1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 733069 inlägg · 7961 ämnen

European Trophy

Sv:European Trophy
Kanonräddning av Rahm med plocken och sen tog pucken i stolpen

Korkad utv av Thuresson i offensiv zon, han klyver Djurgårdarens klubba :-(

Onödig utvisning för Thuresson mitt i fint Brynäs-PP

arnio: Eh...

Anders Berg: "Nej då, känns fint att överskattade Nordquist gör mål! ;-)"

Han är knappast överskattad av dig i alla fall

Stolpskott av Hansen och nu PP efter att Picard trippar Johansson.

Redigerad kommentar

arnio: Ja och nej alltså. Stabilt. Ja, tror man dessutom på Gud så kan det bli riktigt bra! 

;-)

70 Rodrigues: stolpskott hav Hansen nu också..

Anders Berg: "tycker du att backsidan ser starkare ut i år? Ja eller nej?"

Jag kan inte svara ja eller nej här för jag vet inte.  Spelare som Bertilsson och Löf kan utvecklas ytterligare om det vill sig. Lars Jonsson har definitivt chans att komma tillbaks i bättre form än förra säsongen, Dennis Persson har jag inte en susning om hur han bra/dålig han kommer att bli. Berglind och eller Djoos kan möjligtvis bidra med en del och sedan känns det inte heller omöjligt att en back till kommer in i truppen. Det kan bli bättre men också sämre än förra säsongen.

Zappaholic: Nej då, känns fint att överskattade Nordquist gör mål! ;-)

2-0 Nordqvist 

Slajsarn: 2-0 Nordqvist

Känns lite jobbigt va, Berg? ;-)

Huge:Intressant att du tar i med en spekulation som är totalt uppåt väggarna långsökt och sedan kommer med ett påhopp när du föregår svaret...

Ni lär väl ses på nån match framöver.Visa då ryggrad och säg samma sak personligen...

Lindström: Marcus Högström?

Lindström:Jag glömde den bäste när jag skrev om den första perioden, bäst var Ollas.

arnio: Stämmer bra. Men, tycker du att backsidan ser starkare ut i år? Ja eller nej?

Anders Berg: skillnaden är väl att du är negativ i 19 av 20 inlägg samt i princip kräver GP:s avgång.

Anders Berg:"Ja, det är klart bättre att konstatera att backarna inte räcker till nu, än när serien drar igång. Fast egentligen får man inte skriva så - för då är man negativ!

Ja, jäklar så patetiskt."

Hm, enligt experten Anders Berg så skulle ju inte backarna hålla förra säsongen heller, fast det är klart vi vann ju inte alla matcher..

arnio: Ok

Lindström: Jag har inte sett Hellström på isen men jag har missat några minuter då jag höll på att laga mat samtidigt.

Zappaholic: Ja, det är klart bättre att konstatera att backarna inte räcker till nu, än när serien drar igång. Fast egentligen får man inte skriva så - för då är man negativ!

Ja, jäklar så patetiskt.

Zappaholic: Exakt.

Huge: *asg* fortsätt du att lalla på så får vi se hur mycket ryggrad du har när vi träffas. Undrar vem fan det är som är patetisk egentligen, jävla lallare!!!

70 Rodrigues: tycker det är rätt tydligt att vi behöver få in lite stabilitet i backlinjen. Kan djurgårdare sätta sån press och tvinga fram misstag så är det inget mot vad motståndarna i ES kommer att göra. 

Har Hellström fått nått byte?
Minns du vad jag sa ang en back från Sundsvall?

Lindström: Brynäs spelar helt ok faktisk om än något loja. Enterfeldt, Harju och och Berglind med fart jag har inte kollat så noga direkt. Widing och Sundpvist har brännt feta chanser. Djurgården har inte haft någonting utan det lilla har Brynäs haft men skulle behöva skruva upp tempot för att dra ifrån.

Redigerad kommentar

70 Rodrigues: Vad är ditt syfte med att fortsätta tjata om Rahms fusk och på ett omoget sätt använda det namnet istället för hans riktiga i laguppställningen?
Det komiska är att du hade fördömt samma tilltag om din egen son hade stått i kassen efter att ha blivit ertappad med att fuska på samma sätt.
Mer ryggrad än så har du tydligen inte när det gäller dubbelmoral.
Patetiskt.

Lindström: Framåt ser det bra ut, bakåt ser det inte lika stabilt ut, DIF kommer in i zon o kan snurra rätt så rejält. Förhoppningsvis blir det bättre i 2:a för annars så ringer det.

70 Rodrigues: Ok, spelar Bif för att vinna eller ser det ut som allmän åkning. I backchekningen?

Lindström: Nån som ser matchen och kan säga hur Bif agerar?!

Brynäs spelar okej. Dom vaskar fram fina målchanser då och då. Djurgården sticker upp med några farligheter ibland. Rahm stabil i mål.

Granström tar en dum utvisning i offensiv zon med 1.04 kvar av 1:a, men nu åker Blomstrand ut, spel 4-4 nu :-)

Rahm släpper lite för många returer rakt ut för att det ska kännas bra.

Lindström: bra anfallsspel. Lite stabbigt försvarsspel. 

Nån som ser matchen och kan säga hur Bif agerar?!

Zappaholic: Grymt förarbete av Gunderson :-)

gevalia: 1-0 Lauritzen

70 Rodrigues:Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!  PUSSoKRAM

70 Rodrigues: Enterfeldt kommer bli ruskigt nyttig och bra i Brynäs.

Ni som inte har 10:an kan se matchen här. Password är 789321

arnio: Buhu buhu!

Hoppas det blir många rahmträffar i dubbla bemärkelser för Djurgården :-)

93:an Alexander Lindgren center i fjärdelinan. Varför?

Anders Berg:Kanske Fernholm?!?!

70 Rodrigues: Nä, inte för resten av världen.

Jajjen: Det var faktiskt inte ett helt nytt ord, men om du känner dig orättvist behandlad så kan du ju alltid polisanmäla, du har ju tydligen anmält internetpåhopp tidigare.

Redigerad kommentar

arnio: Du har ju också ett namn: Mongo!!!

Zappaholic: Äh, han är en skön snubbe.

Anders Berg: aha, Berg är här. Då vet vi att han räknar med förlust då han loggat in ;-)

Dopade idrottsmän ogillas skarpt. Givetvis.

« · 1514050 · »