Missade matchen igår. Lika bra det. Men tack Brynäs för en bra avslutning på säsongen.
Spännande tider framför oss nu! Bengtzén vet vad han gör.
Redigerad kommentar
KulaShaker:
"Bill Sweatt, han stod utanför och visade upp ett sargat finger och förklarade att han brutit det.
När det blev snack om hans framtid berättade han inte ett dugg.
– Jag vet inte hur det blir. Det är inget jag vill prata om nu."
Redigerad kommentar
KulaShaker: Jag kommer inte ihåg när vi senast tappade en spelare vi vill ha kvar till en konkurrerande SHL klubb. Jag väljer att inte oroas så mycket av det. Om Sweatt lämnar så blir det förhoppningsvis till KHL och dår är vi chanslösa om det är pengarna som avgör. Vi har en solid bra förening som spelare verkar trivas i, vi borde ha bättre självförtroende när det handlar om spelares vilja att stanna.
Sen ska vi inte överskatta Sweatt heller tycker jag. Det var viktigare att förlänga med Rödin.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge: "Du anser att Brynäs borde kunna hosta upp 500.000/mån för Sweatt, samtidigt som vi ska betala Rödin, försöka behålla Wallace och Slovak och dessutom värva ett par toppbackar."
- Kom ihåg att 500 000:- i detta fall rörde sig om lön. Lägg på lönebikostnader på det så hamnar vi på ca: 735 000:-/månad i kostnad. För en spelare... Hm...
Tycker BZ ger ett förvånande slappt intryck i intervjun med Hockeypuls. Han pratar om att "smälta det här i 10 dagar".
Vafan!!! Det ör nu man ska jobba för högtryck. Förstår såklart att han hela tiden sonderar terängen och jobbar för att hiitta rätta spelarna. Men varför då svara så konstigt på frågan...?
Nästan så man tror flashbacksnacket om att han är på väg tillbaka till KHK har ett uns av sanning i sig...
Redigerad kommentar