Huge:
Wallace var bra sen han kom in hos er. Slovak var er bästa back sen han kom in. Resten av de du nämner är inte svåra att ersätta med juniorer eller allsvenska nyförvärv. Tror att många av era unga killar är redo för större roller, Nörstebö, Lindbom, Lööke, Brodecki mm.
Ser ljust ut för er även om ekonomin och publikintresset inte är det bästa.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Brukligt modus operandi i Sverige är att skattebetalarna ska stå för notan, så vi kan väl göra en marsch till Gävle kommunhus och kräva att Brynäs IF A-lag ska ha pengar till spelarköp? Vi förbereder en lista med 10 rimliga spelare, som ska förvärvas, och sedan stormar vi in under budgetmötet med våra krav. En separat lista med sopor som skänker bort mål, och som Brynäs behöver pengar att lösa ut, kan vi också nedteckna.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bifbiffen: "Huge: Vad förstår du inte? Jag skiter i dina frågor. Wallace kan jag vara utan för att behålla Sweatt som är en av SHL:s bästa forwards."
åh herregud, maken till dryg och trögfattad person har jag då aldrig sett ;D
Huge:
Kilhström, Eklund, Blomman och Brodin tillhör alla de sämre i ert lag. 3e, 4e femman material i bästa fall, alla utan anknytning till klubben förutom den anonyme Blomqvist. Varför inte satsa på någon ung och/eller hungrig spelare i dessa mindre roller? De blir sedan billigare, och då kan ni plocka in någon storfräsare för första/andra.