Zappaholic: Gurkan tar ju inte åt sig, men ändå hugger han på sitt eget lilla sätt varje gång det står något riktat mot honom/henne eller mot hans teori. Sen övergår allt i att han/hon faktiskt inte bryr sig ett dugg till att sen övergår i en fas då han/hon på ett så överlägset sätt som möjligt höja sig över alla andra igenom att påstå hur unga och omogna alla andra verkar. När sen detta blivit synat då avslutar han/hon kort med fraser som "ha den var vass" eller "försök igen"
sen blire tyst...
10 min senare....
Gurka88: Jag har bara starka åsikter, vilket är förbjudet i denna ryggdunkarbok, jag tycker sundlöv, Modo och cody fransson är sämst i världen och NI, snälla kom inte å påstå annat för då gör ni bara er själva till åtlöje. Åsså är det igång igen! =)
Redigerad kommentar
Zappaholic/Gurra88: Ska ni inte ta och mäta snoppana med??
zzzzzzzzzzzzzzz
Gurra88: Överlag? Du kan alltså inte komma med något konkret. Som sagt...din förmåga att bedöma är inget att du bör skryta med.
Du får ha hur starka åsikter du vill, men det blir ju aningen pinsamt för dig att börja yra om ålder när sakargumenten sedan länge tagit slut.
Jag är äldre än dig och det märks tydligt...
Jag får lite "Kejsarens nya kläder"-vibrationer. Alla har sett att du står där naken utom du själv...
Haha dagens skratt får man när man läser Gurra anklagar en annan person för att vara omogen. Hahaha......
Gurra88: Är du verkligen så humorbefriad som det verkar?
Du klarar alltså inte att påvisa hur min ålder lyser igenom när jag skriver? Jag tror nog till och med att jag är äldre än vad du är. Så...nu la jag upp bollen på straffpunkten, nu kan du få kluttra ner hur någon som är äldre än dig kan skriva och uppföra sig som en tonåring.
Var så god ;-)
Redigerad kommentar
Zappaholic: Behöver man verkligen inte göra? Men än en gång det märks att du är yngre. Sen är det väl upp till dig om du vill ta det positivt eller negativt?
Bäst att tycka som Gurra, annars är man plötsligt 15 och förstår inte bättre, inte heller kan man uttrycka sig i text. Det skiner igenom hur gammal man är, sånt klarar minsann Gurra att avgöra.
Gurras förmåga att bedöma är ju lite naggat i kanten, det vet vi ju alla efter förra årets katastrofala felbedömning av lagets kapacitet.
Men fortsätt göra bort dig, låt inte oss hindra dig :-)
Redigerad kommentar
Zappaholic: Hackar på allt och alla??? Hahaha, jag står för min åsikt, det är en helt annan sak.
I ditt fall handlar det ju enbart om att det märks att du är ung?
Redigerad kommentar
Lunkan: Ja men jag klagar heller inte på det. För om jag inte vill läsa då låter jag bli? Förstår inte vad problemet är. Ser du att jag skrivit ett inlägg så låt bara bli att läsa det? Men samtliga ni som klagar på inlägg är ju de som är mest nyfikna på att läsa.
Så fortsätt njuta , eller ge fan i att läsa och klaga.
Peja: Med tanke på att vi diskuterat det mest så är det ganska givet att det främst var riktat mot mig, men du kan ju låtsas nått annat.
Men vi är överrens om att hans insats i NHL inte har ett skit att göra med hans misslyckande i Brynäs.
Peja: "Det är för övrigt extra kul att se Franson briljera i NHL, med tanke på hur mycket skit han fick av somliga under sin tid i Brynäs. Han visar klassen."
Här är första inlägget i denna tråd. Du får väldigt gärna hävda att det inte är riktat mot främst mig då det är framförallt vi som diskuterat i ämnet. Men då är du ju bara löjlig.. Du får fortsätta att provocera, men ganska lönlöst då jag inte bryr mig. Hans insats i NHL går inte jämföra med hans misslyckande här.
Berka: Tänk att man håller med en modoit, det trodde jag aldrig :-)
Jag tar tillbaka det där med vårdnadstvisten, jag förstår att ni inte vill ha någon som pissar ner sig i ert forum gång efter annan...