munkas: Tycker inte du ska komma med några pekpinnar om vem som får posta härinne eller inte. Måste vi alla tycka lika?
Visst, det mesta känns eländes elände, men vi ligger ändå sexa i tabellen, lagen under har knappt närmat sig under vår kräftgång, och om det finns fans härinne som visar stöd istället för att spy ur sig kritik i varje inlägg, så är väl det ok? Eller?
90Steen_: " Det medt intetsägande inlägget här någonsin. De som inte visar några känslor är i min mening de minst passionerade Supporters."
Vilka känslor måste man visa för att vara en riktig supporter menar du? Att bara bli förbannad utan att komma med grova verbala kränkningar? Är det ok?? Kom för fan inte med några jävla pekpinnar om hur folk ska få känna...
Börjar mer och mer tycka att Ek har rätt...
Sunken är tveksam som kapten tycker jag. Ett A på hans bröst skulle se mer naturligt ut.
Vi saknar en Stig Salming, Sjödda eller Dacke som kan ta tag i saker och ting. Börjar bli riktigt riktigt orolig nu...
rafalski: Det kanske är dags för ett supporterupprop? Brynäsare har haft alldeles för låg profil i den här frågan.
Rahm var alltså 80-procentig idag. Brynäs måste hitta en snabb lösning på målvaktsproblemet. Rahm är inte ES-mässig och Honken är borta för ofta. Jag tänker - Sperrle/Korhonen.
Fy fan...
Jaja, huvudsaken Bertilsson & hans entourage hinner till Goya innan 02 men det fixar de säkert. Man måste ju prioritera rätt på helgerna absolut.
Hoppas att Widde gillade Swedish House Mafia igår också...
rafalski: Så du ser utskåpningen som något positivt?
Kanske har du en poäng...nu bör ju ledningen se att det inte går att täta alla hålen i ett sjunkade skepp med skit och ingenting. Det behövs rejäla grejer.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Alltså jag brukar sällan ägna mig åt att "strö salt i andras sår" jag håller på modo och sen 2007 har vi mer eller mindre gått kräftgång så jag har välsaltade sår själv så det räcker. Jag kan tycka att det är okay att "slänga lite käft" och jävlas lite om det är med glimten i ögat, ibland kan sånt missupfattas och det är isåfall bara att be om ursäkt om någon uppfattat det så.