1150x200-brynasbanner.jpg

European Trophy

« · 1514016 · » Till forumet

Sv: European Trophy
70 Rodrigues: Vad är ditt syfte med att fortsätta tjata om Rahms fusk och på ett omoget sätt använda det namnet istället för hans riktiga i laguppställningen?
Det komiska är att du hade fördömt samma tilltag om din egen son hade stått i kassen efter att ha blivit ertappad med att fuska på samma sätt.
Mer ryggrad än så har du tydligen inte när det gäller dubbelmoral.
Patetiskt.
Kommentera

Lindström: Brynäs spelar helt ok faktisk om än något loja. Enterfeldt, Harju och och Berglind med fart jag har inte kollat så noga direkt. Widing och Sundpvist har brännt feta chanser. Djurgården har inte haft någonting utan det lilla har Brynäs haft men skulle behöva skruva upp tempot för att dra ifrån.

Redigerad kommentar

Kommentera

Har Hellström fått nått byte?
Minns du vad jag sa ang en back från Sundsvall?
Kommentera

70 Rodrigues: tycker det är rätt tydligt att vi behöver få in lite stabilitet i backlinjen. Kan djurgårdare sätta sån press och tvinga fram misstag så är det inget mot vad motståndarna i ES kommer att göra. 
Kommentera

Huge: *asg* fortsätt du att lalla på så får vi se hur mycket ryggrad du har när vi träffas. Undrar vem fan det är som är patetisk egentligen, jävla lallare!!!
Kommentera

Zappaholic: Exakt.
Kommentera

Zappaholic: Ja, det är klart bättre att konstatera att backarna inte räcker till nu, än när serien drar igång. Fast egentligen får man inte skriva så - för då är man negativ!

Ja, jäklar så patetiskt.

Kommentera

Lindström: Jag har inte sett Hellström på isen men jag har missat några minuter då jag höll på att laga mat samtidigt.
Kommentera

arnio: Ok
Kommentera

Anders Berg:"Ja, det är klart bättre att konstatera att backarna inte räcker till nu, än när serien drar igång. Fast egentligen får man inte skriva så - för då är man negativ!

Ja, jäklar så patetiskt."

Hm, enligt experten Anders Berg så skulle ju inte backarna hålla förra säsongen heller, fast det är klart vi vann ju inte alla matcher..

Kommentera

Anders Berg: skillnaden är väl att du är negativ i 19 av 20 inlägg samt i princip kräver GP:s avgång.
Kommentera

arnio: Stämmer bra. Men, tycker du att backsidan ser starkare ut i år? Ja eller nej?
Kommentera

Lindström:Jag glömde den bäste när jag skrev om den första perioden, bäst var Ollas.
Kommentera

Lindström: Marcus Högström?
Kommentera

Huge:Intressant att du tar i med en spekulation som är totalt uppåt väggarna långsökt och sedan kommer med ett påhopp när du föregår svaret...

Ni lär väl ses på nån match framöver.Visa då ryggrad och säg samma sak personligen...

Kommentera

Slajsarn: 2-0 Nordqvist

Känns lite jobbigt va, Berg? ;-)

Kommentera

2-0 Nordqvist 
Kommentera

Zappaholic: Nej då, känns fint att överskattade Nordquist gör mål! ;-)
Kommentera

Anders Berg: "tycker du att backsidan ser starkare ut i år? Ja eller nej?"

Jag kan inte svara ja eller nej här för jag vet inte.  Spelare som Bertilsson och Löf kan utvecklas ytterligare om det vill sig. Lars Jonsson har definitivt chans att komma tillbaks i bättre form än förra säsongen, Dennis Persson har jag inte en susning om hur han bra/dålig han kommer att bli. Berglind och eller Djoos kan möjligtvis bidra med en del och sedan känns det inte heller omöjligt att en back till kommer in i truppen. Det kan bli bättre men också sämre än förra säsongen.

