Brynäs IF

727818 inlägg · 7961 ämnen

Inför Brynäs - SSK (10/08-05)

« · 562053 · » Till forumet

Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
83 Liljegren: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommentera

83 Liljegren: "2 mot 1 läge där Viitakoski blir frispelad på högerkanten och skickar in pucken. (Har tyvärr ingen tidsuppgift på målet.)
1 - 0 Viitakoski (Molin,)"'

tätt följt av 2:a på bergfors
Kommentera

83 Liljegren: Lycka är att få prata med sig själv.
Kommentera

83 Liljegren: Tror du inte att de flesta som följer matchen också läser online-servicen hos SSK? Ja, nödvändigheten att klistra in det som sägs där är väl kanske inte så stor ;-)
Kommentera

83 Liljegren: ojojoj 2-0! almtorp
Kommentera

Jonas Almtorp - Rookie of the year 2005/06
Kommentera

Lilljanne: Konstigt att man kan bli rookie fast man redan spelat någon säsong i elitserien.
Kommentera

Paddan: Varför är det konstigt?
Kommentera

Paddan: Ser att MoDos Granskningsgrupp är i farten :-)

Skall det inte bli kul för er att sjunga hoppa Salo, just ja det fördömde ju ni i fjol.....
Kommentera

Lilljanne: Tja, har man spelat i elitserien sedan säsongen 2001-2002 så borde man inte direkt vara kvalificerad för att bli årets rookie.
Kommentera

Lilljanne: Hoppas målproduktionen fortsätter i nästa period!
Kommentera

83 Liljegren: Prata på du bara och kopiera friskt :) Orkar ej gå in där och läsa själv på SSK sidan.
Förstår än mindre andra lags supporters som följer det hela på båda ställena tydligen och orkar bry sig i att klaga.
Kommentera

Paddan: Han spelade ju bara i modo. Räknas det?
Kommentera

65selander: Det törs jag inte ta ställning till för tillfället. Återstår att se om Salo verkligen skriver kontrakt med Frölunda. Men det kan ju bli en intressant premiäromgång.
Kommentera

RavenLord: OK tackar :D tror första perioden är slut strax!
Kommentera

Lilljanne: Tja, enligt större delen av hockey-Sverige så räknas vi ju inte. Men du kan ju försöka att gå igenom det där med hockeyligan. Lycka till ;)
Kommentera

RavenLord: "Perioden slut. Skott: 6-6 Inte så många avslut som landat på mål alltså men rätt bra spel trots allt. SSK har haft riktigt bra snurr i PP, särskilt när Kopitar o Dragan kommer igång. Avsluten kommer dock i fel lägen och samtidigt gör "Honken" i BIF-kassen en bra insats. Skröder pigg och Robban het. Två heta lag på isen, vilket är roligt enligt Ante."
Kommentera

83 Liljegren: Brukar inte Brunäsorna alltid vinna första matchen med typ 8-0...
Kommentera

RavenLord: Ja, jag är själv förvånad att jag orkar bry mig. Dock var min mening inte alls att klaga, bara en stunds reflektion över något som väl för de flesta som nu följer SSK-länken redan borde vara känt.
Kommentera

83 Liljegren: Vet du hur ordinarie lag Södertälje har ??? Såg att BIF saknade en hel del spelare
Kommentera

Dream Team: Helst vill man ju inte vara inne på deras hemsida men idag har man inte mycket val...
Kommentera

Dream Team: Jag förstår dig - Hockey abstinens så då följer man va skit som hellst ;)
Kommentera

RavenLord: Kan inte deras lag så bra men dom verkade ordinarie. Dom prövar lite olika formationer sa deras coach.

Ja vi saknar ju 4 spelare, men Andersson lär komma hem snart då Sverige åker ur VM och Lind och Dackell lirar i Mästarcupen och Sulku testar nytt skydd så vi är kanske ordinarie till serien startar.
Kommentera

Som sagt, enögda:

"Har fått in lite frågor från BIF-fans, som frågar om hur det ser ut för Brynäs osv. Eftersom vi främst bevakar SSK så kanske det blir lite "enögd" onlinerapportering, vilket vi ber om ursäkt för. Dessutom sker den idag genom att Ante ringer in korta rapporter till mig, som sedan knappar in på sidan. Det gör att man inte får samma koll på läget såklart. Jag ska försöka få lite mer BIF-info i andra perioden. /Tommy"
Kommentera

83 Liljegren: Nej, SSK är väl nåt man helst undviker. Men har man en såhär pass bra service under en match den 10/8 är det väl bara att tacka och ta emot. Därför blev jag lite förvånad eftersom jag väl kunde tänka mig att de som nu bryr sig, vilket verkar vara en del ikväll, nog tyckte sammalunda och då säkerligen redan hade läst det du klistrade in. Men som sagt, no offence.. ;-)

Jo, abstinensen VET du att den är stor! ;-)
Kommentera

Dream Team: Jo jag förstår det.

Tänkte kolla hur det går mellan Luleå och Kärpät men jag hittade ingenting på något av lagens hemsidor...
Kommentera

Dream Team: Den lär vara enormt stor för dig som fäljer en träningsmatch på nätet som inte ens Timrå är inblandad i hehe :)
Kommentera

Dags för nedsläpp?
Kommentera

83 Liljegren: Har du inte koll? SSK har ju redan reducerat...
Kommentera

Paddan: Damn! Jag höll på med annat, men det var ju tråkigt... Jag tippade 4-1 innan matchen och det står sig ganska bra så här långt!
Kommentera

PP för Brynäs återigen!
Kommentera

83 Liljegren: [Dags för nedsläpp?]

Det får du bestämma själv. Själv gjorde jag det imorse.
Kommentera

DMartinssonBSKV: mmm sådan nyhet ;)
Kommentera

RavenLord: Ja verkligen.
Kommentera

DMartinssonBSKV: Kuparinen gör mål!?
Kommentera

83 Liljegren: JAA. Vilken målskytt!
Kommentera

83 Liljegren: Läser även nu onlinerepporteringen då jag stannar till vid datorn men kör på du och kopiera om sedan folk orkar lägga sån energi på att gnälla så låt dom göra det. Kan ej se att några inlägg i ett fritt BIF forum kan vara så enormt skadliga ;)
Kommentera

Fördubblade sin målskörd i Brynäs.
Kommentera

RavenLord: Var ju inte mening som gnäll
Kommentera

Lilljanne: Ja vad har han gjort? 1 mål på 2 säsonger va?
Kommentera

RavenLord: Almtorp åker ut för andra gången ikväll!
Kommentera

Faaaaaaaaaaaaaaaaan 3-2 Skröder
Kommentera

83 Liljegren: "Felpass av BIF-back"

Är DJ på isen tro?
Kommentera

83 Liljegren: Jämn och trevlig match då kanske för dom som är där och tittar :) Själv ska jag nog strax gå och sova någon tim så får titta in här och se hur de sluta och följa eftersnacket bland dem som var i Sandviken
Kommentera

RavenLord: Ja gör så, jag tror vi krossar dom i 3:e...
Kommentera

Skit, Kuparinen gjorde inte 3-1 målet det var Danielsson.
Satt man här och var överlycklig att Kupan hade gjort mål.
Kommentera

DMartinssonBSKV: Hmm... hur vet du det?
Kommentera

83 Liljegren: Pratade med AD på mobilen. Han och alla andra säger att det var Danielsson som gjorde det.
Kommentera

DMartinssonBSKV: ja, precis så tänkte jag o!
Kommentera

« · 562053 · »