70 Rodrigues:
Blir nog tuffare än så skulle jag tro. Mitt tips är 6-0
70 Rodrigues: Fan va du är positiv! Kvällens match slutar 6-1. Någon blir intervjuad och förstår inte varför det blev som det blev. Vi torskar mot LIF på torsdag. Vi åker ur kvalserien och klubben går i konken 2017...
Eller vinner vi matchen och och tar 4 raka 3p och blir upphåsade som underdogs som inte kan förlora och torskar sedan play in för sitta hela våren/sommaren och hoppas på nyförvärv...
brynäs08: Vi kan inte förvänta oss några poäng här, det skulle vara en fantastisk bonus att få med sig några härifrån.
Jag vill se ett vilt fightande Brynäs, som sätter press på SAIK:s backar som jag tycker har fått problem när forwards spelat fysiskt mot dem.
Utöver det vill jag se ett LIF och ett DIF utan poäng ikväll. Då är en förlust för oss inte katastrofal.
Redigerad kommentar
Hjärtat säger 4-2 till Skellefteå men vi är alltid så sjukt trögstartade efter uppehåll så ni kommer nog att spöa oss idag!
lycka till i kväll!
Det första man ser är att domaren står och klappar om Skellefteå i spelargången på väg ut... för helvete ! :)
Bra sista 5 minuter av Brynäs. Kändes som vi träffade rätt med press och intensitet där. Gillar vad jag ser från Wallace idag.
Tips: 5-2