Jag tänker 2008 och Boorks sista säsong när jag ser det här laget spela. Samma katatstrofala misstag och samma målvaktsspel.
Redigerad kommentar
foppa78: Det är ledsamt det som händer. Match efter match ser det lika ut, och ledningen lovar att detta kommer vända. Jag skulle vilja ha svar på två frågor angående det:
Hur?
När?
Huge kanske kan analysera. Enligt honom ser ju allt ok ut, även när han inte ens såg första perioden.
Zappaholic: ... enligt Tommy Jonsson är ju också allt okej; lite otur med puckarna bara.
Gött gäng!
Zappaholic: Boork hade precis samma svar som Jonsson, så länge han fick vara kvar.
Man förstår att det är illa när Luleå gör 4 mål.
Anders Berg: Vi ligger fortfarande sexa!! :-)
Detta är en lyxkris!
bradberry: Det är ju det som är illa. Vi vinner inte ens när vi spelar bra.
Bra lag kan ofta vinna fast dom spelar dåligt, dåliga lag vinner knappt fast dom spelar bra. Klassiskt.
bradberry: Ja förlåt, det kanske var att måla med för bred pensel, men jag menade mer poänginflödet. En poäng i någon match här och var gör ju ingen glad, tyvärr.
Skitstöveln: Vadå fel? Vi ligger väl sexa?
arnio: "vänder det inte så vänder det inte"
Tror du spelarna, dina familjemedlemmar, tycker som du?
arnio: Jag måste säga att det är beklämmande att läsa vissa komentarer här, supportrar som hatar sina lag och dess ledare och spelare, supportrar som vi varje insläppt mål bara måste skriva att nån är en jävla pajas och beskylla någon för det insläppta målet!
Man får givetvis kritisera om man känner fog för de, men på sähär låg nivå?!
ajja kör hårt
Fy fan va jävla görless jag är på lagets spel för närvarande å de senaste 13 matcherna!!! 2 segrar på de senaste 13 matcherna är åt helvete uselt för vilket lag som helst och för ett lag som är regerande svenska mästare är det helt horribelt!!
Fy fan! Gör nåt, Sundlöv!!! Å det är NU!!! Inte imorrn, NU! 3 utespelare in, å Lindbäck! Lindbäck, Bäckis å två backar! Skit i vad Loob säger, han är inte Brynäs sportchef! Men man börjar ju fan fundera om han styr hela jävla ligan!
Skål!
Berka: Nja jag tror inte någon hatar sitt lag, men folk är frustrerade och låter det gå ut över de spelare som gör misstag. Visst ska man kunna kritisera enskilda spelare men det får ju vara någon sans på det hela.
Själv är du ju rätt så nöjd att vi går kräftgång, men trevligt att du inte kliver in och strör salt i såren härinne i alla fall
:-)