Brynäs IF

726331 inlägg · 7959 ämnen

Frölunda-Brynäs 1/2-05

« · 499876 · » Till forumet


Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Bra för matchen...drö! Jahapp då kan man börja ladda för holmgången på Highbury istället.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
AD: Nej, ger nog inte upp hoppet förän vid 4 måls marginal.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
AD:

nej det sa jag inte men det står 2-0, inte många lag som slår Frölunda i Scandinavium, det minns speciellt jag när Leksand hade 4-0 ledning med 4,57 kvar ocg de vände och vann i sudden!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Nu skulle man haft en Wikegård och en Oduya...enda chansen nu är att plocka bort Lundqvist.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
A_x_e_l: Håller med, det är inte över änne, men det ser onekligen väldigt mörkt ut! Kämpa Brynäs!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
3-0 Martin PlUss
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
ekan68: suck........... nu orkar jag inte äns gråta
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
ekan68: Målvaktsbyte, backbyte...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
ekan68: Kunskapen saknas. Det räcker inte!!!

GO NATT BRYNÄS!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
3-0 Dags att lufta Jokela kanske OCH ett fett slagsmål...fan också att det inte finns nån radiostyrd Odoya i laget.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
ekan68: 3-0 nu. Kom igen nu, har tippat 9-1 på matchen.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
A_x_e_l: Jaha, men va fan så här lätt får det inte gå. Brynäs spelar redan allsvenskt :(
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten:

Tror inte 4 odouya hjälper mot segermaskinen Frölunda. Oerhört imponerande!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
mattias - 74: 4 Oduya hade iaf kunnat plocka bort Lundqvist, Affe, PJ och en valfri landslagsback....en start iaf....det jag efterlyser är lite JÄVLAR ANAMMA. Men Brynäs är det enda laget som väljer att bevaka ett 0-3 underläge.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten:

risk för 0 - 23 då kanske *S*
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
mattias - 74: Nu spelar vi grishockey och sarg ut o laddar för MODO på Torsdag!!!..........GONATT!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
bocken: Nja, du måste tänka realistiskt. Vi kan byta första och andrafemman mot typ Niklas Andersson. Det ligger nog närmare sanningen.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Honken verkar inte ha en speciellt bra dag. Men vart förvånad över att Brynäs vann skotten med 16-11 (?), i alla fall enligt swehockey.se.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Bissett19: Vi vann skotten med 16-11......många misslyckade icingpuckar måhända!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Jag tror inte Brynäs Bevakar 0-3 osv.....dem ligger nog på för att spräcka Lundqvist.
Men VF är mästare i snabba spelvändningar.Av det jag har hört i 1:a per. så har Brynäs tryckt på rätt bra.Skotten blev ju också 11-16.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Bissett19:
Äh, skottstatistiken är 11-16 och enligt radiosporten har vi haft några riktigt heta chanser. Jag har inte förväntat mig att vi skulle ha stor chans mot Frölunda - vilket inte många lag har - så så bedrövligt är det inte.

Den här matchen blir självklart svår att vända, men jag tror allvarligt att vi kan ha chans mot MoDo på torsdag.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
westerlind: Måhända, men en överraskande 1 poängare typ skulle kunna vara vad som behövs för att få fart på laget som i dagsläget är i KOMA!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
PP, kom igen nu Brynäs!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: vad står det nu? har inte tillgång till att lyssna på matchen så snälla håll mig uppdaterad grabbar
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Står fortfarande 3-0 till Frölunda.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
4-0
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Naturligtvis ska det bli mer mål för Frölunda, fan!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
5-0 Det står och väger nu, nästa mål kan bli avgörande.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: vem e målskytten?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten:

hö, hö...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Det här är skämmigt... 5-0 efter inte ens halva matchen..
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Framför allt så hoppas jag att dom INTE visar några känslor. Folk kan ju få för sig att Brynäs hatar att bli förnedrade. Timeout nu, känns lite för tidigt...bättre att spara den till slutminuterna. Än finns det chans på poäng, mycket kvar än. Speciellt när vi har så många spjutspetsar som vet var målet finns.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Nån i Frölunda...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Jävlar va tungt....
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Det är ju det jag säger. Man skäms att säga att man håller på brynäs. Brynäs förknippas av de flesta elitlagen med ett riktigt strykgäng. Kanske inte helt obefogat...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Skönt att vi har ett par Kanadensare i laget som inte gillar att förlora.
Gör Bergeron till lagkapten NU!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: "....spjutspetsar som vet var målet finns." ha ha ha....ironin flödar ser jag! Men det är rätt, garva åt eländet! Minns när Timrå var ohjälpligt sist och jag var ner till Gävle och såg en match...vi sjöng "för vi ligger sist i serien, vi ligger sist i serien..." Ingen mening att gräva ner sig!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Jippi!
29.29 2 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre ROUGH
29.29 5 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre ROUGH
29.29 20 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre GA-MI
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
prosten: Deppa inte! Snart är Wahlberg tillbaka...då kommer INGEN att kunna rubba oss!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Man kan alltid glädjas åt att Lule ligger under med 4-0.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: Kan inte gå bättre ser jag.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Vad bra att Kahnberg bara fick 2+2.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: Det är inget att hurra för , blir det inte avstängning av detta?
 
    MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Ja, läkningen verkar gå undan....han har bara varit aktuell nu i två veckor. Han kanske kan vara på benen sista matchen mot leksand i kvalserien?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Asså...är du på riktigt? Säg att du skojar...för inte tror du väl på det där själv??
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Enligt sportradion var Brynäs bra med spelmässigt i första. Tyvärr var försvaret undermåligt. Verkar som man gick ut offensivt idag och se vad bra det blev.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: på vad? att vi ska överleva kvalserien? ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Mmmm...AB:s kommentar idag är också följdaktligen att BIF behövt nå´n back till...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Snackar du skit om Wahlberg eller?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Lundström 6: Var ju ironisk i mitt "Jippi"... Anågende om det blir avstängning eller ej vet jag inte, men han fick ju Game Mi. , och det borde bara vara för matchen.
Kommentera

« · 499876 · »