Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Pettisbif: "Sällan jag vait så jävla arg efter en vinst.. :P Me snart skriver jag in en insändare på hur jävla dålig #16 och #39 är! NC verkar ju,, aah.. jag vet fan inte men han verkar ju för fan inte fatta mycket. Vet att det dessutom går lite negativa bak-ord om Lauritzen och NC samspel.."
Och snart skriver jag själv en insändare som handlar om omogna fega skribenter som sitter på nätet och sprider dynga, otrevligheter och annat negativt skit omkring sig.
Gärna uppblandat med lite sexistiska spekuleringar i tron att man är jättetuff och rolig.
Det komiska är att dom här dräggen inte vågar säga flaska om dom skulle ställas öga mot öga med sina mobbningsoffer.
Hur löser man problemet med såna här omogna gapande idioter som sitter på nätet och vräker ur sig exakt vad som helst i sin anonymitet?
Nu är jag ingen moderator men om jag vore det så skulle ett gäng skitkastande omogna skribenter härinne vara avstängda på livstid och ingen skulle förmodligen sakna dom.
Vi för matchen i 1 1/2 period sen ska det säkras och slås sarg ut och fipplas. Hade Bif SPELAT även i den andra halvan av matchen hade Tik fortsatt dragit på sig utvisningar, och då skulle dom haft betydligt svårare att kunna göra 2 skitmål.
Man kan inte vinna alltid, MEN när man för matchen lika som mot Aik så SPELA på, sluta dutta å backa hem. Idag kostade det en pinne, vilket kan göra att det blir kval/slutspel/no mans land.
Skillnad att hämta upp 2-4 å vara nöjda med att vi knep en ev två pinnar mot att ha 4-2 å dutta bort det.