Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Modo - Brynäs IF 10/1 - 2013

« · 1547945 · » Till forumet

Sv: Modo - Brynäs IF 10/1 - 2013
Men vad är det för jävla PISSUTVISNINGAR vi tar. Ger inte oss själva chansen att komma in i matchen.
Kommentera

Steenm: Klart frustrerande att se Brynäs spela hockey nu!
Kommentera

Steenm: Tommy måste väcka laget NU!
Ser ut som zombies utan NÅN tanke, dräller och gömmer sig.
Kommentera

Väck mig när vi har vunnit sm-guld...
Kommentera

Lindström: Vi måste upp ett par snäpp säger Lauritzen i intervjun, NO SHIT!
Kommentera

Lindström: Ja, det blir nog tufft att skapa långa vinstsviter med det här skitspelet! Kanske ska fokusera på att förkorta förlustsviterna istället.
Kommentera

Skador,tänkte stomspelare som inte syns och två rejält darriga målvakter. Vi ser riktigt risiga ut. Är fan nöjd om vi tar oss till slutspel.

Angående målet...visst,en riktningsförändring...men oj va det såg sakta och klumpigt ut. Jag räknar det som en tavla denna gången.

Kommentera

GAHHHHRRRHH!

Ungefär så känner jag just nu.

Kommentera

Davey_22: Det där är ingen tavla. Honken har koll på pucken och vilken bana den tar, sen tokändrar den rikting och går i ni mål. Henke Lundqvist hade inte tagit den pucken heller...

Kommentera

Zappaholic: Kom precis hem och har inte sett målet.
Kunde Honken gjort sig större eller mött pucken tidigare för att täcka av ev felstudsvinklar?
Kommentera

Steenm: Fan, grabbarna glömde ju senaste matchen snabbare än de flesta supportrar, åkte upp fulla med revanschlust. Nån som märkt det?
Kommentera

Zappaholic: Jag tycker det är ett mågot segt klumpigt agerande och en tavla. Ingen jättetavla då...men en tavla. Det är min åsikt.

Kommentera

Huge: Studsen är totalt oförutsägbar och Honken kan inte lastas för det där...men frågar du någon av domedagssupportrarna så lär de ha en annan åsikt! :-)
Kommentera

Davey_22: Jag respekterar din åsikt även om du har fel ;-)
Kommentera

Davey_22: Ja att inte ledningen fyller ut luckorna i truppen med motsvarande med vad man tappar är bedrövligt.

Sen att Widing, Lauritzen mfl bärande inte ens platsar i truppen men får spela lika fullt.
Ledningen/Tommy måste visa att det inte är OK att såsa i dagens Bif
Kommentera

Lindström: Det var då själva fan vad vi tar onödiga utvisningar...eller denna kändes billig när jag såg reprisen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Haha utvising igen. Dra åt helvete asså...
Kommentera

Zappaholic: Hansen visar klass, IGEN....
Kommentera

Allt känns bara så uppgivet. Faaaan vad vi ska vara glada för att det är 4 lag som är och varit betydligt sämre än oss i år. Annars hade vi nog legat utanför slutspelet snart. Men jag känner mig fan inte säker ännu trots allt. Om vi inte vänder på detta skit snart.

Känns väl sådär upphetsande att fightas om max en 7:e plats i slutet.

Redigerad kommentar

Kommentera

Lindström: Måste vara den sämsta trupp som ett regerande mästarlag ställer på isen...
Kommentera

Lindström: Grymt!!
Kommentera

NE Tommy, detta duger inte.
Dags att visas det i tid i matchen inte med 3 min kvar i sista.
Kommentera

Lindström: beklämmande uddlöst
Sundlöv AGERA
Kommentera

Lindström: Slarvigt passningsspel, dålig fart, dåliga avslut...dock tror jag att det mesta sitter i skallen på spelarna. Vi vet väl alla vad Ollas, Granström, Sundqvist m fl presterade i slutspelet. De höll en riktigt hög nivå vilket man tycker att de även skulle klara i år men så har inte varit fallet.
Kommentera

