Brynäs IF

725186 inlägg · 7959 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF

« · 332721 · » Till forumet


Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind: Pinsamt att det ska hänga på Micke Lind hela tiden!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
rafalski:

1.Färjestad 19 16 0 3 74-41 48
2.HV 71 20 13 0 7 60-43 38
3.Frölunda 20 13 0 7 75-52 37
4.Djurgården 19 11 0 8 55-48 33
5.Brynäs 20 9 0 11 50-65 28
6.Linköping 19 9 0 10 54-48 27
7.Timrå 19 9 0 10 50-56 27
8.Luleå 20 9 0 11 47-53 27
9.Leksand 19 8 0 11 62-60 25
10.Modo 20 8 0 12 45-64 24
11.Mif 20 7 0 13 44-62 20
12.Södertälje 19 5 0 14 40-64 17
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Seger på torsdag och lördag och jag är glad igen, det som talar för det är väl just de faktum att inget talar för det. Överraska mig Brynäs.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: Helt Ok att hålla på ett dåligt lag. Men bli då inte besviken när det går dåligt. Gonatt....
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Huge: Skulle just somna men du ska få ett svar: Jag gnäller alltid på dåliga hockeylag, allrahelst om det är mitt lag som är dåligt! Gonatt. Igen!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: Gonatt. Du kan ju iaf somna nöjd..... :-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: God Natt även från mej! Två slutsatser att dra efter elitserieomgången, tisdan den 18 november: Färjestad har redan vunnit serien och Brynäs är på väg mot kvalstrecket...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: OK. Det finns inget spel. Då måste det väl gå enligt dina planer, dvs mot KS. Har fortfarande inte fått ngn förklaring på varför du isf gnäller?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind:
själv drömmer jag mardrömmar om att Sjödda blir skadad... pust!
Då pratar vi punktering av försvarsspelet.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Förra säsongen höll det fram till serien började, i år fram till november, nästa säsong kanske dom är med ända fram till jul ?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind: Jo men nu hänvisar dom till feber, men han kan ju ha någon infektion iofs.

God Natt Vänner
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Huge: Vilket "spel"?? Det finns ju inget sådant nu igen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: Det är ju det jag menar: Borde inte du och en del andra isf vara nöjda med spelet?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
gordo: Jo, det har jag med i min gonatt-bön: Det är många Timrå-supportrar som varnat att han ofta är borta långa perioder varje säsong pga sina ljumskar.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Huge: Ja men det är just vad vi får med det här spelet. Svårt att undvika kvalserien!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Huge: Om nu inte Timrå vinner på straffar, då går dom om på målsklinad. Det blir tufft på torsdag, men dock seger.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Nu masturbera det över LIF på tv igen.Den här gången är det ett mongo som gjort ett reportage som visar han själv och ett gäng läspande tonåringar på läktarn.Fan va trött jag blir,betalar fucking licens för den här skiten.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind:
Han spelar mer än Westlund i alla fall... vi får hoppas att
ljumskarna inte krånglar för mycket bara.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Det blir stentufft mot Malmö. Dom har jobbat i motvind en längre tid, men ändå spelat ganska bra och visat bra moral. Idag kom äntligen belöníngen. Lite samma sak med SSK. Motivation slår klass.
Tror dock vi tar Leksand hemma.

