Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF

« · 328822 · » Till forumet


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Prosten: Hoppas det,ska du upp ?
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
sylf: Det här får Modo sota för på lördag.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Lilljanne: Brynäs spelade bort den här matchen i 1:a, har inte med varken FBK eller domaren att göra!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Lilljanne: Färjestad må vara elitseriens bästa lag, enligt tabellen men dom spelar såååå jä... tråkig hockey!!! Är det mot det hållet elitserien är på väg så kommer nog en hel del publik att avstå hockeyn. Visst är det kul att vinna, men ett kul spel känns också väldigt viktigt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Calle Johansson verkar vara väldigt förtjust i Brynäs....hmm..intressant...kan det vara så att det lag som får Calles underskrift är Bry...näee just ja, pengar ja...fuck.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Lilljanne: Håller med men det är så tyypiskt FBK...
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Bäst idag var att se all reklam på brynäsdräkterna. Trendbrott på gång? Näst bäst var att mif förlorade. Ssk kommer att klättra nu när dom har börjat handla upp alla lediga spelare. Viktigt att spöa modo för att hålla avståndet neråt. Torsk på lördag så kommer fjärilarna. Sämst idag var att se att fbk:s fasthållningar. Med landslagsspelare från halva Europa kunde det vara dags att slänga ryggsäckarna.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
sylf: Vad hade Jönsson att gnälla på idag då?
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Självklart så spöar vi MODO på Lördag!! Jag är inte ett dugg orolig.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues:Det kommer dom inte att göra,såvida dom inte ger dom ett handikapp på 3-4 mål.För det är bara då,när det är för sent,dom spelar som i sista idag.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
lindberg: Han får väl gå till facket..
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
sylf: Nu måste dom slå MoDo på lördag, som dom spelade på slutet så kommer aldrig MoDo ha en chans :-))
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Anger satte på sig blåstället i 3:e.Ojämnheten fäller BIF,kan inte spela bra en hel match oavsett motståndare.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Svanru: Det bästa laget vann!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Prosten: Tappert kämpat men tyvärr inte till någon glädje för er men till vår glädje
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
lindberg: Tänk om Soling och Anger kunde börja sätta lite sprätt på kassnätet. Verkar förbli en önskedröm...
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Clarence: Nu vinner dom, har inte sett dom så här hungriga sedan säsongen 98-99!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Clarence: Anger missat friläge, för dålig lön kanske..
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ändå en annorlunda matchutveckling för att vara Brynäs.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
sylf: Hade dom spelat så här från början så hade vi lekt hem det här :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Prosten: Rådbjer är ett skämt ikväll,snacka om att sila mygg och svälja kameler.Jävla dåre !!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ser man på. Det här är ju klart anständigt i alla fall!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Huge: Nu spelar Brynäs hockey!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
sylf: Vem behöver PP, när man kan måla i BP.... :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Clarence: Hur det här laget kan ha en hygglig PP statistik är en gåta.Dom spelar ju som ett dåligt flicklag i PP.



Ett litet hopp nu...Danielsson.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Det här går ju precis som man trott. På västfronten ingen sensation, kan man väl säga. Fast skulle det stanna vid 3-1 är det ingen katastrof i alla fall. Fast det brukar ju rasa mot slutet, förstås...
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Sylf: Jag efterlyser fortfarande tuffare spel framför dom båda målen, man börjar ju fundera om dom är rädda för smärta?? Korhonen gör sitt(förutom 1:a målet som var en riktig tavla) backarna måste börja smälla på nu..

Nu vill jag se kjedjorna så här:

1:a Molin-Lind-N Danielsson

2:a Rönnqvist-Miettinen-Anger

3:e Nylander-Kyrö-Soling

4:e ?-Johansson-B Danielsson

Nu måste vi ha tyngd framåt!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Huge: Har alltid rätt, 17 år av hockeyspelande gör nog att jag kan ha rätt. TV-Pucken 84 o 85 för Uppland, det gör ju nästan mig till en hockeygud :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Du har ju helt rätt. Det hade tydligen jag också.
1-3 på direkten.... :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Huge: Sitter du och dricker sprit broder :-) du håller ju med mig :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Visst har dom kunnat göra ngt mål till med lite flyt. Förmodar att våra killar spelat med lika dålig markering nu i första som vad dom gjorde senast i Gavlerinken. Tyckte ändå det såg skapligt ut fram till deras 2-0. Man måste dock som du säger ligga tätare inpå, speciellt som värmlänningarna verkar vare på ett djävla spelhumör.
Som sagt, vi låter dom ju också glänsa. Inte svårt att spela ut i det läget.
Nya tag i andra. PP direkt och 1-3, sedan är det match igen....
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vi har ingen framför mål,inte ens framför eget!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
aphac: Som sagt, det ska göra ONT att spela hockey, dom törs fan inte ge/ta stryk framför mål!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag gillar inte vibbarna att Brynäs har återfallit till förra säsongens spelmodell...då kommer säsongen bli otäckt lång igen, förhoppningarna får stå till att SSK och MIF inte hittar form och stannar under stercket.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Är det inte dax att "den underbetalde" och den som ska vinna skytteligan börjar röra på sig? Den senare börjar väl ge lite väl mycket handikapp nu!?
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Försvarsspelet är nog det mest pinsamma jag sett, dom måste ju för fan ligga tätare på, skjuta mer, det går inte som sagt att trä in puckjäveln varenda eviga gång. FBK får alldeles för stora ytor att åka skridskor på. Finns det någon coach i Brynäsbåset?? Nu får fan GP börja coacha... Upp med Danielsson i 1:a o lår han jobba utav bara helvete.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Mickis: Äh bara att inse Brynäs har inte mkt att komma med om inte alla är på topp. Har Brynäs vunnit de matcher som Lind inte gjort poäng i eller inte medverkat i pga skada? Fler sk etablerade måste kliva fram tex Molin och den dåligt betalde Anger ..... ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: FBK får retroaktivt för andra perioden i Gavlerinken verkar det som. Nej nu drar jag och lirar fotboll...man kan hoppas att det är trevligare siffror när jag kommer tillbaka.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
aphac: Dom kunde ju faktiskt ha gjort ett par mål om dom hade haft lite mer flyt, eller vad säger du Huge??
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Kommentatorerna är iaf godkända.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
aphac: Det här kommer att gå åt helvete...men jag hade inte räknat med nåt annat heller. På lördag vinner vi.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Mickis: BIF nollar ikväll åxå,tro mig!!!! Vilket jävla försvarsspel!!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Det där ska han fan ha matchstraff för!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Mickis: Det skiter jag i, bara Brynäs börjar skjuta lite o ligga tätare på FBK, dom uppträder ju som ett gäng junisar just nu!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Tungt...det brukar betyda att resten av familjen blir det med.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
aphac: Brynäs har redan börjat hänga med huvudena!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Mickis: va fan hållaer man på med framför eget mål??????????????
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Mickis: Usch vilken jävla tavla av Korhonen!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Tungt med bp så här i början.
Kommentera

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Sällan !! Det blir 6-1 till FBK.BIF´s mål av Nyllet.
Kommentera

« · 328822 · »