foppa78: Ja, nu tycker jag att vi allihopa lägger ner snacket om #99. Vi har alla sagt vad vi tycker och vi kommer förmodligen inte längre i debatten.
Let's shake hands and agree do differ!
Anders Berg:Aj då.. det låter ju inte bra...speciellt nu när Jonsson är utlånad med.
Det kan kosta i längden att spela på så kort om folk.
Redigerad kommentar
Peja: Ja, jag kände viss tveksamhet när de förlängde med honom. Fast man gick väl i tron om att den förra operationen hade fixat problemen...
Inte bra att ha en spelare på skadelistan så mycket.
Huss:
Molin utanför truppen igen...förståligt...
Elias tre starkare sidor är; spelförståelsen, fysiken/balansen, tekniken
Vilka är Molins egentligen...?
Redigerad kommentar
zigge: Ja väldigt spännande verkligen. Ett FBK som riskerar missar slutspel är mumma och jag undrar när de missade senast?
Jag hoppas verkligen på vinst ikväll, allt annat vore sjukdomsframkallande.
dreamland:Vad som är en mer intressant är väl det alibi som Modo och VF har hänvisat till när man tagit in Steen, Duchesne och Ståhlberg.
Baserat på något löst tidigare prejudikat så handlade det om att ersätta skadade spelare. Men nu är väl Axelsson tillbaka i VF snart och vad har de för ursäkt då? Överenskommelsen är då bruten en gång för alla.
Huss: Jag är för lockout och tycker det är bra att de gått emot. Vilket de har!! Att försöka snacka sig ur det är ju oerhört löjligt från deras sida. Som att man måste ta in just NHL-spelare för att ersätta sina skador.
Som att Modo kommer släppa Steen som står för nästintill allt bara för att Påhlsson kommer tillbaka så småningom..inte sååå troligt
"Som att Modo kommer släppa Steen som står för nästintill allt bara för att Påhlsson kommer tillbaka så småningom..inte sååå troligt"
Om lock-outen ser ut att vara säsongen ut så kommer givetvis att Modo förhala Pålssons comeback tills det är grönt med lock-outare inom "kartellen". Jag tror knappast att de kommer att spela Steen på korttidskontrakt samtidigt som de matchar Pålsson, förutsatt att inte andra lag först bryter mot "pakten" utan att hänvisa till skador.
arnio:Förhala Samme's comeback? Nu pekar det att han spelar vid jul, i BÄSTA fall, o då vet vi nog hur det blir i NHL åxå.
Hur blev det igår, spelade Dicken nåt mot SAIK? Stålberg/Duchene gjorde då det, tror INTE nån kommer att få kliva av pga Dick's återkomst?
Nä grabbar lägg ner # 99 snacket nu!
Nu är det inte länge kvar tills vi ska spöa dansbandsraggarna!
Jag hoppas vi får se ett riktigt taggat Brynäs på torsdag och dessutom en bra effektivitet målen måste börja ramla in nu!