Hoppas Brynäs är efter Gynge, verkar inte gjort någon bra säsong i KHL, så han borde vara aktuell för Sverige. Skulle vara en bra spetsspelare till nästa säsong.
Huge: Ena högimporterande skitlaget efter det andra går vidare.
Växjö 12 importer
Färjestad 8 importer
Redigerad kommentar
mattias - 74: et är väl ingen som har tagit ordet stjärnvärvning i sin mun/penna, men nog fan är han bättre än Wallinkopian Ryno iaf :-)
70 Rodrigues: jag håller med. Varken löf eller Jakobsson bör förlängas.
däremot tycker jag vi har en riktigt bra chans att bygga något bra nu. Stommen med kontrakt är inte mycket att klaga över. Ser just nu riktigt bra ut.
70 Rodrigues:
Löf tog faktiskt en tröja hos svenska mästarna för två år sedan...
...denna sässe blev han utlånat t bottenlag i AS...
Några här säger att han inte gått bakåt...I rest my case...
brynäs08:
Du är på ngt viktigt
Har tillräckligt många spelare utvecklats/gjort sin bästa sässe under TJ/JL ledning?
Tror/hoppas på ny ledarstab nästa sässe och en bättre utveckling på individnivå, tror också att vi kan slippa Sunken som C m ny tränare...
vilka tar ett steg till nästa säsong då, och faktiskt blir lite bättre?
jag tror sweatt gör en bättre säsong. Mer förberedd och han var ju mycket bättre andra halvan av säsongen.
Rödin varvade ju bitvis riktigt bra prestationer med mindre bra. Han kan bli viktigt nästa säsong.
Kan ollas hålla en lika bra säsong är jag nöjd. Ge honom C.
Samma sak med nordan, kan han hålla en liknande säsong är det klart godkänt.
Lindgren ska ju definitivt upp ett snäpp Och jag är inte orolig.
enterfelt tycker jag inte ha gjort en bra säsong. Han måste upp i gammal standard.
Brodin är en riktigt rivig spelare som faktiskt orde kunna få in ett par baljor till.
sunken.... Ja han ska upp i ett par snäpp till och enligt mig ska han varken ha C eller A.....
Kihlström är bra men kan också göra det bättre.
Djoos räknar jag kallt med att han ska ta en större plats. A?
bertilsson. Han är bra, om han får vara skadefri.
Målvakterna år riktigt riktigt bra.
det är väl alla med kontrakt... Vad tror ni?
Sjukt tungt med Gunderson, men samtidigt väntat.
Jag tror faktiskt inte att vi riktigt förstår (då vi ej ser träningarna) hur bra Ryan faktiskt är. Det kvittar vilken spelare du får in så kan man ej ersätta. Man kan komma nära men absolut inte ersätta. Tror jag inte iaf.
Sedan Westerholm-bröderna i all ära men det vi måste ha in är två spelare LIKT när Saik tog in Holloway.. En spelare man hoppas och tror kan göra över 50 poäng. Man ser ju nu via AHL att man kan hitta den typen av spelare.
Det är exakt det Brynäs behöver.. spetskvalité. För bredden har man så det räcker och blir över. (även juniorer finns).
TobiasR: Tyngsta tror jag inte dom kommer bli, men jag tror att vi får in max 2 forwards som är meritmässigt bättre, om nu alla lämnar som vi tror ska lämna (Dvs alla forwards med utgående utom 2)
Man får nog gå på nålar nu några veckor så man får se var det här tar vägen =S
TobiasR: Ja, mkt möjligt, men jag tror det kan vara däråt det lutar.
Hur jag skulle vilja se den, det är en annan sak.
Tack för allt The man with The golden gun!