de bara åkt omkring och väntat på detta och nu jäklar!
Jörgen Jönsson grinar om domarna lite till..
Patetiskt.
Skön & viktig seger!
---------------
Men vilka genomusla kommentatorer på TV4. De snackade bara om Färjestad och om hur de skulle bära sig åt för att vinna. Otroligt låg nivå.
Har inte varit så aktiv på HS idag men snirklar in med en kommerntar här då
Fruktansvärt stark seger och lagmoral.
+ på alla i laget, speciellt Rohdin,Molin,Nordquist,Hansen,Larsson,Löf,Bertil och Svedberg!
Redigerad kommentar
Huge: Jo, i och för sig men det blev lite tjatigt och enformigt till slut. Tycker gott Brynäs kunde fått lite beröm. Blev lite som att de sökte dåliga förklaringar till FBK's spel snarare än at hylla Brynäs.
spud: Gnället handlade snarare om att kommentatorerna snackade om FBK i 60 minuter, blev lite enformigt att lyssna på. That's it.
Anders Berg: "Grabbarna får se till att ta sig till final och sen spela hem guldet. Då kanske de får lite beröm. Kanske. Lite."
Ja, vi får väl hoppas att du håller vad du lovar isf.
Men har en känsla av att du kommer att gnälla lite trots allt... ;-)