1150x200-brynasbanner.jpg

European Trophy

« · 1513949 · » Till forumet

Sv: European Trophy
70 Rodrigues:Har tyvärr inte den :((
Kommentera

70 Rodrigues: jag tycker att man definitivt inte ska kalla Rahm för fuskaren oavsett vad man tycker om det han gjort tidigare i sin karriär. Du behöver definitivt inte gilla Rahm eller vad han gjort men att kalla honom för fuskare i en laguppställning är inte snyggt och det känns aningen respektlöst inte bara mot Rahm utan mot hela Brynäs som förening.
Kommentera

arnio: Som sagt, det får du gärna tycka och jag tycker att Robin Rahm är en jävla fuskare.
Kommentera

arnio:Och hur mycker respekt visade Rahm mot FBK, lagkamrater och supportrar när han tog beslutet att dopa sig?

Respekt är inget man får, respekt förtjänar man...

Kommentera

70 Rodrigues: Skippa öknamnet bara så är jag ok med vad du än tycker om Rahm. Det är ju nu i Brynäs som gäller och i Brynäs så har han inte dopat sig så att vi skippar öknamnet tycker jag är det minsta vi kan göra. Ställer du upp på det?
Kommentera

Slajsarn: Rahm kanske inte förtjänar respekt men öknamn och sån skit känns bara så onödigt och det kommer definitivt inte att bidra till någonting positivt för någon.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Jag har 10:an men är bortbjuden mot min vilja förbannade regering!!! :-(

Hade det varit möjligt så hade du fått låna den av mig;-)

Kommentera

arnio: Vadå öknamn, han är en jävla fuskare. 
Kommentera

70 Rodrigues: Du är ingen bra människa det är tydligt.
Kommentera

arnio: Det får du också tycka men det gör inte Rahm till en mindre FUSKARE!!
Kommentera

Huge: Varken du eller någon annan har mandat att  kräva en motivering av någon i det här forumet. Men du kan BE lite fint om motivering, det är nämligen det som kallas för hyfs och fason. Och vet du vad? Med vänlighet och snartness löser sig det mesta.

Nu till hockeyn. Jag förstår oron över backbeståndet, det har varit mycket chansningar på backsidan senaste året. Förra året slog det som tur var väl ut.
I så vet vi var vi får av Sunken, han är etablerad i ES, Bertilsson på väg, men sedan är det tunnt med ES rutin bland backarna. Klart att det ventileras befogad oro och förvånïng över att det inte värvas lika bra där som bland fordwards.

Kommentera

70 Rodrigues: Tyvärr så har du fel, Rahm är ingen fuskare. Han VAR en fuskare men har avtjänat sitt straff

Kommentera

Zappaholic: Så tycker du. 
Kommentera

70 Rodrigues: Nej, så tycker inte jag. Det är väl fakta. Han fuskade och fuskar förhoppningsvis inte nu. 

Jag körde för fort med bilen och fick böta för åtta år sen. Alltså är jag med din logik för evigt en fortkörare.

Jag snattade två kolor på Konsum när jag var en liten parvel. Således, enligt din logik, är jag för alltid en snattare.

:-)

Kommentera

Zappaholic: Är mördare en mindre mördare efter avtjänat straff?
Kommentera

70 Rodrigues: Rahm må ha varit en fuskare men han har ett namn som inte är Fuskare. Du har fel och du gör fel och har du något vett i kroppen så kallar du inte Rahm för Fuskaren eller dyligt. Du visar ingen respekt för Brynäs som förening överhuvudtaget och du uppträder ytterst omoget och vulgärt. Trisst att se.
Kommentera

70 Rodrigues:Är mördare en mindre mördare efter avtjänat straff?

Även mördare har namn som kan användas i en eventuell laguppställning.

Kommentera

70 Rodrigues: Självklart inte...men ser du verkligen ingen skillnad på att ha fuskat mot att ha mördat? 
Kommentera

Slajsarn: Så det är sveket mot Färjestad som gör att Rahm inte förtjänar respekt?
Kommentera

Zappaholic: Trodde det var epitet/öknamn vi talade om. vi kan diskutera det här in absurdum. vi tycker olka helt enkelt.
Kommentera

Zappaholic: Rodriguez tillhör den skara duktiga människor som aldrig kört för fort, aldrig ljugit, aldrig fuskat, aldrig slickat brynäsröv. Kort sagt en jävligt duktig människa.
Kommentera

Jajjen: Och du är kort sagt en patetisk människa, dock inga nyheter..
Kommentera

70 Rodrigues: Ja vi tycker olika, jag har inga problem med just det. Men skriv då rätt när du diskuterar... Du skriver ju att han är en fuskare, och jag ville barà poängtera att du har fel i sak. Han var en fuskare, det är viss skillnad. 
Kommentera

70 Rodrigues: Å du har lärt dej ett nytt ord. Vem stavade åt dej?
Kommentera

Jajjen: jag tycker nog allt att rodrigues allt som oftast är en skön snubbe. Just i denna fråga om öknamn håller jag dock inte med honom.

Kommentera

arnio:Läge att reagera på inlägg här inne med i så fall...;-)
Kommentera

Vad säger ni alla om att lägga Rahmdiskussionen och koncentrera oss på matchen?
Kommentera

Dopade idrottsmän ogillas skarpt. Givetvis.
Kommentera

Anders Berg: aha, Berg är här. Då vet vi att han räknar med förlust då han loggat in ;-)
Kommentera

Zappaholic: Äh, han är en skön snubbe.
Kommentera

arnio: Du har ju också ett namn: Mongo!!!
Kommentera

Jajjen: Det var faktiskt inte ett helt nytt ord, men om du känner dig orättvist behandlad så kan du ju alltid polisanmäla, du har ju tydligen anmält internetpåhopp tidigare.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Nä, inte för resten av världen.
Kommentera

Anders Berg:Kanske Fernholm?!?!
Kommentera

93:an Alexander Lindgren center i fjärdelinan. Varför?
Kommentera

Hoppas det blir många rahmträffar i dubbla bemärkelser för Djurgården :-)
Kommentera

arnio: Buhu buhu!
Kommentera

Ni som inte har 10:an kan se matchen här. Password är 789321
Kommentera

70 Rodrigues: Enterfeldt kommer bli ruskigt nyttig och bra i Brynäs.
Kommentera

70 Rodrigues:Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!  PUSSoKRAM
Kommentera

gevalia: 1-0 Lauritzen
Kommentera

Zappaholic: Grymt förarbete av Gunderson :-)
Kommentera

Nån som ser matchen och kan säga hur Bif agerar?!
Kommentera

Lindström: bra anfallsspel. Lite stabbigt försvarsspel. 
Kommentera

Rahm släpper lite för många returer rakt ut för att det ska kännas bra.
Kommentera

Granström tar en dum utvisning i offensiv zon med 1.04 kvar av 1:a, men nu åker Blomstrand ut, spel 4-4 nu :-)
Kommentera

Lindström: Nån som ser matchen och kan säga hur Bif agerar?!

Brynäs spelar okej. Dom vaskar fram fina målchanser då och då. Djurgården sticker upp med några farligheter ibland. Rahm stabil i mål.
Kommentera

70 Rodrigues: Ok, spelar Bif för att vinna eller ser det ut som allmän åkning. I backchekningen?
Kommentera

Lindström: Framåt ser det bra ut, bakåt ser det inte lika stabilt ut, DIF kommer in i zon o kan snurra rätt så rejält. Förhoppningsvis blir det bättre i 2:a för annars så ringer det.
Kommentera

« · 1513949 · »