1150x200-brynasbanner.jpg

SEMIFINAL

« · 1820824 · » Till forumet

Sv: SEMIFINAL
mk: Tv12
Kommentera

Forsberg 1978: Tack!!😅😅
Kommentera

mk: Lets Dance? Allvarligt :)
Kommentera

Forsberg 1978: Nu är det allvar😀
Jag har en fråga.
Hur gör jag för att se matchen på chromecast?
Måste jag skaffa cmore? Eller kan man se den via TV4 play.
Den andra teven är upptagen av Lets Dance😡
Kommentera

bifhjärta: #1820778 · bifhjärta 20x20-41786_251199266865_4781574_n.jpg · 3 timmar sedan
bradberry: här blir det en weekendresa....hinner se första 2 perioderna på flygplatsen..under period 3 sitter jag totalt ovetandes 10 000m upp i luften, hyfsat frustrerande...

Våra tankar är hos dig, va stark 😉
Kommentera

8212: Förstår inte varför folk stannar kvar. Har inte haft cmore på hela säsongen förutom nu en månad under slutspelet. Kommer aldrig bli någon skillnad om man låter allt rulla på som inget hänt.
Kommentera

Se till att lägga er röst på Johan Alcén för utmärkelsen "Fansens pris". Det finns ingen mer värdig för det priset!
Kommentera

7225: någon som har koll om vi samlas någonstans innan matchen idag?
Kommentera

7057: Tänk att äntligen få chans till revansch mot HV, vilken tändvätska det skulle vara...
Kommentera

Eller: En finalplats. Det andra hände lite oftare :-)
Kommentera

8212: Hoppas du har rätt! Vore fantastiskt med en finalserie mot jesusälskarna. Vore så jäkla stort om Sandström står och verkligen får visa vad han går för och föra oss till final. Då är alla halvtavlor han gjort iår förlåtna direkt.
Kommentera

Zzz: Fruktansvärt egentligen att ljugmedia har sjunkit så lågt. Funderar starkt på att säga upp cmore!
Kommentera

8212: intressant att flera journalister tar bladet ifrån munnen nu, frågan är varför man väntat?

Slutet match fem så sa Wikegård något i stil med "Gävlepubliken kommer sätta press på domar...eh eh det kommer vara bra drag i Gävle"

Uppenbart att han har fått munkavel av cmore efter hans attack på Lärking.
Kommentera

7225: Kanon! Klarar zebrorna av att hålla en rättvis bedömning idag så kanske dom kan återupprätta lite av det tappade förtroendet Tror på 0 - 6 idag. 3 x Clark, Paille, Mannberg och Lucas Carlsson
Kommentera

8212: Äntligen kommer sett upp och väldigt lägligt till match sju också, bra för oss.
Kommentera

Det är märkligt, Brynäs har gjort en enda helgjuten match under semifinalserien (match 4) och ändå har vi chans på finalspel. Sett till den höga nivå laget haft över hela säsongen tycker jag det är dags för en 100-procentig insats ikväll. Det vore inte mer än logiskt.
Kommentera

Brynäs får tydligen 250 000:- av Frölundas intäkter för matchen enligt en överenskommelse mellan SHL-klubbarna vid match 7... För att täcka resa hotell etc.
Kommentera

Nyström kommenterar: ...."Men jag kan förstås om Brynäs spelare och supportrar känner sig extra drabbade av dåliga domslut i den här semifinalen. John Nybergs så kallade "slewfoot" senast blev som en symbol för varför jag inte vill skriva om sådant här. För det är för godtyckligt och för ojämn nivå. Det Nyberg gjorde var i mina ögon värre än det som Jimmie Ericsson blev avstängd för i sjunde avgörande kvartsfinalmatchen mot Frölunda".......
Kommentera

Zappaholic: Så underbart med happy ending efter en vinst..
Kommentera

Zappaholic: vad skulle du njuta mest av? ;-)
Kommentera

Peja: Sol i Las Palmas och en massa rödskinn!
Kommentera

mk: Hon e nöjd. Har lovat att knåda ryggen på henne hela tredje perioden.

