Brynäs IF

724882 inlägg · 7959 ämnen

Press konferens

« · 267206 Till forumet


Sv: Press konferens
Clarence: Herregud är det enda jag kan säga!
Kommentera

Sv: Press konferens
70 Rodrigues: Med undantag av Löken Löfqvist verkar det som om klubbledningen är rädd för att anlita och befatta sig med de gamla, kunniga BIF-profilerna från förr. Har jag förstått rätt finns ingen Inge Hammarström, Willy Lindström eller ännu mindre "Virus" Lindberg med på nån kant i den "nya" organisationen? Jag vill inte kategoriskt döförklara de här omdaningarna men kan bara konstatera att som vanligt väljer Brynäs att köra den billiga vägen. I övrigt säger jag inget mer så har jag inget sagt...
Kommentera

Sv: Press konferens
70 Rodrigues: Länk till presskonferensen ?
Kommentera

Sv: Press konferens
Ni kan läsa mer från presskonferensen på Keb:s frågespalt, där står det mer utförligt!
Kommentera

Sv: Press konferens
Hälge: Jag lägger in en länk själv om nyheten...
Kommentera

Sv: Press konferens
70 Rodrigues: Efter att ha läst Keb:s beskrivning känns det bättre!

Djoos lägger även han skridsorna på hyllan, tack för mycket underhållning!! Härliga passningar till medspelare (säsongen 98-99 glömmer man inte i första taget) varvat med indianpass och dribblingar som sista man på blålinjen som fått hela gavlerinken att dra efter andan!
Kommentera

Sv: Press konferens
Hälge: Här kommer det en bättre och mer detaljerad www.gd.se/brynas/bif_grund/kebsfraga_article.jsp?article=16866
Kommentera

Sv: Press konferens
65 Selander: Tack för det ! Det där ser väl inte så tokigt ut ?

Nu vet man ju inte hur dom funkar just till dom där uppgifterna, men BIF-hjärtan har dom ju iaf.
Kommentera

Sv: Press konferens
Clarence: jag träffade en gubbe på krogen som sa att det var en schism mellan nuvarande styrelse och Willy, Tigern, tord, och Inge bl a
Kommentera

Sv: Press konferens
svedas: Jag har försökt att följa snacket om vem som ska bli sportchef under dom senaste månaderna. Jag kan inte säga att jag läst allt i alla tidningar. Men namn som Willy, Virus, Inge och några till har väl inte nämnts som troliga sportchefer mer än här på forumet. Jo visst, någon journalist har väl plikttroget ställt frågan till Brynäsledningen. Men flertalet av dessa namn är väl från början önskedrömmar från HS-folket och mindre troliga alternativ.
Kommentera

Sv: Press konferens
Hong Kong: Då kanske det ligger nåt i vad gubben sa på krogen då ?
Kommentera

Sv: Press konferens
svedas: Det har vi Berg att tacka.
Kommentera

Sv: Press konferens
LUNDSTRÖM 6: Hur?
Kommentera

Sv: Press konferens
Hmm... När ska det tillkännages att Karjalainen lägger av? För de kan väl inte på allvar överväga att behålla honom???
Kommentera

« · 267206