arnio:Och hur mycker respekt visade Rahm mot FBK, lagkamrater och supportrar när han tog beslutet att dopa sig?
Respekt är inget man får, respekt förtjänar man...
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag har 10:an men är bortbjuden mot min vilja förbannade regering!!! :-(
Hade det varit möjligt så hade du fått låna den av mig;-)
Huge: Varken du eller någon annan har mandat att kräva en motivering av någon i det här forumet. Men du kan BE lite fint om motivering, det är nämligen det som kallas för hyfs och fason. Och vet du vad? Med vänlighet och snartness löser sig det mesta.
Nu till hockeyn. Jag förstår oron över backbeståndet, det har varit mycket chansningar på backsidan senaste året. Förra året slog det som tur var väl ut.
I så vet vi var vi får av Sunken, han är etablerad i ES, Bertilsson på väg, men sedan är det tunnt med ES rutin bland backarna. Klart att det ventileras befogad oro och förvånïng över att det inte värvas lika bra där som bland fordwards.
70 Rodrigues: Tyvärr så har du fel, Rahm är ingen fuskare. Han VAR en fuskare men har avtjänat sitt straff
70 Rodrigues: Nej, så tycker inte jag. Det är väl fakta. Han fuskade och fuskar förhoppningsvis inte nu.
Jag körde för fort med bilen och fick böta för åtta år sen. Alltså är jag med din logik för evigt en fortkörare.
Jag snattade två kolor på Konsum när jag var en liten parvel. Således, enligt din logik, är jag för alltid en snattare.
:-)
70 Rodrigues:Är mördare en mindre mördare efter avtjänat straff?
Även mördare har namn som kan användas i en eventuell laguppställning.
Jajjen: jag tycker nog allt att rodrigues allt som oftast är en skön snubbe. Just i denna fråga om öknamn håller jag dock inte med honom.
Redigerad kommentar