MarcusElving: Ja, jag tror Dacke är rätt medveten om att en brunkargrabb som Lasu aldrig kommer komma i närheten av NHL-karriär som hans.
Han kan få ha sin enmansfight :)
Det spelar inget som är ikvar halleluja.
Alla dom som sjunger om . dom sunger om nåt är såm nåt hallelukja
Huss: Håller verkligen med dig. Riktigt kul att se just Norda stiga fram och spela en sån viktig roll när det gäller som mest!
Och Svedberg..han går in och vinner två matcher i ett kokande Scandinavium. Hatten av !
Ne fan, måste försöka sova nu..fortfarande helt uppe i varv ju
Brynäslegenden: Haha ja..Lasu visar vilken osmart hockeyspelare han är.
Han ler till och med mot sin bänk när han varit sådär jättetuff och stark och slagit ner en Dackell som inte ens har en plan på att slåss.
Tycker det symboliserar hela serien, Frölunda...ett talanglöst,osmart brunkargäng.
En skam att Dacke får matchstraff. Men skitsamma nu.
MarcusElving: Vem är det jag har på tuungan nua då`? Älslakar ägg med bröd
MarcusElving: Semi, fy faen vad skönt. Ändå är känslan att det finns betydligt mer att ta av laget.
Nordan och Granis var grymma idag. Ekholm och Löf under allt kritik.
MarcusElving: Hmm ja..Dacke borde bara haft en 2a.
Han är ju inte aktiv alls. Men hoppas Lasu är nöjd...han slog ner en kille som inte slogs och spräckte en viktig kedja för sitt lag.
yngwie:"Förlorar hellre med stil än vinner med fusk."
Ja nu har du ju inte haft så många olika alternativ.
Ja, nu njuter vi som faaaaaaan av detta tills det är nedsläpp i semin !
Älska Brynäs IF.
Låt Modofansen hålla på, det handlar ju om ren och skär avundsjuka. De har inte lika skickliga spelare som oss. Framför allt producerar de inte egna spelare på det sättet vi gör, våra produkter avgör slutspelsmatcher. De har tappat statusen som Sveriges ledande juniorverksamhet, en status som vi nu innehar.
De åkte ut i kvarten, vi är på väg mot SM-guld.
Låt dom hålla på, stackarna.
Davey_22: Ja någon av mupparna till moderatorer i Modoboken stänger ju av folk så fort man inte kammar deras äckliga hår åt samma håll..
Men för mig är de välkomna här om de vill vara med och fira våran SEMIFINALPLATS..
yngwie:Krokens mjäll har 100000% mera talang & respekt med sig redan idag än hela erat brunkar lag.
Horace76c:All respekt och nu har du tlat om vad du tycker. Andra tycker annorlunda..
SEEEEMMMIII!!!!!!
Horace76c:Det finns en risk att man blir lite nöjda. Men nu har vi tagit oss förbi och slaktat kvartsfinalspöket.
Skönt med Hemmafördel i semin :)
Horace76c: Jag håller med, det är inte snyggt det han gör. Jag kan ärligt säga oavsett vad Wikegård eller alla Modo troll säger så har jag aldrig sett honom filma innan. Men detta var inte snyggt och jag hoppas jag slipper se det igen. Jag hade blivit galen om Brynäs åkt pga en filmning.
Sen att han får jävligt mycket stryk är en helt annan sak.
Horace76c: " Jag är objektiv nog att inte försvara det där för det är vidrigt."
Nä, de systematiska armbågarna mot huvudet på Järnkrok är det vidriga.
Vi har alla sett Danielsson,Pettersson och Pebben komma undan med det. Inte EN enda 2a.
Du fokuserar helt fel enligt mig.
Man unnar verkligen Ollas detta, han är en spelare som alltid kämpar och sliter. Kul att poängen trillar in också.