Zzz:Ja vi får skylla på det. Men om inte laget shejpar upp sin många snäpp så lär det bli seriespel i liknande lador framöver...
Jag tycker att det är totalt vansinnigt att ens spela såna här matcher. Då är det bättre att stanna hemma och träna på detaljer i spelet.
För VAD ger en träningsmatch som tänder laget så här "mycket" Vad ger den för svar till ledarstaben.
Totalt värdelöst. Dags att tänka om när det gäller upplägget. Bjud in Timrå, modo, Skelle och luleå och kör en miniserie typ "slaget om norrland" som försäsong. Det skulle vara bra mycket roligare och framför allt bättre träning.
mk:Det är inte att man förlorar utan hur man förlorar.
Det är en försäsongsmatch som knappast ger några som helst svar.
Men min frågeställning är nyttan med en sån här match när det är uppenbart att spelarna inte har intresse att spela den.
70 Rodrigues:Så vad är felet? Man lägger en träningsmatch mot ärkerivalen. Man måste komma ihåg att detta är ju även en liten dragkamp mellan två lag att få in nya supportrar.
ES eller inte, visar man inte mer än så här så är det väldigt svårt att få upp ett intresse kring Brynäs i byhålorna runt Gävle. Slöseri med tid kraft och pengar...
Ett riktigt jävla hundpass på is hemma i Gävle hade absolut gjort mer nytta
Gurra88:Men det är ju bara en värdemätare så länge man spelat bra och vinner. Allt annat kan vändas till nyttiga lärdomar. Nu är man verkligen revanchsugna till premiären... ;)
Jag undrar hur många av spelarna som vågar sig ut på stan idag. Skulle det inte vara nån grej på stan idag?
mikenomad:Jag tror huge spelar nån golftävling den här helgen. Så han står väl i nån bunker och hackar för tillfället.
Men han brukar vara rätt tyst när han inte har något positivt att komma med..Det är väl hans sätt att visa missnöje antar jag.
Gjorde alla som han så finns det en risk att den här boken blir väldigt tyst i vinter
Måste vi väl ha gjort med tanke på hur det lät då.