Brynäs IF

726330 inlägg · 7959 ämnen

Frölunda-Brynäs 1/2-05

« · 499921 · » Till forumet


Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Naturligtvis ska det bli mer mål för Frölunda, fan!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
5-0 Det står och väger nu, nästa mål kan bli avgörande.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: vem e målskytten?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten:

hö, hö...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Det här är skämmigt... 5-0 efter inte ens halva matchen..
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Framför allt så hoppas jag att dom INTE visar några känslor. Folk kan ju få för sig att Brynäs hatar att bli förnedrade. Timeout nu, känns lite för tidigt...bättre att spara den till slutminuterna. Än finns det chans på poäng, mycket kvar än. Speciellt när vi har så många spjutspetsar som vet var målet finns.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Nån i Frölunda...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Jävlar va tungt....
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Det är ju det jag säger. Man skäms att säga att man håller på brynäs. Brynäs förknippas av de flesta elitlagen med ett riktigt strykgäng. Kanske inte helt obefogat...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Skönt att vi har ett par Kanadensare i laget som inte gillar att förlora.
Gör Bergeron till lagkapten NU!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: "....spjutspetsar som vet var målet finns." ha ha ha....ironin flödar ser jag! Men det är rätt, garva åt eländet! Minns när Timrå var ohjälpligt sist och jag var ner till Gävle och såg en match...vi sjöng "för vi ligger sist i serien, vi ligger sist i serien..." Ingen mening att gräva ner sig!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Jippi!
29.29 2 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre ROUGH
29.29 5 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre ROUGH
29.29 20 min Brynäs 20. BERGERON, Marc-andre GA-MI
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
prosten: Deppa inte! Snart är Wahlberg tillbaka...då kommer INGEN att kunna rubba oss!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Man kan alltid glädjas åt att Lule ligger under med 4-0.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: Kan inte gå bättre ser jag.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Vad bra att Kahnberg bara fick 2+2.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: Det är inget att hurra för , blir det inte avstängning av detta?
 
    MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Ja, läkningen verkar gå undan....han har bara varit aktuell nu i två veckor. Han kanske kan vara på benen sista matchen mot leksand i kvalserien?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Asså...är du på riktigt? Säg att du skojar...för inte tror du väl på det där själv??
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Enligt sportradion var Brynäs bra med spelmässigt i första. Tyvärr var försvaret undermåligt. Verkar som man gick ut offensivt idag och se vad bra det blev.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: på vad? att vi ska överleva kvalserien? ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Mmmm...AB:s kommentar idag är också följdaktligen att BIF behövt nå´n back till...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Snackar du skit om Wahlberg eller?
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Lundström 6: Var ju ironisk i mitt "Jippi"... Anågende om det blir avstängning eller ej vet jag inte, men han fick ju Game Mi. , och det borde bara vara för matchen.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Jag är en en obotlig optimist som aldrig använder mig av ironi och galghumor. Sen är jag smart och snygg och har ett JÄVLA till paket i kallingarna. Take a guess ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Ja, förra matchen mot hv gick man ju ut defensivt och det verkade inte fungera så bra det heller. Man kanske ska strunta i att gå ut över huvud taget framöver.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: Nä...vad har du fått det ifrån???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: vilken tur att vi har dig då hehe tänk om alla kunde vara som dig ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: som en dopad huge...*L*...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: Du antydde att han inte var Messias, lite känslig på den punkten serru ;-) (jag ska vara nogrannare med smileys i fortsättningen)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Och Luleå har vaknat, reducerat til 4-2 på drygt 30sek.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
25-24 i skott till Frölunda efter två perioder...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rupert: 0-5 kan jag leva med....men att jämföra mig med Huge?? Nä nu gick du över gränsen ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
70Igor: He he he...ok...träffade en öm tå...sorry! Tänkte mest att med tanke på matchen ikväll o erat tabelläge så skulle inte ens våran Styf kunna rädda er!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Här går jag visst på i ullsockorna....sorry än en gång! ;)
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Gusten: Stövlade precis in,visst,det var inte idag vi skulle vinna,men det här!!
Svagt,pinsamt,förnedrande,uselt,bajsliknande,värdelöst.ALLT!!
Lite jävla stolthet borde dom väl ha innanför tröjorna!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Slängde bara ur mig ett res tidigare idag. Brukar ju alltid ha fel! (hade en baktanke där) Denna gång så ser det ju tamefan ut att bli som tippat. Nu är man på "g"..
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Visst har det värvats helt ok forwards på slutet, så visst har vi en bra forwardsuppställning i KS, men backarna... Ojoj, vad rädd man blir om dom med ännu mer nerver ska spela i KS med dessa backar, ja, värva går ju inte nu, så det är väl bara att sätta in M.Karlsson eller nån, som istället för att vara nervös försöker ta chansen... Förlust mot Frölunda kan jag ta vilken dag som helst, om det sker på ett sätt så att man ändå kan vara stolt efteråt, men detta...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos:
Säg så här: ett lag i balans, ett lag i obalans!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
p j davydjoos: OK forwards????? Mot HV nätade Bergeron,mot LHC Sjödda x3,idag ser inte nån ut att göra mål.OK forwards???
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
PP nu, kom igen... Spräck nollan iaf!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Falken: kom igen brynäs...........
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Nej nu kan han fortsätta med sitt engagerade kommentatorsnack. Lasse Kinch du är förlåten...
 
Nu blir det fotboll. Arsenal gjorde precis 1-0 på Manchester.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
6-0 på straf... Nu lägger jag ner den här jävla skiten.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: 6-0 straff.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: jag tror tamejfan inte att detta e sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
sylf: Med stabilare backar hade det funnits möjlighet att spela upp pucken, samt att få mer tid att våga uträtta mer i anfallszon... Samt att man som åskådare hade varit mindre nervös så fort en motståndare har pucken... Med bättre backar så är det ok forwards anser jag... Petrovicky och Sachl verkar ju ok, och Andersson breddar lite, samt bidrar med fart och tyngd, så det är väl ok... Minst 1 tung defensiv back hade behövts, samt behållit Kronwall, alternativt enbart behållit Kronwall... Nu är vi grymt svaga bakåt, Sulku skulle ha behövts nu...
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Ahlbom: Nej,det är många som inte tror att det är sant.Men dom kommer också att dra upp huvet ur sanden nån gång.
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
rackham: Har Bif varit så här nerdekade förr? Jag tvivlar! Räknade knappast med poäng idag men kanske en bra match där man känner att man kan störa serieledarna för att stärka självförtroendet. Vad händer????
Kommentera

Sv: Frölunda-Brynäs 1/2-05
Nu böjar det se lite tungt ut.
Kommentera

« · 499921 · »