Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Ramsor

« · 319182 Till forumet


Sv: Ramsor
Lunkan: Själv så tycker jag att det är värdelöst att ödsla kraft på lag som inte är på planen med tanke på hur länge vi orkar heja!

Tänkte på stundande Curling VM också, jag tror att nästa år så kommer det heta så här när vi skall spela match hemma.

"Välkomna till kvällens match här i Gävle Curlingcenter mellan Brynäs och MoDo, matchen sponsras utav Brorsons Curling"

Skrämmande tanke ;-)
Kommentera

Sv: Ramsor
65Selander: Om speakern sedan tillägger "Brorsons stenar glider längst" så blir det ju bara ohållbart.

Ikväll lossnar det för Anger! Tillbaka på Hovet, polarna och frillan på läktaren, vill visa varför han blivit uttagen till Tre Kronor. Han kommer att vara riktigt på G ikväll och hänger två ursnygga mål.
Kommentera

Sv: Ramsor
Jompe: Ang kvällens match så verkar det bli lapp på luckan!!
Kommentera

Sv: Ramsor
65Selander: 75 procent Brynäsare på läktarna, får man hoppas.
Kommentera

Sv: Ramsor
Jompe: 25% Djurgårdare i fotbollströjor ;-)

Skall bli kul och se om dom gnäller när man springer med bössan i kväll!
Kommentera

Sv: Ramsor
65Selander: Nya ramsor,bra förslag,men varför inte lära klacken att skrika de som finnes.Det är bara en liten procent av klacken som överhuvudtaget gapar och hänger med idag.Men det kanske beror på att ramsorna är för tjatiga,vad vet jag.Ölutskänkningstillståndet gäller bara till april nästa år,för enligt han som bestämmer över det,tycker att "det skulle inte säljas någon starkdryck i lokaler som ägs av kommunen"altså ej hellre på VIP våningen.SUCK
Kommentera

Sv: Ramsor
roger: Jo det är ju bra om alla skriker men det är ännu bättre om vi kan få lite varation på ramsorna också!
Kommentera

Sv: Ramsor
20 Lindgren & Forrden:

För fanken, byt tråd när ämnet slirar iväg (nån ska ju vara först). Själv vill jag slå ett nytt slag för min brynäfierade Bajen-ramsa:

BRYNÄS, BÄRS OCH BRINNANDE BOCKAR!

Den borde vi kunna träna in på under tio minuter.
Kommentera

Sv: Ramsor
westerlind: Annars kan man ju alltid damma av klassikern "ni har ingen tunnelbana."

NI HAR INGEN KUPARINEN t ex.
Kommentera

Sv: Ramsor
Ford Prefect: Självklart, jag gillar när man har personliga ramsor - typ "OH! AH! MICKE LIND!" osv. Det behöver inte vara så komplicerat: "KÄMPA SOLING!" borde funka.

Huvudsaken att det blir tryck på läktaren.
Kommentera

Sv: Ramsor
westerlind: NI HAR INGEN TINTIN-FRILLA! Det funkar till ganska mycket. :)
Kommentera

« · 319182