Lumber Jack:Det kanske hade låtit annorlundaom Brynäs hade vunnit.
Ni cykloper brukar ju tendra att gnälla hakan ur led efter en förlust...
foppa78: Med tanke på att Ulfie inte klagade på domarna under presskonferensen till skillnad från er flintnicke till tränare, trots att ni hade zebrorna med er, säger det mesta.
Huge: Så du tror inte att Bäckis varit oerhört viktig för Brynäs sprotsligt? Du tror inte att Gävle-publiken känner sig blåst på hockeyfesten? Kanske inte gett någon jättevinst att ta hit Bäckis men inte heller någon stor förlust. Man hade dock ökat sitt publiksnitt avsevärt.
Blir säsongen avblåst så kanske det hela slutar med att vi får leta osäkra kort i NHL istället. Med omotiverade spelare istället för en Bäckis som verkligen vill spela för Brynäs. Då kommer det bli jävligt mycket dyrare dessutom med risk för pannkaka.
Allt detta för att man är livrädd för att bryta ett avtal som inte finns.
McFire: ni har ju fröken Sundström, den största crybabien i hela Elitserien.
Kasta inte spjut i radhus, din cyklop.
Huge: Helt plötsligt har man redan svikit HL. Kan nog hitta 20 inlägg där du hävdar att detta inte strider mot HL:s beslut och inte kan betraktas som felaktigt eller svek..
Redigerad kommentar
bradberry:
Huge: Oj här har vi en kappvändare utan dess like.. Så nu helt plötsligt kan Brynäs betraktas som svikare för att stödja dina argument om att det är ekonomin det handlar om?
HGK är rädd för Loob och grabbarna.
Huge: Men ledningen menar ju att Franson värvats på ett riktigt sätt. Det ifrågasättandet är ju nåt helt annat än att ifrågasätta varför Bäckström inte värvas. I det ena fallet gör man en regelrätt värvning, i det andra avstår man från att värva pga. ...vadå?
HG kan givetvis inte svara att det beror på överenskommelsen. Han kommer att hävda att det är för Brynäs bästa, på lång sikt. DET måste ifrågasättas och förklaras. Han behöver inte vänta till årsmötet med det.
Oroväckande att Brynäs producerar så lite framåt. Vi har gjort mindre mål än Luleå vilket säger allt. 40% av alla mål gör vi med en man mer och klickar PP då vinner inte Brynäs. Och Thuresson... Bidrar han eller är han en belastning för Järnkrok/Lindholm? Han gör inte mycket vettigt med pucken, däremot är han stark man mot man.
Huge: Vad har Fransonvärvningen med att ifrågasätta ledningen att göra?
bradberry: Vad fan ska jag med pluspoäng till? Jag stör mig på vilken näsa jag vill..
Det är dock inte konstigt att den ser ut som den gör, han måste fått den inslagen mer än en gång.
Redigerad kommentar
Icing-Ove: Hahaha.. Om ni hade lekt att ni utklassat oss så dåliga som vi va idag. Trots det vinner ni bara med 2-1.
Dessutom 2 st. 5 mot 3 lägen som ni sumpar
Som sagt jag imponeras av Steens enorma näsa! den får 5 av 5 helt klart
Ingen vidare match.
Honken är fantastisk, spelar sin livs hockey vill jag påstå. Plus även på Ollas.
I övrigt är väl det mest häpnadsväckande Steens enorma näsa
Förväntade mig lite trolleri från Steen idag, men såg mest gnäll och fokus på helt fel saker.
1-2 borta mot Modo där vi gör en dålig match är trots allt helt okej.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Oj vad ni har kämpat på ikväll.
Är tårarna torkade? Finns det papper kvar att torka Granström i arslet med? :)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jajjen:
Kul att få känna hur det är att leva som Brynäsare året om.
Åhhhhh! Nu är dom här igen, dom dära modoiterna.
Känns bra att få hjälp av filmningar och domare?
Redigerad kommentar