70 Rodrigues:
På plats?
Med för högt tryck blir det lätt tryckfel
"I samband med den tidiga höstens släpp av biljetter till säsongens SHL-matcher var det ett otroligt tryck. Detta medförde att ett tryckfel på ett antal biljetter till söndagens match mellan Brynäs IF och Leksands IF. På dessa är tiden för nedsläpp i söndagens match satt till kl 19.00, det stämmer alltså inte!"
mattias - 74: Är det bekräftat att Kapstad fick en hjärnskakning ? Jag har läst artiklar om hans frånvaro men inte sett det.
Om Kapstad inte spelar mot Brynäs, då kanske jag ändrar min uppfattning om att han är en filmare.
Jag tycker dock Jämtin borde bilivit utvisad, finns ingen anledning för honom att ha armbågen där uppe.
Förstärkningen/filmningen såg dock smaklös ut, vi får väl se imorn.
tjugo8: "Grymt uppsnack i lokalmedia inför El Clasico...!"
Ja eller hur, pinsamt dåligt :-(
Ett mardrömsbesked att se nyheten om Bertilsson. "Vila i ett par veckor ?"
Där kan man med en gång säga att nu krävs en värvning på backsidan,annars kommer laget sjunka.
Några skador får man alltid så ut med, men när man har 9 spelare borta, då är det kanske så att man inte gjort tllräckliga undersökningar,samt envisats med att förlänga kontrakt på skadebenäga spelare.
Brynäs kommer att få gå på hörntänderna imorn för att inte förlora.
Minst sex man borta ikväll :-(
– Det är alldeles för många skador just nu. Det är olyckligt och det är inget vi kan rå för. Ibland blir det så här under säsongen, säger Tommy Jonsson.
Hmm!!
70 Rodrigues:Nej det handlar ju om rena olyckor på flera spelare, Ljumskar och sånt som bara kan komma sådär. ;-)
AVGÅ NÅN!
Huge:Flera av de spelare som Sundlöv signat HAR skadehistorik. Bara att inse...
Men du kan givetvis aldrig erkänna något sånt. Du skulle säkert kunna köpa en totalt sönderrosad bil om säljaren sa att det var "patina".
Rossa: "Men vad krävs för att han ska gå kan man undra?"
Att nån med förstånd att bedöma och makt att bestämma anser att Sundlöv ska gå.
Huge: Nocke har även han en lång skadehistorik och ljumskproblem är en förslitningsskada, något han knappast dragit på sig under den långa rehabtiden innan han skrev på för Brynäs..
Så med Nordan, Nocke och Lauritz har vi alltså en hel "kedja" med tänkta stöttesspelare, en fjärdedel av laget. Hur tänkte man där?
Sen är det ju frågan om kompetensen hos läkaren? Sett till historiken så kanske man bör se sig om efter en second opinion innan man signar. En dialog med föregående lags läkarstab kanske vore en bra idé?
Lindström: Näää, det var ju Czarnecki som lät iskalla spelare få istid.
Har Brynäs sån jävla otur att två tränare på raken gör samma misstag?
Redigerad kommentar
Huge:Nej, det vet vi inte säkert men spelar det egentligen någon roll? Han har en lång historik om att ha skador...
Det räcker för mig. Han är injury prone som det heter...
Kände att jag måste få sätta denna...och redan nu...kommer ha bättre magkänsla i LA på söndag än i Kvalserien senast (Markan i mål)
Daniel Sandström
@SasseSandstrom 2mPratade med Tobbe Risve på Brynässhopen. Det finns sex sittplatsbiljetter och ett hundratal stå kvar till matchen mot Leksand på söndag.