sylf: De gjorde likadant ifjol också, har jag för mig. Kallade in någon tjej från moderedaktionen som fick sätta betyg på matchtröjorna. Fast årets brynäströjor är väl ärligt talat inte särskilt snygga. Alldeles för mycket reklam i alla upptänkliga färger och storlekar.
Hade det inte varit för den närmast Bolticliknande anhopningen av reklam, så hade AIK-tröjan fått min röst.
Paddan: Alldeles för mycket reklam? Det handlar om att ha så mycket reklam som möjligt för att tjäna pengar. Money talks... Därför är det ingen mening att försöka ha snyggast matchtröja längre, det är pengarna som räknas..
Redigerad kommentar
MarcusElving:FEL!
Det handlar om att ta ut RÄTT pris på reklamen så att man slipper se ut som ett klotterplank. Matchdräkten är ju en stor del av Brynäs profil
Istället för att skaffa en huvudsponsor så har de istället valt att klottra ner precis hela dräkten.
Inte vackert
Inte bra.
Jajjen: Haer du inget bättre för dig än att bara sitta och klanka på andras åsikter?
Skaffa dig en åsikt och för en normal diskussion..
Jajjen: Det är stor skillnad mellan att föra fram en åsikt om något inom Brynäs än att endast sitta och gnälla på andra skribenter.
Så enkelt är det...
Lindström:Jajjen har ingen åsikt..Det enda han är ute efter är att skapa dålig stämning här inne...
Något vi får leva med..
...eller inte.
Jajjen:Det ser rätt mörkt ut när det gäller att bli moderator för din del i och med att det är jag som utser dem.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Brynäs tvingas således att ha mindre och fler sponsorer och så länge det är så måste vi ju acceptera klottriga matchdräkter. Ekonomi är viktigare än snygg matchdräkt, det går inte att förneka.
Jag förutsätter att Brynäs VILL ha en huvudsponsor och att de har gjort sitt allra bästa för att skaffa en.
Jajjen:
Cloetta LHC's huvudsponsor..
FBK's är Löfbergs Lila,
Luleås SSAB
För att ge tre exempel
Tväst:När det gäller målvakterna så verkar de ha hittat rätt den här helgen. Förhoppningsvis så fortsätter de på den inslagna vägen. Dessvärre så är ju problemet med Bjurra att han är väldigt ojämn, JAg har större förhoppningar på Svedberg. Jag får hela tiden känslan av att man tog in Bjurra som en nödlösning. Kanske skulle man har varit lite kall och avvaktat en smula innan man signade honom.
Det får framtiden utvisa.