Venom: Håller med till fullo. Tycker att allvaret i Printz/Goren-fallet är betydligt större än vad det var igår.
Nu fick Goren tydligen in en femetta i sitt första slag och hade inte linjemännen brutit där så hade Printz kunnat bli ordentligt skadad.
Fast ironiskt nog var det Goren som skadade sig mest, iaf enligt media.
Verkar mao som att man går på slagsmålens längd.
Vilket gör att allting hänger på hur snabba linjedomarna är att bryta.
Gäller alltså att i framtiden passa på att slåss när man vet att linjedomarna kan åka skridskor och är kvicka i tanken.
Frågan är hur pass seriöst ett sånt upplägg isf är?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Det här kanske ger lite perspektiv på gårdagens tuppfäktning mellan Dixon och Andersson....
Gurra88: "Nej du Huge, jag vet ärligt inte om han var sämre än de som spelade 22 minuter heller? "
Desto större anledning och framförallt möjlighet för Rödin att isf ta chansen att visa att han är så otroligt bra som du nu hävdat hela tiden?
Bara en liten tankeväckare till dig, som tokhyllat honom nu sen han flyttade till Mora.
Sen vet jag inte om du läser inläggen du svarar på, verkar inte så iaf.
Eller så märker du inte när nån ironiserar över dina åsikter. Trodde du tillhörde den yngre ironiska generationen, men tydligen inte.
Jag har ju redan påpekat att det självfallet inte går att bedöma en spelare på 1 match, när spelaren ifråga kommit tillbaka från dels en utlåning men även från ett JVM med jetlag i benen.
Och ingen har påstått att plus/minus skulle vara viktigt bara för vissa spelare. Det är något du som vanligt har lyckats feltolka och som du sen använder på ett överdrivet sätt i exakt alla inlägg där det diskuteras stats.
Om det sagts ngt om plus/minus så är det bl.a Bissetts påstående att statsen inte är allt men ändå säger rätt så mkt.
Det tolkar du på sedvanligt tonårsmanér till att han tycker att statsen säger allt.
Djävligt jobbigt att diskutera med personer som feltolkar, misstolkar, förvränger och lägger ord i munnen på folk. Ord dom aldrig uttalat.
Skärp dig, för jag tror ärligt talat att du inte här helt tappad bakom en vagn när det gäller hockey.
0.31 | 20 min | BIF | 14. DIXON, Stephen | MATCH |
Tycker det är otroligt larvigt att bli avstängd för en sån liten uppgörelse.För några matcher sedan gick ju Printz och Goren en fiight,blev det automatiska avstängningar på det?Nope,förmodligen för att Printz lirar i DIF!!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ang istiderna i kvällens skitmatch.
14 | Stephen Dixon | 00:31 |
16 | Sebastian Lauritzen | 06:42 |
5 | Simon Löf | 10:18 |
13 | Emil Sandin | 11:28 |
18 | Anton Rödin | 12:05 |
29 | Magnus Kahnberg | 13:29 |
33 | Jakob Silfverberg | 13:31 |
37 | Alexander Sundström | 15:49 |