Sammanfattningsvis är jag ändå jävligt besviken. Vi har sååååå många lägen att knipa 2 eller 3 poäng idag men vi vaskar alla. Om vi slår Leksand så höjs min glädje över denna poängen.
Mest bittert nu.
Straffar med Brynäs inblandat - och man vet alltid hur det slutar.
Så satans, satans, satans jävla pissigt. En rightfattad Gunderson i Tim Heed fuckade upp oss.
Brynäsgubbe: Man blir lätt ovan att föra sig som vanligt folk när man är instängd i en gruva en hel vecka kan jag tänka mig. Fansen i Skellefteå vet inte bättre.
Peja:Surt att inte få med sig tre pinnar ikväll. Men det är som det är. Man får vara nöjd med den pinne man fick med sig. Skellefteå är ingen bortamatch man åker och hämtar 3 poäng, speciellt inte med vårt bortafacit.
Jag har inte sett matchen så jag kommer varken hissa eller dissa nån. Ja, förutom ett par skribenter som tippade torsk, en del med klara siffror. Som tokdissar laget när man fått med sig en pinne från en bortamatch mot ett lag som dominerat svensk ishockey under flera säsonger.. Det säger en del om kraven en del har på Brynäs. Läget till trots.
Säsongens viktigaste match på torsdag... DO O DIE.. typ
tjugo8:
tror inte att Wallson är missnöjd med 5 min på Lindholm eller 2+10 min på Lindgren, utan alla dessa andra horribla domslut av domare och linjemän matchen igenom.
Tycker du domarna var bra ikväll eller? Jag tycker att de var toksämst, utan att gynna någon, utan bara toksämst rakt igenom.
Grattis till ett poäng i alla fall, ni visar helt klart bättre kämpatakter än tidigare. Hoppas att det inte var något allvarligt med Lindgren.
70 Rodrigues:Och vad exakt är det du reagerar över att Wallson har sagt/gjort?
Sven Sewage:
Tack!
Syftar du på solklara off-siden som Pesonen gafflade om?
Tycker inte domarna var sämre/bättre än vanligt...