Starkbaum och Enterfeldt är i stort sett de enda som visar hur spelare med Brynäs stolta klubbmärke på bröstet ska agera.
Visa oss en godkänd period nu för fan,serien har börjat.
70 Rodrigues: Det är bra gry i den killen. Fler måste ta rygg på honom.
En sak jag tänkt på hela matchen är hur dåligt killarna hjälper varandra,hela tiden i varje situation så isoleras puckhållaren och lämnas utan alternativ. Fan..vi måste både anfalla och checka som en enhet.
15) Hur vill du att Brynäs ska spela i år?
– Vi ska inte behöva bli ifrågasatta för att vi inte gör en hundraprocentig arbetsinsats. Vi ska vara intensiva och spela en frejdig och kreativ ishockey.
Jodåsåatt...
Jajjen: Nä..vi har ju stått för många bra premiärer de sista åren. Idag känner jag fysiskt klart och tydligt hur mina mungipor bara hänger ner i en ledsen smiley..
Mer bedrövad och orolig än förbannad. Antar att det är en närmare känsla när man inte ens är med i matchen..
Måste till jävla attityd och självförtroende nu, ta med NÅGOT hem till hatmatchen på Lördag.
70 Rodrigues: Jag tycker det är en väntad premiär. Vi har ett riktigt ungt lag, 23,6 år i snittålder, som ska åka ned till ett kokande Scandinavium och spela mot en av två stora guldfavoriter.
Tycker förväntningarna och kraven på skönspel borde skruvas ner en aning så här i en premiär på bortais...
Man å andra sidan, vad fan vet jag...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar