Brynäs IF

730591 inlägg · 7961 ämnen

Luleå Hockey-Brynäs IF den 24/11-12

« · 1537158 · » Till forumet

Sv: Luleå Hockey-Brynäs IF den 24/11-12

Zappaholic: Alltså jag brukar sällan ägna mig åt att "strö salt i andras sår" jag håller på modo och sen 2007 har vi mer eller mindre gått kräftgång så jag har välsaltade sår själv så det räcker.  Jag kan tycka att det är okay att "slänga lite käft" och jävlas lite om det är med glimten i ögat, ibland kan sånt missupfattas och det är isåfall bara att be om ursäkt om någon uppfattat det så.

Kommentera

Berka: Klokt!

Sitter själv å är pissförbannad över den nivå laget visar upp idag. Står dock inte bakom de kränkningar som vissa känsloyttringar här skapar. Faktiskt förvånande och på något vis unikt för Brynässuportrar i allmänhet och Brynäsinloggade på HS i synnerhet.
Kommentera

munkas: Tycker inte du ska komma med några pekpinnar om vem som får posta härinne eller inte. Måste vi alla tycka lika?

Visst, det mesta känns eländes elände, men vi ligger ändå sexa i tabellen, lagen under har knappt närmat sig under vår kräftgång, och om det finns fans härinne som visar stöd istället för att spy ur sig kritik i varje inlägg, så är väl det ok? Eller?

Kommentera

arnio: och du kan bara sluta upp med att glorifiera dig själv, du är inte en procent mer supporter än någon här inne batra för du är naiv så in i hvete. Växer du aldrig upp!? Tror fortfarande att du är 13 när jag läser dina inlägg.
Kommentera

munkas: haha jag var dig på ditt ord och loggar ut. Besviken ledsen och nästan tom känner jag mig....
Kommentera

90Steen_: 5-1 förnedringen fortsätter dock inte förvånad!
Kommentera

Nu är det lite uppförsbacke....
Kommentera

90Steen_: Det komiska är att jag håller med dig i sak. De spelare du nämner har ingen bra säsong. Det är bara det att vissas sätt att uttrycka saken gör att man funderar om de är kriminella eller möjligtvis barn. Finns ju så vitt jag vet ingen åldersgräns här...
Kommentera

90Steen_: " Det medt intetsägande inlägget här någonsin. De som inte visar några känslor är i min mening de minst passionerade Supporters."

Vilka känslor måste man visa för att vara en riktig supporter menar du? Att bara bli förbannad utan att komma med grova verbala kränkningar? Är det ok?? Kom för fan inte med några jävla pekpinnar om hur folk ska få känna... 

Kommentera

Räknar iskallt att Bäckis är klar till nästa match.
Annars kan det nog vara läge för styrelsen att avgå.
Kommentera

Zappaholic: Pekpinnar? Vad i "i min mening" förstår du inte!?

Snacka om att begreppet "kränkt" misshandlas här inne.
Kommentera

rafalski: Bäckis i all ära...men jag vill lika gärna se Lindbäck och minst en tung defensiv pjäs. Helst alla tre såklart...
Kommentera

Börjar mer och mer tycka att Ek har rätt...

Sunken är tveksam som kapten tycker jag. Ett A på hans bröst skulle se mer naturligt ut.

Vi saknar en Stig Salming, Sjödda eller Dacke som kan ta tag i saker och ting. Börjar bli riktigt riktigt orolig nu...

Kommentera

rafalski: Det kanske är dags för ett supporterupprop? Brynäsare har haft alldeles för låg profil i den här frågan.

Rahm var alltså 80-procentig idag. Brynäs måste hitta en snabb lösning på målvaktsproblemet. Rahm är inte ES-mässig och Honken är borta för ofta. Jag tänker - Sperrle/Korhonen.

