Davey_22:
"ganska vettiga människor" jodå.... men den som inte kan tala om att en Brynässpelare har en sämre dag utan att kalla honom vid öknamn ger jag inte mycket för.
Steenm:
Jag tänder å andra sidan inte på ett "fy fan vilket sunkigt lag Sundröv köpt ihop"
Steenm:
Hockeyforum är när allt kommer omkring en ganska underhållande företeelse. På Brynäs forum får man likes om man hånar och överdriver VÅra spelares prestationer.... om nån får för sig att va onödigt possitivt tar det hus i helvete..... hmmm.... lite märkligt är de!
Steenm: Bråka inte nu grabbar! Å tjejer...(?)
Det är ju match! Nu går vi samman och vinner istället. KÄMPA!!!!
Huge: Så om "alla spelare och ledare" själv vet om det, så ska vi vara tyst här? Jag tror de är väl medvetna om att de jobbat sig in i matchen med – då kanske vi ska undvika att skriva om det med, eller hur? Då blir det här inte mycket till ett forum.
I varje diskussion med dig så måste jag påminna dig eftersom du aldrig lär dig – sluta lägg ord i munnen på mig. Jag har inte sagt att jag inte har sett något positivt i denna match, jag har bara varit upptagen med att svara på ett par trolliga inlägg från två personer här inne.
Sedan kan man se olika på saker och ting med – jag tycker nog inte att vi har "lite grepp", det pendlar snarare fram och tillbaka.
Carl Lejonkräk: Jasså, är det en officiell regel? Och om jag skulle säga att Jörgen Sundqvist inte längre håller på SHL-nivå så skulle du kalla det för ett "hån". Man får inte säga något negativt om en spelare för dig, även om det råkar vara sant. I detta forum skiner alltid solen i dina ögon.
Vi kan stå bakom laget genom att gå till Gavlerinken trots sju raka förluster i följd, men som jag gång på gång nämnt – detta är ett hockeyforum.
Huge: Snälla, sluta trolla. Det du egentligen gör är att gnälla – ja GNÄLLA – på de som väljer att ha en negativ syn på spelet i första perioden, vilket i mina ögon också var helt rättmätigt med tanke på hur det såg ut.
Det ända du bidrar med ditt inlägg är "Komiskt. Det räckte med en halvdålig period mot ett formstarkt Örebro för att gnället och olyckskorparna skulle vakna igen.....". Du kommer inte med någon egen åsikt (förmodligen för att du inte ser matchen själv), och bidrar inte med en positiv vinkel som du själv säger.
Och ja, detta är ett forum till för både negativa och positiva åsikter. Det har jag redan konstaterat (läs: längre ner). Du är dock verkligen mästare på att kopiera andras inlägg och göra någon egen, skojsig version av det.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Det är väl ingen,eller inte många iaf som anser att de kan hockey bättre än t ex TJ eller spelarna.
Jag personligen har aldrig hävdat att jag är någon expert,men klart som fan att man måste få uttrycka sig kritiskt. Jag kan hålla med om att det är tröttsamt med såna som bara är negativa.