Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Lule chanslöst!

« · 314429 Till forumet


Lule chanslöst!
Bra spel av hela laget ikväll.

Äntligen en målis i Brynäs som vi kan lita på, SÅ säker ikväll.

Kungen av Gavlerinken...Micke Lind, förutom att han i spelet är bäst på plan så tekar karln i värlsklass.
Niklas Falk släng dig i väggen.
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Prosten: Det är kul att ni är nöjd med Mille. Han är en underbar hockeyspelare, kanske den mest underskattade spelaren i hela elitserien. Fast inte nu längre. Han får säkert dra på sig landslagströjan.
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Fan! Vad skönt med tre poäng!!!

TACK Ove Molin,Gunnar,Sundlöv & resten av laget!!!

Ove Molin mannen med trollspöt!!!

JAG KRÄVER NU minst 5500 betalade Imorgon mot HV!!!



Nu ska jag bara gå runt och njuta hela dan,Brynäsare i Gävle och folk som kommer tidigt:
kl.10.30 imorgon lirar Brynäs framtid J-20 mot Södertälje i Gavlerinken.


M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Prosten: Kom du ihåg vad jag skrev om Mille och Cassel i somras när dom blev nya i klubben? Skrev bl.a. att "Mille" är den bästa värvning Brynäs gjort på mång, många år. Jag kan nu idag om du vill namnge åtminstone 3 st ständigt återkommande signaturer här på SPS som menade att det var bra om "Mille" platsade i en 3-4 femma. Jag kan på rak hand säga att utan "Mille" o "Cassel" skulle Brynäs i dag ha en tuff uppgift att hålla sig före Sötälje i serien.
Vad som är oroande är att så duktiga lirare blir väldigt hårt tagna och följaktligen skadebenägna. Klarar "Mille" sig från skador så kommer detta att bli riktigt bra.
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
El Aka Ali: Du kan väl vara hygglig och låta bli att namnge de personer som du talar om. Dom skäms nog tillräckligt ändå (får man hoppas).
Det bästa är att uppmana dom att träda fram och erkänna. Då slipper vi dessutom alla spekulationer.... ;-)

Jompe:

Fortsätter laget i samma stil resten av säsongen, blir väl förmodligen Sjödda den ende vi behöver ersätta nästa år. Trots knackig ekonomi borde det väl fixa sig tycker jag.
En operation övertalning på Tuulola redan nu, kanske......? :-)
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
El Aka Ali: Kan bara böja mig för din kunskaper i ämnet Lind. Nog trodde jag att han skulle bli en förstärkning men att han skulle vara av gammal god Janne Larsson klass det vågade man ju inte tro.
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Huge: Riktigt så enkelt som att vi bara behöver ersätta Sjödin inför nästa säsong är det kanske inte. Vi har en massa ettårskontrakt, eller flerårskontrakt som går ut efter den här säsongen. Det är förstås både goda och dåliga nyheter. GP har lyckats med konsttricket att skapa ett lag av det gäng spelare vi har, men till sommaren kommer det att finnas anledning att fundera över vilka vi vill förnya med. Lite beror det på om vi får några hemvändare. Honken? Dackell? Wahlberg? Det kan bli rätt angenäma diskussioner, det där.
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Huge: Tuulola TILL bif nästa år tror jag tyvärr inte för jag har fö mig att han har kontrakt till 2005 men man vet aldrig
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Jompe: Det är nog inte bara GP som lyckats, även SK skall ha en eloge för sitt arbete, ngt dom inte är bortskämda med direkt. Tänk om alla som klagar så högljutt när det tar emot kunde vara lika frikostiga med superlativer när det går bra....

Vet inte om det blir så angenäma diskussioner direkt.
När guldmedaljerna hänger om halsen på grabbarna i vår så kommer det eviga dilemmat:
Vinnare tappar lätt spelare, men har väl samtidigt lite lättare att få spelare... ;-))
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Huge: "Tänk om alla som klagar så högljutt när det tar emot kunde vara lika frikostiga med superlativer när det går bra...."
Går inte - då är man ju en medgångssupporter. ;)
Kommentera

Sv: Lule chanslöst!
Ford Prefect: Hehe, ja så kan man ju också se på saken.
Det betyder m a o att vi har ca 98% medgångssupportrar, om jag fattat det hela korrekt... :-)
Kommentera

« · 314429