Kommentera

OM nu Honken var spelklar så är det obegripligt att Rahm fick starta ikväll. TJ?
Kommentera

rafalski: jag bara väntar på nåt, någonting måste hända....
Kommentera

rafalski: inte ens Bäckis kan rädda upp detta!
Kommentera

rafalski: Vi borde åtminstone leta alternativ till andraspaden. Med tanke på att Honken har ett immunförsvar likt en ladusvala kan det behövas en tryggare backup än Robin Rahm.
Kommentera

90Steen_: Jag är inte kränkt på något vis, det enda jag menar är att folk ger utlopp för vad de känner på olika sätt. Att inte skrika och gapa och kalla spelare för skitsaker gör inte någon mindre passionerad...
Kommentera

rafalski: Han är förmodligen halvskadad. Annars hade han stått från början. Säger lite om krisläget.
Kommentera

rafalski: Det är obegripligt att Rahm ännu inte har lånats ut.
Kommentera

Kul att se Luleå spela ut......
Kommentera

Nu jävlar Sundlöv!
Kommentera

90Steen_: Såld menar du väl?
Kommentera

90Steen_: ser ut som PP för Luleå hela tiden!
Kommentera

rafalski: 6-1, härligt Brynäs!!!!

Det här kan bli KS!!
Kommentera

Linus Wickman: Inget kommer att hända, Tommy försvara dom med att filmen på planet inte var textad..

Ne som sagt blåställ på och dom som inte ställer upp på det kan skeppas.
Kommentera

Brukar vara hyfsat nyanserad men nu kräver jag ett krismöte ikväll på kansliet. Imorgon vill jag läsa i AB och Expressen att Bäckis är klar.

Tror det behövs en sån här förnedring för att ledningen ska vakna, annars vaknar dom aldrig.
Kommentera

Zappaholic: godnatt räknar med att TJ, Sundlöv och delar av ledningen har avgått tills imorn och att ett gäng spelare sparkas!
Kommentera

Lindström: känns oroväckande om ingenting händer efter det..
Kommentera

rafalski: och hur i helvete tror du att Bäckis kommer kunna vända det här?
Kommentera

Lindström: Nej, ingenting kommer att hända!
Kommentera

rafalski: En fråga, hur ser bäckis kontrakt i ryssland ut?, kan han lämna för brynäs när han vill ?
Kommentera

foppa78: Behåll ledningen och se till att förstärka laget. Så in i helvete dålig har inte TJ blivit på ett halvår. Ledningen måste ju ge han ett bättre material, framför allt på backsidan, att jobba med istället.
Kommentera

Fy fan... 

Jaja, huvudsaken Bertilsson & hans entourage hinner till Goya innan 02 men det fixar de säkert. Man måste ju prioritera rätt på helgerna absolut. 

Hoppas att Widde gillade Swedish House Mafia igår också...

Kommentera

Zappaholic: Är det inte du som "kränker" nu!? Håll truten bara och inse att vi tkr olika. Sluta tjafsa.
Kommentera

Ingen aning men vi får hoppas han har nån klausul som gör det möjligt.
Kommentera

90Steen_: Haha, vänd dig och somna om...zzzzz.
Kommentera

Berka: inte säker, har för mig att han kunde bryta kontraktet vid hel inställd NHL säsongen..
Kommentera

90Steen_: Du låter tröttare än laget...
Kommentera

rafalski: ja han har ett tillsvidare kontrakt och där kom 7-1 bra Brynäs ni klarar nog att hålla undan för 2 siffrigt
Kommentera

Wesley: You don´t say?!
Kommentera

Linus Wickman: Okay
Kommentera

Säger fet igen, det här kan vara början på nått bra.
En uddamålsförlust hade troligen inte ändrat nått.

Nu ställs allt på sin spets, är TJ rätt man för jobbet, skulle Bäckis vara en tillgång, är Lindbäck bättre än Rahm?
Kommentera

rafalski: 8-1 hahahahahahahaha avgå alla i hela Brynäs!
Kommentera

rafalski: Så du ser utskåpningen som något positivt?

Kanske har du en poäng...nu bör ju ledningen se att det inte går att täta alla hålen i ett sjunkade skepp med skit och ingenting. Det behövs rejäla grejer.

Kommentera

Men det skall bli jättetrevligt att stå ute och frysa under superduperkalaspartyjubileumsmatchen i alla fall. 
Kommentera

Undrar om det finns någon som kan komma med bortförklaringar till den här minst sagt dåliga prestationen??

Redigerad kommentar

Kommentera

Pinsamt var ordet. Lika pinsamt resultat som ledningens agerande kring lockoutspelare. Det missgynnar varken Brynäs eller svensk hockey att ha världsstjärnor på de positioner där spelare som inte behärskar es-nivå spelar för tillfället.
Kommentera

« · 1537158 · »