Kommentera

70 Rodrigues: stolpskott hav Hansen nu också..
Kommentera

arnio: Ja och nej alltså. Stabilt. Ja, tror man dessutom på Gud så kan det bli riktigt bra! 

;-)

Kommentera

Stolpskott av Hansen och nu PP efter att Picard trippar Johansson.

Redigerad kommentar

Kommentera

Anders Berg: "Nej då, känns fint att överskattade Nordquist gör mål! ;-)"

Han är knappast överskattad av dig i alla fall

Kommentera

arnio: Eh...
Kommentera

Onödig utvisning för Thuresson mitt i fint Brynäs-PP
Kommentera

Korkad utv av Thuresson i offensiv zon, han klyver Djurgårdarens klubba :-(
Kommentera

Kanonräddning av Rahm med plocken och sen tog pucken i stolpen
Kommentera

Försäsongens lättaste utvisning på Löf och spel 3-5
Kommentera

Anders Berg: Hade du totalt fel om Brynäs förra säsongen? Ja eller nej?

Kommentera

Nu BP 3-5 i 41 sek, Löf ut 2 min
Kommentera

Bertilsson manglar en Djurgårdare och åker ut, stjärttackling som oturligt kvaddar Nils Anderssons vänstra knä som det ser ut
Kommentera

arnio: solklar höfttackling. Lite patetiskt att ölvestad åker dit och markerar, Sveriges värsta återfallsförbrytare vad gäller fula armbågar. 

Matchstraff på det? Hahaha...löjligt.

Kommentera

Bertilsson fick en femma
Kommentera

En klockren höfttackling av Bertilsson men han får 5 min utv. Sanslöst!!
Kommentera

arnio: Men det ska absolut inte va nån utv. Domaren är så jävla usel att man skäms.
Kommentera

Lite grinigt nu och spel 3-3
Kommentera

Nu spel 3-3 i 30 sek :-)
Kommentera

sylf: Kan man hoppad på att Hellström plattar till Ölvestad..
Kommentera

Lindström: 5 mot 4 för Djurgården i 3 min nu
Kommentera

arnio: Aj aj
Kommentera

Lindström:Hellström inne nu. Djurgården skapar ingenting
Kommentera

Snyggast i eftermiddag är de reklamfria tröjorna
Kommentera

Widing avslutar tre och en halv meter över där..
Kommentera

Jävlar vilka chanser vi har missat.
Kommentera

70 Rodrigues: Skärpan i avsluten saknas och tempot är lite för lågt samtidigt som Djurgårdens målvakt är riktigt bra. Matchen har gått i dvala nu och det ser stabilt ut då Djurgården skapar mycket lite. Oj fin dubbelräddning av Rahm där....många returer av honom dock
Kommentera

2-0 paus
Kommentera

Slajsarn: ":Intressant att du tar i med en spekulation som är totalt uppåt väggarna långsökt och sedan kommer med ett påhopp när du föregår svaret..."

Långsökt?
Ja, möjligtvis när det gäller Rodrigues egen son och sannolikheten att han kommer att stå i Brynäskassen.
Men rent principiellt ser jag inte det långsökta i mitt resonemang.

Nu sitter Tony härinne och tjatar om Rahms fusk och försöker spela en moraliskt högstående person som dömer andra.

Hade det gällt hans egen son så hade han tyckt precis tvärtom: sonen har sonat sitt straff och borde slippa vidare häcklande.

Om du inte ser det ryggradslösa och dubbelmoraliska i det agerandet så är du bara att beklaga. 

Kommentera

arnio:

mmm en bra dag så långt, 2-0 ledning för Brynäs. Marcus Ericsson vann GP2 på Spa det gör en motor nörd förbaskat glad. Sen Button i Pole och den röda pesten långt ner...så dagen får gärna fortsätta så här :)

Kommentera

Varför är inte calle järnkrok med?
Kommentera

Roger Ramkvist: Man hejar ju på Räikkönen :)
Kommentera

« · 1514016 · »