Brynäs IF

724923 inlägg · 7959 ämnen

Skellefteå AIK-Brynäs IF

« · 263655 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Exakt.Det räckte väl med säsongen som sådan.Nu kommer hela Sverige att skratta åt dom.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Det är lugnt, det är bara 34-11 i skott efter två perioder. De vänder i sista...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Japp 2 max 3mål vore "okej" men detta usch
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Hade hoppats få ett positivt slutintryck ändå av den här mardrömssäsongen, men nu vete...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Måste kännas kul för dom spelare som skrivit kontrakt med Brynäs nu:-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Malmström, Casselstål och Lind!

Borde vara Bertuzzi, Hejduk och Forsberg.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Gunnar Persson säger att det är uselt och förjävla dåligt!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Målisen: Japp om de söker utmaningar så lär dom ju vara helnöjda ;)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
t0rre: Om LHC skulle torska vilket liv det skulle bli. Vänd på allt, hur skulle man reagera om BIF var i LHC:s situation? Ta en klunk till av bubbelvinet, Persson!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: De kan inte säga något! var är stoltheten, viljan att vinna även om det inte gäller något, viljan att hjälpa Ram att bli kvalseriens bästa målvakt, och tänker man överhuvudtaget på de fans som åkt upp. Hoppas att LHC fixar kontraktet ikväll, skulle de missa elitserien blir denna match en stor svart plump i Brynäshistorien.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord:

Oja!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: 34-11 i skott
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Det enda som kan upprätta Brynäs anseende nu är en tvåsiffrig seger mot Rögle på lördag. Eller att laget gör 4-5 mål i sista perioden ikväll. Inget annat!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: 4-1 till LHC nu
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright:

Borde ju finnas nån revanschlusta inför Rögle matchen,visa sina supportrar att är värdig ett ES-kontrakt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
lindberg: Tackolov kan inte Lhc missa det här. Om en vecka har vi glömt den här skitmatchen och tjatar om nåt annat istället. Visst är det kul att vara förbannad!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Ja enda positiva med det här är att man på Lördag förhoppningsvis får se ett tänt Brynäs som vill och kör över Rögle efter den här bedrövliga insattsen mot SAIK
Hoppas det kommer mycket folk trots att det är klart med Elitserien och att de får storstryk idag...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Det enda som kan rädda skägget är en seger ikväll,alltså en utopi.Hur dom spelar mot Rögle spelar ingen roll,folk kommer att minnas det här som ett skämt.Låt dom gå hem för fan.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Jocce: Nä nä du vet väl att det är Sveriges sämsta elitseriemålvakt som står. 8-1, han gör ingen vidare bra reklam för sig, och inte Brynäs för den delen heller, skall bli intressant att se om det är någon som vill ha han överhuvudtaget.

Radiosporten säger att Brynäs spelar med dålig inställning och ingen fart under rören. Så har det sett ut stora delar av elitserien, Brynäs har gjort en riktigt bra match under säsongen hemma mot Modo, den enda gången den här säsongen dom spelat bra i tre perioder.
Tycker att SK skall anlita en tränare som kan tagga sina spelare betydligt bättre innan match än vad han gör.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Enligt Ingvar "Putte" Carlsson så påverkar det här framtida värvningar pga att spelare som ska till en ny klubb tittar på hur laget har uppträtt under hela säsongen och vilken mentalitet det finns i gruppen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det där var droppen, nu loggar ut innan datorskiten åker ut!!!!!!!!!!!!!
Sov gott och ha trevliga mardrömmar!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Känns som om jag varit förbannad i 2 år nu,så jävla kul är det inte.

