Brynäs IF

725392 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs Leksand

« · 140322 Till forumet


Brynäs Leksand
Nio raka hmmm känns ja går ej beskriva...
Undra hur Brynäs Sportkommite tänker ja vad är felet...
Jag som trodde att esko ska ta brynäs upp men tja jag hade fel men ja suck vet inte....

ok men nästa möte vill jag till alla er som älskar brynäs kom dit och stötta eran stolthet Brynäs hockey Gävle ska inte dö de ska leva vidare!!!!!!!!!!!!!

ÄNNU FINNS DET HOPP!!
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Inte det minsta orolig än, micke?

Det finns fyra saker man aldrig trodde att man skulle höra sig själv säga--Raquel Welch är ful, Britney Spears kan sjunga, solen går upp i väster, och Leif Boork har rätt. I likhet med flera andra här blev jag positivt överraskad över Burkens kommentarer igår kväll. Karln har ju rätt. Klubbledningen och sportkommittén måste bli mer synliga, ta sin del av ansvaret, avlasta trupp och tränare.

Mitt intryck är att Esko har spelarnas förtroende. I annat fall ska Sjödin, Djoos och Larsson söka in på Dramaten. Det fanns inte en tillstymmelse till tvekan i deras svar. Problemen ligger inte där. Problemen är att vi har en för tunn trupp och går runt på tre femmor från första perioden. Sen har vi ett massivt oflyt. Dessutom finns det ett allvarligt långsiktigt problem med klubbens vikande ekonomi och sponsorsintäkter. Det som kan skicka ner oss i lingonserien är inte dåliga tränare eller slappa och omotiverade spelare utan en dålig ekonomi. Här har klubbledningen ett stort ansvar att axla.

De som står upp för Brynäs nu är de som ska vara stoltast när det vänder--för det kommer att vända. Vi vinner mot Leksand på tisdag.
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Jompe: Du analyserar som vanligt jompe, men jag håller med dig fullt ut, der hjälper inte att sparka Esko. Kör hårt med analyserna ifortsättningen
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Loooser: Står vi upp på tisdag så är jag säker att grabbarna gör det också. Fyll Gavlerinken!!!
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Kessler: Du kan vara lugn, det är sedan länge slutsålt.
På tisdag börjar en minst 3 matcher lång segersvit
Följande lag skall få betala för vår lätt frustrerande start Masarna,Hkg & Skansen, efter det så är vi över "strecket" igen
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Tordan100: Så ja, nu har man bokat biljett...längtar för en gång skull tills helgen är över och vi ska krossa masarna!
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Självklart ska Leksand få stryk!!
Biljetten är bokad för länge sedan, Gavle blir fullsatt...
Nu blir det vinst!!!
Mitt tips: 6-2 till BIF
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
KungMartin:
Laget skulle bara VÅGA förlora när jag åker dit från Sthlm...
5-2
Kommentera

Sv: Brynäs Leksand
Tordan100: Aj fan, är det sant? Slutsålt alltså. Är Du säker på det? Någon som vet om det fortfarande går att få tag på plåtar?
Kommentera

« · 140322