För övrigt är det som vanligt intressant att läsa alla dysterkvistarnas inlägg. Innan säsongen tippade man att vi skulle få svårt att undvika KS. Jag förstår deras besvikelse, då vi fortfarande ligger 5:a.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Lördag kväll är vi där.Sanna mina ord.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind: Det är nog mer än så,GP får fan se till att ALLA killar börjar kämpa i 60 minuter.Ska bli kul att höra vad det skylls på den här gången
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
westerlind: Vi skall då va j-a glada över den buffet vi en gång hade, utan den så hade vi legat i streckstridens krutrök
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Skillnaden mellan vinst och förlust verkar vara Micke Lind.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Jaha, fritt fall mot bottenträsket. Fan vad tungt.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong:
Nu hittade jag mitt bevis på att jag förutsåg denna match som den svåraste. "Igår kl. 14:58"
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Max 1 pinne blir det den här veckan.Man börjar bevisa mer och mer varje match att man är ett riktigt bottenlag.Det har ingen betydelse hur matcherna karaktäriserar sig,man torskar ändå.Spelade hyggligt mot VF,0-4 i baken.Låg under med 0-3 mot FBK,hämtade in,torsk ändå.Ledde med 2-0 mot Modo,ny torsk.Ledde ikväll,blev utskåpade till slut.Ett skitlag är vad det är ! Den moral och kämpaanda man hade i början av serien är som bortblåst.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Jaha, då var tiden tydligen inne igen för det sedvanliga HV-raset i tabellen. Ack ack, smålänningar, när ska de bli riktiga vinnare? Alla tror på dem varje försäsong. Sen blir det samma missräkning varje år...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
65Selander: Förra veckan fick vi med oss en poäng. Förmodligen en poäng mer än man anat före säsongsstart. Denna vecka tror jag på sex poäng. Är övertygad om seger på torsdag, likaså på lördag.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Vet inte om jag skrev det men jag såg denna match som den svåraste, jag skall nog leta upp beviset.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Hong Kong: Visst:-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: eller så kan vi ha ökat avståndet med 6 poäng.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Vaktombyte i ES ;-)
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: På lördag kan både MIFoch SSK vara ikapp Brynäs.Det ser illa ut.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Det är som det är. Brynäs och underlägen, då är det hopplöst. Det finns inte moral eller kunnande för fem öre att komma tillbaka och vända en match. Godernatt...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Clarence: Hoppet är lika med 0 även om dom leder !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Var är alla optimister som gormade om seger innan matchen ?
Det här är på väg att bli utklassning.Och det blir samma visa på torsdag.

Se upp där nere,nu kommer vi !!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Har ni tänkt på hur avslagna matcherna alltid känns när Brynäs ligger under på det här viset. Hoppet är liksom lika med 0...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Det är bara 16 dagar sen vi vann men det känns som 2 månader.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Brynäs slog på stort och tog hit Jeff Williams !!!! där snackar vi scouting.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Och det är inte ssk i första hand som agerar. Det är sponsorena i stan som ställer upp mangrant. Där har du skillnaden med Gävle.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Vet inte om det redan tagits upp tidigare idag. Men jag fick mig ett gott skratt när jag läste det. Från Aftonbladet ang Mif ekonomiska kris.

"Svensson har haft tankar på att starta ett insamlingskonto genom supportklubben för att hjälpa Mif ur den ekonomiska krisen.
- Brynäs har gjort det och fått in en hel del pengar. Men de har supportrar över hela landet. Vad har vi? Hela Sverige hatar ju oss, säger Svensson."
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Bright: Jag har sett senaste värvningen, Sekeras, lira idag. Är dom andra värvningarna i samma klass är slutspelsplatsen grejad.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Frågan är om det i längden hjälper ändå för SSK. Men man måste ju i alla fall avundsjukt konstatera att de agerar på rätt sätt i sin situation.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
ssk-vf 3-0 och 41-19 i skott.
Kan inte låta bli att jmf hur Brynäs fick klara sej förra året med hur ssk kan göra i samma läge. Det är bara att köpa in 3-4 NHL-meriterade spelare och sen satsa på topplacering i serien. Var fan gör Brynäs sponsorer när serien har börjat? Gnäller på att Brynäs aldrig ställer upp? Utan pengar blir vi ett permanent bottengäng.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det Frölunda vi ser lekte skiten ur Brynäs för en vecka sen......
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Fan va bra det blir med den lappen !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Lilljanne: Även om vi som du säger "fixar ekonomin" kommer vi inte att bli nån rik klubb så att vi kan beblanda oss med de förmögna och spela på samma villkor som de. Elitserien har aldrig varit mera ojämlik än nu och därför heller aldrig så ointressant som nu...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Han har ju sin lilla lapp han står och blänger på jämt o ständigt :-))
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det kommer han ALDRIG att göra.Han har inte den pondusen.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
sylf: Tänk om GP kunde ändra på formationerna inför 3:e, det är i sådana här lägen GP måste visa lite stake o visa vad skåpet ska stå.
Kommentera

« · 332721 · »