Brynäs IF

727722 inlägg · 7961 ämnen

Modo - Brynäs 3/10

« · 1591281 Till forumet

Sv: Modo - Brynäs 3/10
EskilstunaLasse: Haha, vad har det med saken att göra?
Blir isf än mer pinsamt om du inte kan erkänna att du haft fel om Rahm som målvakt, även om han håller nollan resten av säsongen.
I min bok skulle han isf vara världens bästa målvakt, oavsett om han varit dopad eller inte.
Kommentera

Huge: Och hur många gånger exakt har du haft fel och erkänt det om en spelare som floppat men som du har har hyllat??
Kommentera

70 Rodrigues: Ingen gång, vad jag vet.
Har inte för vana att kategoriskt vare sig hylla eller dissa ett nyförvärv.
Du blandar ihop det med att ha förhoppningar och tro på en spelare och där det sen av olika anledningar visat sig att tron/förhoppningen visat sig komma på skam.
Kommentera

Huge: Same shit different name!!!
Kommentera

EskilstunaLasse: Tolerant? En dömd brottsling ska aldrig få en andra chans? Trevligt samhälle. Påminner om Iran.
Kommentera

Mittzon: "Tolerant? En dömd brottsling ska aldrig få en andra chans? Trevligt samhälle. Påminner om Iran."

Riktigt så är det inte, en banktjänsteman anställd på Nordea som förskingrat får knappast jobb på Swedbank efter avtjänat straff. Visst ska han få nya chanser i livet efter avtjänat straff men jobba på bank gör han nog aldrig igen. Jag personligen är tveksam till att vi värvade Rahm på grund av dopingen men jag accepterar Brynäs hållning och står bakom Rahm så länge han står i brynäskassen. Alla gör som de vill men att häckla känns fel.

Kommentera

Carl Lejonkräk: Du menar att Rahm borde söka jobb i en annan bransch? Kulstötning? En moralsyn som borde utrotats med häxbränningarna.
Kommentera

Mittzon: Rahm får söka jobb vart han vill liksom den imaginära banktjänstemannen. Jag menar bara att det faktiskt kan vara så att banker/klubbar drar sig för att anställa dessa på grund av att de anser att förtroendekapitalet är förbrukat. Detta innebär inte att personerna i fråga behöver vara utfrysta av samhället, det finns ju jobb inom en massa områden som absolut inte skall ses ned på. Jag accepterar Rahm i Brynäs och jag kan säga att jag helt förlåtit honom för de snedsteg han gjort.

Redigerad kommentar

Kommentera

Huge: det kan vara så enkelt att vi har olika tolerans när det gäller doping. Jag har blivit sv med en god vän på grund av doping. Han blev knivmördad av en nisse som tryckt i sig en massa anabola och druckit sprit på det och hoppade på min kompis och högg honom flera gånger i bröstet med en förskärare. Så tona ner dina inlägg innan du vet bakgrunden till att man har vissa åsikter.

Han som knivmördade min kompis har också sonat sitt straff.
Kommentera

EskilstunaLasse: Det är naturligtvis fruktansvärt det du skriver...men det Robin Rahm gjort är väl ändå inte jämförbart.

Ja, du förstår säkert vad jag menar...

Jag är inte heller förtjust i Rahm-värvningen.

Kommentera

« · 1591281