Zappaholic: Dom är mätta efter guldet.
Kommentera

70 Rodrigues: Tror den förklaringen är för enkel...
Kommentera

70 Rodrigues: Godnatt...utspelade igen. Hur mycket tålamod har Sundlöv och TJ?
Kommentera

Zappaholic: Helt enkelt för dåliga?
Kommentera

Zappaholic: Behöver man inte prestera nånsin utan gliiider runt ser det ut såhär.
Kommentera

Synd att streckstriden är över... Eftersom Brynäs förtjänar spela i kvalserien i år.. Ett jävla skämt lag.
Kommentera

70 Rodrigues:Man börjar ju undra, var det Silver som drev på hela laget i fjol?
Kommentera

Så bedrövligt, med såna backar behöver inte motståndarna slita för målen.
Kommentera

Lindström: Detta tar vi aldrig igen med det här spelet. Tyvärr är det riktigt illa...
Kommentera

Sundlöv har nog hur mycket tålamod som helst. Han kommer aldrig erkänna att han gjort bort sig när han inte stärkte upp backsidan inför säsongen.
Kommentera

Är det helt säkert att vi går till slutspel med detta spel? Är det inte möjligt med en lång förlusttrend? 
Kommentera

TVå rejält klumpiga utvisningar av Hansen i offensiv zon hitills. Duger inte. Fruktansvärt dåligt passningsspel av Persson på tredje målet.

Ibland ljuger tabellen, senaste 3 matcherna har vi sett KS-mässiga ut.

Kommentera

Zappaholic: Agera Sundlöv, har inte Rögle ngn 9-10 back du kan ta in???
Kommentera

Sundlöv agera eller avgå.
Kommentera

Lesky: Alla lag under strecken förlorar ju så de tar ju inte in något...
Kommentera

Fy fan vad slarvigt. Brynäs spelar inte bra för närvarande och har svårt att se att de ska ta 3 pinnar hemma mor SAIK nästa omgång som de spelar för närvarande.

Kommentera

70 Rodrigues: Problemet är nog att egentligen så borde inte bryäs vunnit guld. Det var en sådan där grej som helt oväntat händer ibland. Tillexempel USA:s guld i OS 1980. Så ett lag som egentligen inte var tillräckligt bra förra året har blivit sämre utan silver berg med fler.

Så jag tror det vi ser nu är ungefär vad vid kan vänta oss med det här materialet

Kommentera

Zappaholic: Förra säsongen så var TJ ny med ny fräsch taktik, den här säsongen så känns den rätt sönderläst, inget han gör tycks fungera. Våra spelare uppträder som ett gäng bortskämda o strykrädda Stureplansbrats. Så jävla bekväma, ingen vågar offra det lilla extra.
Kommentera

Tycker TJ ser pressad ut.

Vet han är missnöjd med vissas prestation. Kan ju bara spekulera... Widing, Nordquist, Lavander, Löf, Sundqvist, Granström...?

Känslan är att coach verkar ta situationen på allvar. Tror han är djupt besviken...
Kommentera

Det känns lite som laget saknar själ...
Kommentera

Sitter och fibblar med mobilen, tittar upp om kommentatorn råkar höja rösten, gäääsp.

Frågan är om vi kommer spräcka nollan idag?
Kommentera

bradberry: Laget saknar tyvärr mer än bara själ...
Kommentera

Alla - ALLA - visste att vi behövde förstärka backsidan inför säs. Alla utom Michael Sundlöv.

Hoppas den jäveln sitter i nåt hörn eller något och grinar som ett litet barn nu. Han kanske äntligen insett sitt stora jävla misstag.

Men förmodligen inte. Han återvänder nog till jobbet imorgon bitti (jobbar han ens?) med humöret på topp över att han åtminstone har en lördagsmatch med massa bärs i baren som väntar. Och lördagar innebär ju alltid publik, hur jävla pissigt laget än går.

Kommentera

rafalski: Ny jävla dum utvisning...Persson har inte haft en bra kväll.

TJ måste ju ryta ifrån och kräva att spelarna rycker upp sig. Skulle spelarna ha lön efter prestation skulla alla få gå till Arbetsförmedligen och stämpla, för några pengar hade de inte dragit in.

Kommentera

Märkligt att bli utvisad för crosschecking när man sätter en handske i ryggen på motståndaren..
Kommentera

...samtidigt leder LHC, Frölunda, FBK och Luleå. Hallelujah!
Kommentera

« · 1547945 · »