Redigerad kommentar
Bara försöka fejsa att allt går emot, och lär göra det til the bitter end på måndag (tisdag?). Hemska skitsäsong!
rafalski:Jag är inte lika övertygad.
Det som irriterar mig mest hur man kan göra en så jävla dålig tekning i det läget. Där ska man givtvis in och låsa och inte försöka vinna tekningen.
Det som irriterar mig nästan lika mycjet är hur man ens släpper in djurgårdaren till kassen.
Det blir mål på grund av rakt igenom dåligt agerande av spelarna på isen. Att sedan war room slår spiken i kistan genom sin bedömning är egentligen av mindre betydelse. Samma killar har dömt till vår fördel innan i andra matcher,
För mig är det väldigt enkelt. Dominerar man en match men blir nollade så är man inte värd att vinna.
Redigerad kommentar
Pettisbif: Våra tekare var duktiga idag. 3 st äver 60% måste ses som bra. Även om man måste kräva mer av dem i den sista teknginen.
Det blir en kostsam förlust även ekonomiskt. Kommer det 2000 på torsdag när det bjuds på en totalt oviktig match mot ett Modo som är klara för kval?
Powerfade:
Jamen vilka tekade dom emot??
Holm som egentligen är back, en färsk Lundberg och Ljung... känns ju sådär. Bara Jocke E som vinner deras viktiga tek. Precis som han gjorde i sista teken mot BLOMMAN(!)
Om man ser på hur teknings statistiken har sett ut under säsongen. Så är det bara Enter som är bra på teka. Resten under isen.. o de är sant de ;)
Hoppas inte laget, spelare och ledare, ser lika pessimistiskt på Play in-utgången som jag. Bäst av tre tror jag visserligen är mera gynnsamt för Brynäs än om matchserien skulle vara längre, men jag kan faktiskt inte se hur det ska kunna bli en kvartsfinal för laget. Sorry...