Brynäs IF

730593 inlägg · 7961 ämnen

Luleå Hockey-Brynäs IF den 24/11-12

« · 1537083 · » Till forumet

Sv: Luleå Hockey-Brynäs IF den 24/11-12
70 Rodrigues: Rahm är inte på topp ännu men han kommer kanske igång med tiden. 90% kan vara ett delmål för honom

:-)
Kommentera

Emil Molin är skyldig till två mål idag...
Kommentera

bradberry: Haha min "mobbning"!? Det här är inget Brisforum. Han är värdelös just nu, sluta förneka det.

3-1. Hahahahahahaha.
Kommentera

70 Rodrigues: det är ju för fan bedrift att vara så här dåliga som vi är och där kom 3-1 Fyfan
Kommentera

Molin är stabil....
Kommentera

Jag tänker 2008 och Boorks sista säsong när jag ser det här laget spela. Samma katatstrofala misstag och samma målvaktsspel.

Kommentera

Det är lugnt, sitt kvar i båten. Luleå borta är en svår match. Det är ju i hemmamatcherna mot Rögle och Växjö vi har chans på en eller två pinnar. 
Kommentera

foppa78: Sundlöf blir första sportchef att ta ner BIF i allsvenskan. Att clownen får hållas...
Kommentera

90Steen_: Precis... Kan väl ändå anse att han är en långt mycket bättre spelare, även i nuvarande form, än vad du är supporter...
Kommentera

Zappaholic:

Jag å frugan sitter här med sorg i hjärtat å ser vårat lag rasa ihop . Här nästan gråten i halsen . Det gör faktiskt ont att se detta . Å vi har en ledning i klubben som ser på när laget gräver sin egen grav . Blir helt ärligt lessen å se detta .
Kommentera

foppa78: ja det är bara att sikta på nästa match då. Jag tänkte kolla på Modo-Rögle ikväll i alla fall. Luleå-Brynäs har jag stängt av faktiskt (händer inte ofta att jag gör så men jag orkar inte mer) Love you guys

Redigerad kommentar

Kommentera

Inget ljus i sikte, vart ska detta sluta? Nu är jag orolig på riktigt, vi måste ha ett trendbrott! Något drastiskt måste göras för att väcka laget, men vad?
Kommentera

Rossa: Det är fan patetiskt, ingenting fungerar. Offensiven, målskyttet, defensiven och målvaktsspelet är klappkasst. In med Bäckis och Lindbäck!
Kommentera

Om vi säger då här. Jag sitter på läktarn och gråter och skäms över spelet. Samtidigt sitter Luleå fans och skrattar och hånar mig för Brynäs spel. Och det gör dom rätt i.
Kommentera

Så less på skott i sarg-ljudet som dominerar våra fantastiska PP. Btw, snart är väl tom Växjö förbi oss i den ligan!?
Kommentera

munkas: inte ett skott på mål i detta PP
Kommentera

Wesley: Ledsen för din skull broder...Känner igen känslan från mina besök i Cloetta...dock ej senast. Det var ett undantag som bekräftar regeln...
Kommentera

Wesley: Bara att bita ihop Wesley, tänk på att vi är svenska mästare ett bra jag till!!
Kommentera

foppa78: Det är ledsamt det som händer. Match efter match ser det lika ut, och ledningen lovar att detta kommer vända. Jag skulle vilja ha svar på två frågor angående det:

Hur?

När?

Huge kanske kan analysera. Enligt honom ser ju allt ok ut, även när han inte ens såg första perioden.

Kommentera

arnio: 11 skott på mål trots flera PP.
Kommentera

bradberry: Förstår dig inte riktigt. Du har alltså helt undvikit detta forum senaste halvåret!? Tror 90% av alla signaturer här sågat #16 mer än en ggn. Med all rätt. Men lev vidare i din drömvärld du.

Är så jävla allergisk mot dessa "holy supporters" som alltid ska hugga till så fort man kritiserar en spelare. Du är patetisk.
Kommentera

Zappaholic: ... enligt Tommy Jonsson är ju också allt okej; lite otur med puckarna bara. 

Gött gäng!

Kommentera

Anders Berg: Natti natti...
Kommentera

Säger som Pölsa i Smala Sussie: Jävla oflyt hela tin!
Kommentera

Zappaholic: Boork hade precis samma svar som Jonsson, så länge han fick vara kvar.

Man förstår att det är illa när Luleå gör 4 mål.

Kommentera

Nu är det bara att backa hem och försöka hålla ner siffrorna, suck...
Kommentera

Anders Berg: Vi ligger fortfarande sexa!! :-)

Detta är en lyxkris!

Kommentera

Zappaholic: Att bara påstå att det ser lika ut i match efter match..(?)

