Ähh, Eero.. PP för HV nu!
jobbigt jobbigt så här i slutet på perioden.
HV är som bekant grymma i PP
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: hehe ;)
Laine är alltid farlig.... Usch, skulle verkligen vilja se honom i Brynäs!
70 Rodrigues: Kan vi hålla upp det här spelet och intensiteten så kan det bli poäng ikväll. Tror dock inte att Brynäs orkar spela på det här sättet en hel match, har aldrig hänt förut..
Fortsätt trumma nu och ta inga dumma utvisningar!!
Usel coachning av CZ.
Hade räknat med 0-1 mkt tidigare eller iaf efter högst 24 sekunder, som senast mot Timrå...
Jag tror på 4-1 till HV! Hietanen gör Hattrick och Laine sätter fjärde målet.
Jag hoppas på 1-3 till Brynäs. Silfverberg, Ekholm och Nordan målskyttar för BIF.
Hv71 borta känns som en riktigt tuff uppgift. Jag räknar absolut inte med några poäng ikväll. Poäng eller till och med vinst skulle vara en riktigt skön bonus.
Brynäs har ju plockat väldigt mycket poäng på senaste tiden, frågan är om spelarna är motiverad och villiga att offra en tand ikväll?
Nycklarna i mina ögon blir att hålla sig undan utvisningsbåset samt att Greiss är på tårna, då kan det kanske bli någon pinne..
GävleLasse: "Du menar att först få stryk borta av SSK för att "revanschera sig" hemma matchen efter genom att bli nollade och få stryk av nykomlingen AIK med 0-3?"
Visar bara att det kanske inte alltid funkar varje gång.
Inget annat.
Redigerad kommentar
GävleLasse: "Jag hade ett långt snack med Peter Nolander under försäsongen året efter och det var väldigt kul att höra vad han hade att berätta om deras insats. ;)"
Och vad sa då Nolander om insatsen mot Färjestad i sista omgången?
Känns meningslöst för diskussionen om du säger A men inte B.
Kan det tänkas att han möjligtvis sa nåt om bristande motivation eftersom vi redan var klara för slutspel men att man ändå borde ha gjort en bättre insats och kände att man slarvat bort chansen att få slippa just Färjestad i kvarten?
GävleLasse: "Du behöver INTE håla med. Du behöver bara respektera att JAG tycker så... Ge upp med dina försök att övertyga mig. Du har varken kunskaper eller kött på benen för att övertyga mg."
Varifrån har du fått intrycket att jag inte skulle respektera din(a) åsikt(er)?
Bara för att jag har en annan åsikt och torgför den på här på forumet?
Det är väl inte konstigare än att DU försöker övertyga MIG om att du har rätt.
Eller har jag missat nåt?
"Jag kan inte bevisa att inget händer men det skulle förvåna mig mycket."
Jag kan inte heller bevisa att nåt händer.
Men jag kan ju anta att en erfaren tränare gör nånting efter att han ansett att laget gjort en dålig insats.
Du antar uppenbarligen att inget händer och att tränare inte vidtar några som helst åtgärder, om han anser det vara befogat.
Och som sagt: i vissa lägen kan det vara bättre att INTE vidta några åtgärder efter en plattmatch, utan istället låta samma spelare ta revansch på sig själv i nästa match.
Brukar kallas för fingertoppskänsla....