Vi får se om det blir happy ending på isen och i sängen...
Kommentera

Bratwursten : jag har fått önskemål från min mor att ta med henne nästa gång så vi lär väl se finalmatch tillsammans :D
Kommentera

6984: det är härligt när familjen förstår, frugan brukar surna till när jag ropar till när Brynäs nätar för att jag skrämmer henne :P helt klart fördel att bli förstådd!
Kommentera

Bratwursten : blir det vinst, så måste du ta med henne varje finalmatch ;-)
Kommentera

bradberry: snö i Gävle och jag såg nyss en hund iklädd Brynäsdräkt. Ett tecken?
Kommentera

Mike.F: Nu menar jag naturligtvis Brynäs.
Kommentera

NoMercy:

Låter spännande! Ska bli intressant att se om Cmore uppmärksammar denna kille ikväll!
Kommentera

bradberry:
Katt a strof, Brad!
Kommentera

7225: jo tack, jag vet😢
Kommentera

bifhjärta: vilken mardröm ..
Kommentera

7225: tyvärr inte.
Kommentera

bifhjärta: Finns inte Wi- FI på planet?
Kommentera

bradberry: här blir det en weekendresa....hinner se första 2 perioderna på flygplatsen..under period 3 sitter jag totalt ovetandes 10 000m upp i luften, hyfsat frustrerande...
Kommentera

6984: Här är d påskmiddag hos mor o far men jag förväntar mig att hela jävla släkten sitter vid tv:n 19:15. Något annat finns inte...!
Kommentera

Stibe: fick tag på dyra blocketbiljetter men nu är man iaf på plats och på rätt sektion (M)! Min gamle mor är också på besök. Men lyckades lura med henne på hockeyn ;p blir hennes första match!
Kommentera

hanzon: japp!

Mike.F
Kommentera

Idag blir ni väl klara för final, eller hur?
Kommentera

Zappaholic: Den fixa du snyggt.😀

Undra bara om frugan är lika glad?

Vad är roligast? Vara på middag med vänner, eller sitta hemma och lyssna på en make som kommer att vara helt frånvarande hela kvällen? 😀😀
Kommentera

7225: En betydligt mer anrik förening med ett antal guld, mot ett hittepålag med ringa framgångar

Detta tar Brynäs relativt enkelt
Kommentera

Stibe: Min gamla mor fyllde i veckan och ska ha en familjemiddag. Men hon ringde mig och frågade om vilka dagar Brynäs spelar. Så middagen sker i morgon.. :-)
Kommentera

Zappaholic: termometer under lampan och visa frugan? ;)
Själv ska jag till svärfar och funderar på att smyga undan lite :P
Kommentera

Zappaholic: Så lillkillen Took one for the team, All heder till honom ;-)
Varje gång jag ser frölundas logga så blir jag sugen på glass. För visst fan ser deras logga ut som ett glasspapper.
Kommentera

Önskar Brynäs lycka till ikväll av en hel radda olika orsaker. VINN! Se dock upp med Västra Frölundas #26, en rätt ung kille (typ 16 eller 17 år, hoppas att Cmore kan reda ut begreppen i ett reportage).
Kommentera

6984: Dom får spela hur de vill bara de vinner :-)

Själv skulle jag på middag ikväll och ingen hockey framför tv:n men lillkillen har feber så middag inställd. Halleluja, jag har blivit bönhörd.

Game on!
Kommentera

Allt jag hoppas på ikväll är att rövberg ska gråta :/
Kommentera

7225: Fake news
Kommentera

pjåtor: Jag ska pimpla jag med... öl :-)
Kommentera

6984: Håller med dig fullständigt hur det än går så har denna säsong varit väldigt rolig att följa och jag är stolt över laget ! Lite vinterfiske nu i solen och försöka tänka på annat än matchen ikväll men det är svårt 😬
Kommentera

Zappaholic: För oss finns det två lägen. Antingen så spelar vi lite balanserat och förlitar oss på våra snabba spelvändningar eller så kör vi så det ryker med hög press, vilket skulle öppna oss bakåt. Jag röstar ändå på det senare alternativet. Jag hoppas att vi kör med hög press och trasar sönder Fusklundas uppspel. Lyckas man med det och får fast dem i egen zon så kommer publiken att tystna rätt snart vilket är viktigt. Sedan verkar det som att det första målet är väldigt avgörande i den här matchserien. Så ett Jensenmål efter 27 sekunder vore en bra start ;-)

Men oavsett hur det går ikväll så kommer jag att lyfta på hatten och tacka Brynäs för en väl genomförd säsong.
Kommentera

« · 1820824 · »