Inte varje dag jag håller på LHC,men idag gör jag det verkligen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Äh ta det lugnt nu. Synd bara att Rögle inte kan stå upp mot LHC.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Gunnar Persson säger att han har försökt att få igång spelarna men att dom inte lyssnar på honom.Lysande!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Igor: Skicka Persson åt helvete.Han har ju inte lyckats med ett piss.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
lindberg: Det ä r en stor svart plump i Brynäshistorien! Ingenting kan ursäkta det här. Inget annat lag har fallit igenom så här i kvalserien. Usch så ovärdigt!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: borde inte juniorerna ha respekt för de äldre? =)detta borde även vara sista föreställningen för Larsson som lagkapten.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Dom svärtar ner klubbmärket med sitt uppträdande.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Hela säsongen är ovärdigt Brynäs. Det kan inte den här matchen påverka. Men var fan är Brynäsandan? Blev den kvar i Huss tröja under Gavlerinkens tak?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Dom intervjuvade Keb Eriksson och han sa att det här är det sämsta Brynäslag han sett o Henning sa att han inte tror att Brynäs tar nästa SM-GULD förens om 4-5 år och att Gävle kommun och även Brynäs IF inte har förstått att dom är Gävles starkaste varumärke.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Ja i en match kanske men de finns Elitserielag som inte tagit sig upp ens och de är väll att falla igenom det....Nu faller BIF igenom till största anledning för att de är klara för Elitserien och ej har nånting att spela för...(förutom äran o så)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Inget annat lag har väl fått tvåsiffrigt stryk, väl?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Det är fan bara Brynäs som uppträder på det här sättet, ingen annan elitserieklubb skulle lägga sig så förbannat platt.Det här är en skamfläck för hela föreningen, o jag som inte trodde det kunde bli värre! Fy fan!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag tror ingen norr om Uppsala har fattat hur stora Brynäs är. Inte Henning heller. Och framförallt inte Gävleföretagen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Ja men ska man vara så förvånad, brynäs har ju ett flertal gånger de senaste säsongerna gjort riktiga plattmatcher där det sett ut som de åker skridskor med skydden på ungefär. Jag tror att det bottnar i att efter Huss slutade så har det saknats en riktig ledare/pådrivare i laget, vinnarandan saknas, jämför med Timrå tex.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Hmmm. Hur ska den här matchen sluta ? 5 av Skellefteås mål är gjorda i PP.. Orkar inte Brynäs spela längre eller struntar dom i att vinna ? Dom är ju klara för ES igen men vad är det här för match ?!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Inställning hit och inställning dit. Stora delar av det här laget ska vi alltså hoppas på nästa säsong...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Fem pp-mål! Är det CSKA Moskva årgång -85 dom lirar mot?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Ingenaning faktiskt men svårt att tro det...Kvalserien och dess statestik är inget jag lägger på minnet direkt
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Dom har som många här på GB:n stoppat huvudet i sanden o nöjt sig med värvningar o hur föreningen sköts o det är det som visar sig nu! 10-2 NU
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Nu är dom igång,undrar hur länge det dröjer innan vi har 2 siffrigt i arslet.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Fan,jag hann inte ens skriva det där.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: 10-2
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Säga vad man vill om Flygis, men han hade nog f-n skrämt spelarna till att spela bättre.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja jag försvarar dem inte och tycker de är okej på nå sätt..tycker de är förjävla dåligt men nu den sista tiden är man bara nöjd att de är klara för Elitserien igen
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Har sagt det förut, Persson är för mesig!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Kunde inte Esko skrämma dom så kan nog ingen göra det.Nästan så man tycker det är synd att dom redan är klara.Skulle va kul att se hur dom rett ut det här.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Okej så jag har ej fattat det..jag är dum i huvudet som alla norr om uppsala alltså *tackar* ;)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Jag är övertygad om att vi hade dängt skefteå med ordinarie lag ÄVEN om det inte gällt nåt. Hade det gällt elitseriespel eller inte hade vi dängt dom med juniorlaget.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: 7 nya backar och 10 forwards är vad som behövs till nästa år.Plus en världsmålvakt.Ut och handla era strutsar.
Kommentera

« · 263655 · »