Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Nya sponsorer

« · 292970 Till forumet


Nya sponsorer
Någon som såg Brynäsdräkten något närmare igår och såg sponsorläget? Av bilderna i tidningarna så är Läkerol tillbaks på byxorna, ovanför läkerol märket finns ytterligare något märke svårt att se vad. På tröjan ovanför klubbmärket åter (?) igen Gävle och ovanför namnen på baksidan ISS industrisevice och sedan minst två olika märken på hjälmen. Sammanfattningsvis verkar det vara mer än vid samma tidpunkt förra säsongen..fast då var det ju inga märken överhuvudaget i och för sig..
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
lindberg: ISS är inget nytt,det satt där under andra halvan av förra säsongen också.Vad de andra är vet jag inte.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Viktigt att vi noterar de nya sponsorerna. Marknadsavdelningen har säkrat sponsorskontrakt för en halv miljon kr. Bra jobbat! Hoppas alla inser vad de kontrakten betyder för föreningens ekonomi.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Jompe: Ang sponsorerna så skulle det vara kul att vetao m dom kom till efter all neggo skrivning eller om offerterna var under behandling
redan
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
#11 Lindberg: Då ingen besvarat detta tillräckligt kliver jag in.
Koneo och Korsnäs har tagit plats på Nike/Bauerhjälmarna.
Gävle (kommun), “ävle” i gemener denna säsong, på hjärtat som vanligt.
ISS industrisevice på samma plats som under våren 2003 — denna gång på smakfullt svart botten på ordinarie tröjorna.
Röda Läkerolaskar fram på byxorna för första gången sedan mästarsäsongen.
Stor lucka finns under de små ryggsiffrorna — troligtvis Bauer som satt dit små siffror för att de trodde att Brynäs skulle kunna sälja platsen där.
Även ärmarna är tomma — också ärmsiffrorna är mindre än de varit hittills under Bauertiden 1997-2003.
Stjärtarna är ännu helsvarta.
Svårt att se märket ovanför Läkerolasken fram på vänster byxben? Där står det Bauer...
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
20 Lindgren: Vad kostar det att köpa reklamplats på Solings rygg? "Lilljanne" i neonskrift vore nåt!
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Lilljanne: Varför fick jag den frågan? Fråga Per Dahlström istället, den ende i Brynäs som kan sälja något. Slå 026-544660 och begär att få prata sponsoravtal!
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
20 Lindgren

Stora siffror = bra ekonomi.
Små siffror = dålig ekonomi.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Jompe: Bra att sponsorläget ser ljusare ut än senaste säsongerna. Hur har det gått med sargreklamen? Är det fullt där månne. Något som tänkte på det i lördags.
En annan sak. Har inte hört något om det. Har "jumbotronen" kommit på plats? Henning trodde ju att det skulle kunna knyta till sig annonsörer/sponsorer via den.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Kessler: Det fanns många platser kvar att fylla i allafall på sargen framför sektion A-D. (utvisningsbåsen)
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Kessler: Mediakuben "jumbotronen" är på plats och nog rullade det lite reklam på den vad jag såg..Swebuss var en tror jag....Tittade ej så mycket på den mer än när det var repriser på mål räddningar osv.....
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Kessler: Det var tomt mellan utvisningsbåsen däremot fullt hela rundlarna, tv-sidan såg jag inte men det har ju stått i tidningarna att dessa platser är sålda. Jumbotronen en del sponsorer som satt uppklistrade bla svenska kyrkan, någon lucka kvar att fylla, på skärmarna kördes en del sekvenser med "här kan ditt företag synas kontakta Brynäs för mer info tel.. "

Sen noterade jag att även baksidan av byxorna har fått reklam nu, Rover.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Jag kan inte minnas att jag sett så mycket reklam i rinken förut (kan ju bero på att jag inte har letat reklam förut alt. att jag har taskigt minne). Nu var det fullt i taket och nästan hela sargen var full. Dessutom stod sargreklamen tätt. Brynäs dräkter hade inte lika mycket reklam som dif:s men häcken var full. Ena byxbenet MG och andra Rover (ut och handla ny bil nu!). Mediekuben utnyttjas inte fullt ut ännu. I Globen kör dom reklam hela pausen (ljud + bild). I Gavlerinken var det väldigt sporadiskt och bara bild. Sen hoppas jag att dom vevar mer repriser från match, det var dåligt med det nu. Men kuben är helt klart ett lyft. Nu gäller det bara att bygga om allt runt kuben.
Trycket på läktaren får godkänt, inte mer. Under 5000 är dåligt mot jurgårn. Hälften var säkert brynäsare från södra Sverige.
Och sen såg jag ingen insamlingsbössa. Fick man in 6000 kr utan att gå runt och skramla är det suveränt. Kan bli mycket mer med ett gäng bössor i gångarna i paus.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
Lilljanne: Så inte ens 2400 var från Gävle området..Jojo visst säkert och dåligt tryck jaha hur många matcher har du varit på ?? med Gavlerinken mått så var det oerhört bra stundtals...Men vill man bara klaga så visst Gävleborna skiter i laget och går inte,och de få som går är knäpptysta.
Kommentera

Sv: Nya sponsorer
RavenLord: Fan vad du är stingslig! Med Gavlerinkens mått är tigern också en höjdare. Vi kan inte jämföra oss med dom sämsta längre. Det har vi gjort för länge och därför är vi där vi är. Din sista (ironiska?) mening är däremot klockren.
Kommentera

« · 292970