dreamland:
Det är litegrann minussidan med Sunken, han har ofta en tendens att rusa ut i hörnet lite för tidigt.
Zappaholic:Domarna verkar inte hålla för grupptrycket, Svagt...
Och där skaffar sig Växjö en rätt oförtjänt ledning får man väl säga. Den här matchen borde ni leda.
Som vanligt får Växjö med sig utvisningar i sin arena...som jag skrivit tidigare matcher mot Växjö; jag skulle vilja se lite statistik på hur utvisningarna ser ut när de lirar hemma...suspekt tycker jag eftersom jag gillar konspirationer!!
Tror vi får vårt första PP i slutet av andra eller i tredje...
tompap71:
Riktigt bra BP av Brynäs!
Lindström:
Å andra sidan hade det väl varit billigt om den gick in så det var inte så grovt rån. Jo, det ser ut som några fler är sugen på att spela än tidigare i veckan.
Redigerad kommentar
tompap71:Rånade på första...
Men man ser ivf att inställningen är bättre på många idag.
Zappaholic:
Svenska domare är ju livrädd för kurr framför kassen så dem blåser alltid för tidigt. blir säkert bortdömt.
Lindström: Tycker mig se att Brynäs åker mer skridskor än tidigare två matcher...
Tappade Gerber in den eller hade Persson flöjtat i pipan helt felaktigt som vanligt?
dreamland:Han kan ju ta med sig Widing, Jonsson ml f...
Vad Gör Hansén?...
Lindström: Tror Jonsson pytsar ikväll!!
BP nu...
På 1.24 har Honken visat vem som ska ha försa spaden.
Kan vi hoppas att Widing går in i EN närkamp idag?
Redigerad kommentar
Zappaholic: " Optimist? Javisst.."
Full, troligtvis ;-)
Redigerad kommentar
foppa78:
Se det från den ljusa sidan, Johansson som center mellan Silfverberg och Lavander funkade ju inte alls så det kan ju inte bli sämre iaf. ;)
Jakob Silfverberg – Mads Hansen – Mats Lavander
Snacka om att döda Silfverberg men jag vet jag är inte tränare så jag ska ju inte uttala mig!!! Nä den femman gillar jag inte!
Idag blir det seger, Honken in och ger mer stabilitet, samt att vårt svaga spel de senaste matcherna är som bortblåst.
LJ gör mål...
Optimist? Javisst...
Redigerad kommentar
Gurra88: Aaaahhhhhhh! Du menar att han har fått sparken? Och därför är allt han HAR gjort och KOMMER att göra helt värdelöst? På samma sätt som för Roger Melin, Gunnar Persson, Pelle Bäckman, Hardy Nilsson och alla andra elittränare som fått sparken nån gång?
Gurra88 - du går från klarhet till klarhet!