bradberry: "...o man kan ju förundras över att inte GD/AB ser nyhetsvärde i att gräva lite här..."
Nyhetsvärde nr 1 är ändå vad som egentligen försiggår i Stefan Bengtzéns tankevärld som sportchef. Han borde verkligen ställas mot väggen nu av pressen och, en gång för alla, ge ett slutgiltigt besked till offentligheten om det blir någon adekvat ersättare för Andersén eller inte. Och motivera sitt svar, i vilken riktning detta nu än är.
munkas: Undrar oxå över Sondre... Har vi ingen " HS-spion" på träningarna längre som kan avlägga lite rapporter...? Nu skulle vi vilja veta status på Ollas, Bertil samt mysteriet Sondre Olden. Kollade hans Twitter. Från att ha varit förhållandevis aktiv är det helt dött från 27 juli.
Sitter han bortglömd på nån mugg som gått i baklås i Gavlerinkens innandöme...?
Vill ha svar och tycker det är frustrerande med allt överdrivet jävla mörkande om skador...
SWEATT:"Det har dock dykt upp nyförvärv dagen efter jag läst i den här tråden, flera gånger faktiskt."
Nu har jag aningen svårt greppa vad du vill få fram. Men om du menar att rubriken har en allmän relevans över SHL så förstår jag.
Det hade dock varit angenämare om den gällt Brynäs specifikt.
Grynt bra trådrubrik. Undrar hur många gånger jag varit här?
imorrn smäller det!
HitTheLights: "klart den inte är relevant idag. Det är ju imorgon som är relevant."
Och vad är "i morgon" för dig då? Dagen efter idag, har i alla fall jag alltid trott. Men nåt nyförvärv har ju ännu inte dykt upp "i morgon", trots att trådrubriken existerat i månader vid det här laget...
Chris11: "Dags att få liv i den här tråden nu ;)"
Vet jag väl inte. För det här "i morgon" lär ju inte vara relevant idag heller...
honken21:"...så är du väldigt farligt ute."
- Tveksamt ordval där känns det som... På vilket sätt är jag farligt ute...?
Vad beträffar Enterfeldt så hoppas jag det framår av vad jag skrev att jag håller honom högt. Dock har hypen växt oproportionerligt sedan han blev skadad.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Brynäslegenden:
Såklart väldigt tråkigt med Sebbe.... Alcén? BZ gör sin första säsong med värvningsansvar och jag ger honom chansen att visa att hans lag duger.
Sommar o värme kom till slut, men kul att matchandet äntligen börjar! :-)
Det är lite konstigt ändå. Det har inte alls blivit den satsning och omstart som Bengtzen och Cahling utlovade när vi språkades i början av året. Då fanns det verkligen en vilja att städa upp och bygga nytt. Känns lite som luften gått ur dessa ambitioner. Man undrar ju lite vad som hänt sedan dess. Någon högre upp i hierakin har väl dragit i handbromsen.