Brynäs IF

724868 inlägg · 7958 ämnen

HV 71-Brynäs IF

« · 371370 · » Till forumet


Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hur trött är man på det då ? att alltid behöva lita på andra lag eftersom det egna är så jävla uselt,pinsamt !!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Tror inte ni behöver vara oroliga för KS i år .
Det kommer att bli MIF + ???, hoppas att både LIF och BIF klarar av minst en 9:e eller 10:e plats.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Dags att damma av en gammal klassiker:

Brynäs GB = Brynäs Gnäll-Bok....

En sorgligare samling negativa gnällspikar var det länge se´n man såg.
Huvva, man blir mörkrädd...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Efter att ha sett Mora-Hammarby i söndags kan jag lova att det inte är bara att ställa ut skridskorna uppe i Mora heller....fruktansvärd intensitet,effektivitet och inspiration Mora visade upp....brrrr
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bright: Nog för att Brynäs spelar som krattor. Men jag ser inget lag från allsvenskan som ska kunna ta sig upp i elitserien i år.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Får vi bara hjälp av dom s.k. topplagen kan vi greja det här. Dif och fbk måste fixa sina matcher ikväll till att börja med. Jag vill inte uppleva en kvalserie mot skellefteå och bajen. Jag tror Brynäs skulle få svårt mot åtminstone skellefteå.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Precis. Jag skrev 3 år. Det kan ju faktiskt va´ över om några månader. Det ser verkligen hotfullt ut både sportsligt och ekonomiskt!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Frågan är om det inte avgörs tidigare......Det här spelet håller aldrig för att undvika KS.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ta det lugnt..ta en kopp kaffe och luta er tillbaka...det här vänder vi i tredje..
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ger mig fan på att dom börjar spela snart,nu när matchen redan är över.Sen tycker vissa att dom kämpat till sista blodsdroppen och faller med flaggan i topp och va fan allt det heter.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bright: Intressant fråga! Det avgörs vid årets bokslut i april. Har vi inte ett stort överskott med oss till nästa säsong är det bara att börja dra ner på engagemanget. Det räcker inte att vi utifrån slantar i med våra skitsummor. Vill inte hela Gävletrakten bidra så vet vi det i april 2004 och är det så har jag levererat in min sista krona till min favoritlag. Jag orkar inte hålla hela Gävle under armarna längre.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huge: Lets hear it :-))
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Kul för Jocke,som plockar alla skott men får ingen hjälp av sina backar.Rena jävla hönsgårn.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Var är Huge..?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bright: Vilket kanongäng!!! 3-0 nu!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Tror du Brynäs spelar i elitserien om 3 år?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Nåt slags under kanske kan ske...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Clarence: Hur har du tänkt att Brynäs skall göra ett mål då ?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Clarence: Äh, dom har kämpat bra så här långt. Det är Elitserien mot Allsvenskan.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
De tappar väl huvet igen nu. Ska vi tippa på 6-1 till slut?
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Och SSK leder i Karlstad.......och Sjödin ut,betyder spel 5-3 i 1,5 min
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja, nu är det ju kört. Både faktiskt och statistiskt. Nu kan det nog rasa iväg är jag rädd...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja,det här är så kört det kan bli.Blir förvånad om dom ens gör ett mål.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nu kommer 3:an
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
2-0 God natt!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
5-0 till LCH nu....fan snart har Leksand sämre målskillnad än oss....det kan va viktigt det.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Clarence: Dom har ett tjugotal elitseriespelare i laget så det märks ändå inte.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Ett lag som aldrig verkar ha skador, åtminstone inga allvarliga, är Färjestad. Det svävar en förbannelse över Brynäs...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: 3 mål av LHC på 1 minut och 41 sekunder HÄRLIGT
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Kunde jag aldrig drömma om, liksom!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Nu har både SSK och MIF kvitterat.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Undrar när media börjar skriva spaltmeter om Brynäs skadeproblem. Som dom gjort med dif m.fl. Nu är det bara modo som har fler skador än oss.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
timrå har kvitterat mot luleå och frölunda leder mot modo, viktigt!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Vilka topplag sviker ikväll (nåt/nåra kommer helt säkert göra det). Högst troligt att hv viker ner sej i sista medan fbk, dif, frölunda och lhc gasar på. Det är väl ungefär så säsongen sett ut så här långt.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hittills har topplagen gjort sin plikt iallafall, VF leder mot Modo, LHC mot LIF, DIF mot MIF och precis när jag skulle skriva FBK ledning mot SSk gjorde SSK mål, nåja lagen efter verkar än så länge inte knapra in..
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Nu måste Brynäs göra dom nästa 5 målen för att vinna :-))
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Tänk positivt? Sylf?
Du är ute i ogjort väder..... :-)

Mkt bra kommentatorer på webben. Pålästa och bra matchkommentering:

"Jämn 1:a period med lite mer puckinnehav för HV. Jocke Lundström bra och en målvakt som Brynäs kommer att få stor nytta av i framtiden.
Brynäs går runt på 4 formationer och det skulle inte förvåna mig om man växer in i matchen så småningom"
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: sagt det tidigare och säger det igen: Jocke Lundström är grym, hoppas han fortssätter så här. han måste få hjälp av sina backar också...
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Ja, det kunde ju ha stått 14-0 :-))
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect: Fast nu är det mest H(I)V positivt (dåligt skämt)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det innebär att Lundström räddat 13 skott och Liv bara 8. Tänk positivt. ;)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Att HV dominerat större delen av perioden.Paus nu 14-8 i skott.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Och vad säger dom då????
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: jag hör bra
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Någon fler än jag som inte kan höra hockeylive ikväll???
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: luleå leder nu, 1-0, magnus nilsson i pp.
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Vilket påhopp, jag har väl aldrig tagit ett hårt ord i min mun :-)) Du är välkommen broder!!!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
westerlind: När jag brukar ta ut saker i förskott så brukar det gå tvärt emot. Omvänd psykologi.

Nej nu åker man till Rodrigues och lyssnar på hans svordomar ;-)
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lothar: Då är Brynäs redan skyldig mej 700 spänn!
Kommentera

Sv: HV 71-Brynäs IF
Gusten: Är alla med på detta: Om Brynäs tar minst 1 poäng idag så sätter alla som är med/som är här inne in minst 300 kr på brynäs konto imorgon?
Kommentera

« · 371370 · »