arnio: I och med att de gör plattmatcher titt som tätt. Det har ju hänt förr och det skulle inte förvåna mig om det händer igen..
Jag tror att spelarna är trötta på att spela strikt och defensivt.
SH: Det är ju bara en spelare som verkligen kämpar. Sunken...
Hur många tacklingar har du sett de senaste matcherna? Granis blev påhoppad av Foppa och åkte och bytte med svansen mellan benen..bara en sån sak
Enaranger:
Vore bra med lite attitydvaccin i svininfluensavaccinet. Eller kanske bara attityd förresten... och mycket... men då kan det ju börja likna underhållning... och så kan vi ju inte ha det...
Enaranger: Klart det måste handla om mindervärdeskomplex och inget annat.
Att dom rika lagen helt enkelt har bättre trupper/lag och att vi därför har lite svårare mot just dessa lag kan det ju absolut inte bero på....
I övrigt noterar man den sedvanligt positiva och härliga uppladdningen härinne inför match.
Vi fejsar en tuff bortamatch efter debaclet senast och då är det självklart att man som supporter försöker stötta laget och spelarna genom att vara positiv.
Och det gör man som bekant bäst genom att gnälla över hur usla alla är, raljera över hur mkt vi som vanligt kommer att förlora med, gärna dra fram ogrundade teorier om att spelarna skulle vilja sparka CZ osv osv.
Kort sagt: ett perfekt sätt att som supporter verkligen stötta sitt(?) lag.
Huge: Det kanske är det som är felet. De sitter och kollar här istället för att fokusera på hockeyn..
Hmmmm
Men åk ner till götet och var positiv du.
Huge: Grabbarna utan namn:
Referee: Claesson, Pehr
Linesmen: Ulriksson, Fredrik, Lundgren, Ludvig
AVGÅ: Haha, så du menar att ett gäng negativa gnällkärringar på HS är detsamma som ALLA andra?
Där fick spelarna/ledarna sig ytterligare ett gott skratt...
Niklas Sundström tar bladet från munnen (se länk) när han på pricken fångar det jag också försöker få fram....
AVGÅ: Niklas Sundström är de facto SPELARE och borde väl vara den som bäst kan bedöma hur han vill att supportrarna ska uppträda. Har inget med ev engagemang och lidelse för att få till stånd förändringar i klubben att göra i övrigt.
Och när en SPELARE talar om medgångssupportrar så bör man lyssna.
Hela poängen med att vara supporter är väl att göra det SPELARNA vill att dom ska göra, dvs stötta genom att gå på matcherna eller ex stötta genom att stå upp för sitt lag även om det handlar om en nätsajt som HS?
Under alla mina år härinne på HS så är det ytterst sällan man får höra uppmuntrande ord eller positiva omdömen om spelare eller ledare.
99% handlar om hur usla alla är, vilka sopor till spelare vi har och det finns inga gränser för hur mkt negativt man verkligen anstränger sig för att gräva fram eller vinkla till ngt negativt?
Brynäs är fortfarande ett ES-lag som hänger med bra i en allt tuffare konkurrens. Har vi verkligen lyckats behålla den positionen genom alla år genom att ha värdelösa spelare eller värdelösa ledare som alltid tar värdelösa beslut?
Tror inte det, ärligt talat.
Det enda som känns värdelöst är väl isf det sätt som vissa supportrar stöttar sitt lag på.
Huge:
Med hyggligt lågt ställda förväntningar styr båten mot fastlandet och en drabbning i Kålleseum...