Hur menar du? Vad gäller målskyttet kan jag hålla med. Men kom inte å säg att det såg så här jävla illa ut mot vare sig AIK lr FBK. De matcherna gjorde vi 4 kanonperioder av 6 sett till spelet.
Kommentera

Zappaholic: Fel, 7a!
Kommentera

Nu ÄR det kris. Risk för att detta rinner iväg.. 7-1 känns realistiskt
Kommentera

vänder det så vänder det, vänder det inte så vänder det inte. Det spelar ingen roll om ni så gnäller ihjäl er härinne. Man undrar ju om ni hatfans ens bryr er om annat än vinster? Bryr ni er om människorna som spelar i Brynäs eller är det bara prestationerna på isen som för er gör att de förtjänar er kärlek?
Kommentera

bradberry: Det är ju det som är illa. Vi vinner inte ens när vi spelar bra.

Bra lag kan ofta vinna fast dom spelar dåligt, dåliga lag vinner knappt fast dom spelar bra. Klassiskt.

Kommentera

arnio: Du skojar va? 
Kommentera

Undra hur stora blåsor Brynäs If har egentligen med tanke på att dom pissar ner oss fans match efter match? Hur fan kan detta få fortsätta!
Kommentera

bradberry: Ja förlåt, det kanske var att måla med för bred pensel, men jag menade mer poänginflödet. En poäng i någon match här och var gör ju ingen glad, tyvärr.

Skitstöveln: Vadå fel? Vi ligger väl sexa?

Kommentera

70 Rodrigues: absolut inte!!!! I motgång lider jag givetvis med spelarna och ledarna i Brynäs. För mig är Brynäs som en familjemedlem.
Kommentera

arnio: Det medt intetsägande inlägget här någonsin. De som inte visar några känslor är i min mening de minst passionerade supporters.

"Vänder det så vänder det". No shit!?
Kommentera

90Steen_: Man kan kritisera. Det gör jag själv allt som oftast. Sen kan man uttrycka sig mer eller mindre kränkande. Lauritzen är extremt dålig så här långt. Han förtjänar ändå inte nivån som hålls här inne ibland. Den nivå du kör...
Kommentera

arnio: Du skämtar va????
Kommentera

arnio: "vänder det inte så vänder det inte"

Tror du spelarna, dina familjemedlemmar, tycker som du?

Kommentera

arnio: Jag måste säga att det är beklämmande att läsa vissa komentarer här, supportrar som hatar sina lag och dess ledare och spelare, supportrar som vi varje insläppt mål bara måste skriva att nån är en jävla pajas och beskylla någon för det insläppta målet!

Man får givetvis kritisera om man känner fog för de, men på sähär låg nivå?!

ajja kör hårt

Kommentera

Det är dom berömda blåkläderna som måste tas på. Och så måste laget back to basic. Inte göra det enkla svårt. När laget väl är i anfallszon så upphör skridskoåkningen och rörligheten hos forwards. Det finns ingen hunger eller attack vilja.
Kommentera

Rossa: absolut inte!! Brynäs får ovillkorlig kärlek från mig, i med som motgång.
Kommentera

Nja, din blåsa spelar nog i en egen division, konstant pissande sen september. Dags och kolla prostatan?
Kommentera

Fy fan va jävla görless jag är på lagets spel för närvarande å de senaste 13 matcherna!!! 2 segrar på de senaste 13 matcherna är åt helvete uselt för vilket lag som helst och för ett lag som är regerande svenska mästare är det helt horribelt!!

Fy fan! Gör nåt, Sundlöv!!! Å det är NU!!! Inte imorrn, NU! 3 utespelare in, å Lindbäck! Lindbäck, Bäckis å två backar! Skit i vad Loob säger, han är inte Brynäs sportchef! Men man börjar ju fan fundera om han styr hela jävla ligan!

Skål!

Kommentera

Berka: Det är helt ok om du i fortsättningen håller dig i din egen jävla gb, då blir det liksom två flugor i en smäll, vi slipper dig o du slipper läsa inläggen här i gb:n :-)
Kommentera

Berka: Nja jag tror inte någon hatar sitt lag, men folk är frustrerade och låter det gå ut över de spelare som gör misstag. Visst ska man kunna kritisera enskilda spelare men det får ju vara någon sans på det hela.

Själv är du ju rätt så nöjd att vi går kräftgång, men trevligt att du inte kliver in och strör salt i såren härinne i alla fall

Kommentera

arnio: Då är det nog fan dax att du skaffar dig ett liv, hur jävla naiv får man vara egentligen??
Kommentera

arnio:

Det gör ont att se detta . Spelarna har ett bra betalt jobb att sköta , vilket dom inte gör. Vi har en ledning i klubben som bara ser på hur denna lärorika klubb är på vägmot ruinens brant . Det skär i hjärtat jag orkar inte vara arg och besviken längre. Är bara rädd att vi nu med stora steg kliver ner till korpligan . Sen får dom svårt att ta sig upp igen . Jag ser ingen spelare som kliver fram å visar vägen .
Kommentera

Berka: Första gången jag håller med en modiot. Men du har givetvis helt rätt.
Kommentera

« · 1537083 · »