HF: Hur i helvete motiverar disciplinnämnden detta?
(såg just detta på Brynäs Facebook sida)
MarcusElving: Ang Dixon så är inte Andersson med i FBK heller ikväll.
Färjestad saknade Emil Kåberg (magmuskel) och Ari Vallin (feber) på träningen. Dessutom får Johan "Bagarn" Andersson står över efter sin knytnävsfight med Brynäsforwarden Stephen Dixon. Kåberg och "Bagarn" är borta från matchen, Vallin är ett frågetecken.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: "Kommer ett svar om 1 tim ungefär, ungarna kommer in från rasten nu."
Hälsa Gurra och säg att han inte får busa så mkt på rasterna... :-()
70 Rodrigues: Självfallet...
Men bortsett från det: vad anser du själv i sakfrågan?
Har du inga egna åsikter utan måste du som vanligt vänta på facit?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Gurra88: " Jag sa återigen att tränarna inte ALLTID har rätt.."
Ja, och det säger jag också.
Eller läser du inte mina inlägg innan du svarar på dom?
Frågan gäller vem eller vilka som har bäst förutsättningar att ta ett så korrekt beslut som möjligt, eftersom det är det enda som är intressant.
Eller har du hört talas om NÅN tränare som på förhand alltid vet att det beslut han tar är det rätta?
Isf vill jag gärna ha namnet på den tränaren och tipsa Sundlöv...
Gurra88: "Ingen delar din tanke.."
Vet inte vilka inlägg du läst men om du tittar lite på vad många andra skriver så kommer du att märka att jag inte är speciellt ensom om mina åsikter om Rödin i det här fallet.
Skulle iaf bli otroligt förvånad om Rödin går in i nåt annat än en fjärdefemma imorrn.
Redigerad kommentar
Gurra88: "Boork är ett exempel på att tränarna inte alltid har rätt."
Hur menar du?
Boork drog upp Brynäs ur skiten och räddade föreningen från undergång.
Hade han fel tycker du?
Eller menar du att en tränare (och nu snackar vi lite mer konkret, dvs laguttagningar, matchning osv) inte har rätt bara för att han i vissa fall tar fel beslut, lika gärna som han i andra fall tar rätt beslut?
Oavsett om en tränare tar ett beslut som med facit i hand visar sig vara rätt eller fel, så är det väl ändå tränaren som har dom bästa förutsättningarna för att ett så korrekt beslut som möjligt tas?
Vad tror du?