Gusten: Klart man är laddad för en Idolkväll,1.26 kvar nu.Chipsen o Popcornen upphällda,vinet på kylning,men skippar Auroran,jag vill ha ngt finare så jag köpte en flaska KIR som vi finsmakare gillar sas.......:)
En kort kommentar från mej,Ikväll hoppas jag Snäckan ryker.Markus inleder ju,han kommer förmodligen sätta nivån direkt.Hoppas inte SnyggErik våldtar en världens genom tiderna bästa låt bara.......
Gusten: Nää hoppas alla ryker och du tappar flaskan med bärvinet i backen.
Här vankas det hockey (Björklöven.Södertälje) och Rauchbier samt lite avskjutning utav tyskar i MoH.
Lunkan:" Dessa herrar lyssnar vanligtvis på Ironi Maiden och Mötely Priest!!"
O Saxon......
Gusten: Härligt.5 timmar till nedsläpp.
"Markus bastar i smyg. (Jag berättar vilken bastu om jag får din signerade N.Anderssontröja Jocke) ;)"
Hmmm,Tål att tänkas på;)
Gusten: 17 minuter kvar,Kirflaskan står på kylning,jag slog till på stort,jag menar det har ju ändå varit lön:)
Nu hoppas jag Markus presterar på topp o inte vanärar U2 o Bonos kanske bästa låt dem gjort.Mitt tips utan att hört låtarna blir att mesiga Linda åker ikväll.
Gusten: "Allt hade ordnat sig om Bissett hade låtit Maja ringa och röstat hej vilt ;)"
Jag skickar telefonräkningen till dej broder,hon har ringt hejvilt ikväll;)
Föreslår Lost in Translation kl 21.25 istället. En höjdarfilm. Idol känns ju bara trist.