Brynäs IF

724902 inlägg · 7959 ämnen

Skellefteå AIK-Brynäs IF

« · 263721 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Nästa säsong kommer att bli minst lika jobbig som denna.Att man förlängde med Persson tror jag var ett stort misstag!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne:Jag är övertygad om att vi fått stryk även med ordinarie lag,kapaciteten har dom visat hela säsongen.DET ÄR ETT SKITLAG !!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Skellefteå spelar ut Brynäs med med en man mindre på isen!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Tyvärr så är det så. Gunnar må vara en ödmjuk och trevlig kille men han kommer aldrig att bli nån Stor Vinnare som förstetränare i Brynäs, det är den kalla verkligheten. Såna här siffror gjorde ju inte ens Skellefteå på sina div 1-motståndare, ju.Skrämmande!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
11-2 i num underläge för SAIK
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Jag tycker Brynäs ikväll har skämt ut sig för all framtid. Nu sätter jag punkt för ikväll. Det här är bara för mycket...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Har inget med dumma huven att göra. Har med gammal vana att göra. Många däruppe tycks skita i Brynäs eller ta laget för givet. Hur ska man annars förklara att företagen sponsrar klubben som om det vore ett dussingäng i ettan? Hur ska man annars förklara att dom flesta medlemmarna finns utanför Gävle? Hur ska man annars förklara att vi aldrig kan värva en riktig stjärnspelare nån j-vla gång?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Elvasiffrigt, som den gode Noppa skulle säga...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Är det den berömda Brynäs-andan som genomsyrar den här Gästboken *asg*
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Visa lite stamina och byt lag då!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Kan du ge dej f-n på! Hatade spelarna att förlora lika mycket som dom flesta här skulle dom aldrig torska med tvåsiffrigt mot ett allsvenskt gäng. Eller nåt gäng alls.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Finns det ingen NHL-tränare ledig till sommaren tro som kan få fart på alla latmaskar i Brynäs.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Kan du ge dej f-n på! Hatade spelarna att förlora lika mycket som de flesta här, skulle dom aldrig torska med tvåsiffrigt mot ett allsvenskt gäng. Eller nåt gäng överhuvudtaget.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Jag skulle nog vilja veta hur mycket pengar som vinns på oddset i kväll i närheten av Gavlerinken...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Och efter det här blir det då rakt inga stjärnspelare till nästa säsong, om vi nu närt ett visst hopp om det den senaste tiden. Skulle nån toppspelare vilja gå till ett lag som så fullständigt tappar anseendet ikväll??
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Allt är väl redan sagt men fy fan va man får skämmas för att vara BIF:are och hur skall man "lura" ev nya spelare efter det här???
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Det här har vi glömt om en vecka. Dom nya spelarna också. Stjärnspelare blir det inga i alla fall, men av helt andra orsaker.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Jag hade tänkt åka upp på lördag,gett dom en eloge för att dom klarat kvalet på en bra sätt.Nu kan dom dra åt helvete,dom är inte värda att klappa händerna åt efter den här pinsamma insatsen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Vi byter helt enkelt låter några väl valda skellefteåspelare följa med till Gävle och lämnar kvar majoriteten där de hör hemma, i allsvenskan.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
kacken: JA, usch ja! Man skäms verkligen över laget. Stackars de supportrar som åkte upp dit ikväll :(
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Adam A har åkt ut för IL-EQ Va fan är det ? nåt som idiot Lahti hittat på ?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Ja det ska man verkligen hata att göra om inte så ska man ej syssla med sport..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne:
Plötsligt känns det angeläget att börja diskutera en stängd liga...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf:
Felaktig utrustning...typ, innebandyklubba eller nå't..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bagarsmurfen: OK.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Det har jag tyckt länge.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Andersson fortsatte att spela utan hjälm!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Pinsamt var ordet, tänk om LHC hade förlorat ikväll då hade det varit rubriker minsann.
Ett Elitserielag får bara inte falla igenom som mot SAIK, låt vara att det är ett riktigt starkt hemmalag och en förlust inte varit helt osannolik med 2-11 är tjänstefel och ytterligare ett bevis på den avsaknad av klasspelare och ledargestalter (förutom Sjödda) i dagens lag.
Gunnar Persson är tyvärr inget annat än en nödlösning, hur trevlig han än månde vara. Som andreman kommer hans sociala kompetens mer till sin rätt men en kreativ nytänkare ?
Näee knappast.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Jag ska då knall till rinken och klappa åt dem och visa att vi BRYNÄSARE här i GÄVLE bryr oss och stödjer dem i för och motgång och att de kan räkna med oss nästa säsong oxå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf:
Han har kanske ILat till båset för fort eller nåt sånt...
SLUT på matchen.
Nån som skall se Brynäs-Melin efter det här?
Blir vi trehundra?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Han hade väl inget huvud att sätta den på,som alla andra i det där laget.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
kacken: Ingen, jag säger ingen, är så lättlurad. Efter ikväll har i alla fall jag inget hopp längre att Brynäs ska locka namn som Tuulola och Norrena inför hösten. Vilken storfräsare vill efter ikväll spela i ett så fatalt lag som Brynäs?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Jag ska upp i allafall, trots kvällens plattmatch...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Jag ska upp i allafall, trots kvällens plattmatch...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Intressant att se om du har rätt i det. Det blir ett bra mått på hur mycket gävleborna älskar sitt lag. Vi kan ju återkomma till det efter Röglematchen. OK?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne:
Men vet aldrig, nu när Casselståhl tar Pekkalas plats kanske det är riskfritt...
Fan vi vann i alla fall skotten i sista.
Melin nästa.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Henrik Malmström!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Jahapp lyckad match av bif idag då, har inte sett matchen med det verkar vara ett initiativlöst bif uppe i Skellefteå idag. Men det är ju för fan deras skyldighet för sina supportrar, sponsorer och resterande lag i kvalserien (främst lhc) att iaf bjuda upp till kamp.
I våra ögon sett (lhcare) ser det ut som en riktig läggmatch, men vad vet jag. Jag har inte sett matchen och bör inte uttala mig.

Tack för eran s.k. gengäld idag för att vi säkra eran elitserieplats i måndags. Nej, inte att ni spöar saik (vilket ni inte gör) utan att ni mer en gärna och helt utan kamp lämnar över förstaplatsen till oss idag.

Tack!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Jag ska gå sen om övriga Gävlebor går vet ja ej (men jag är ju ursprungligen ej från gävle så kanske är jag ej som de som är uppväxta här) Men du verkar ha nått emot Gävlebor att du överhuvudtaget kan tänka dig att vistas här är ju svårt att förstå
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Vet du om Micke Wiklander är tillgänglig? Han istället för Rehnberg så kan vi börja snacka.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne:
Nu börjar du tuffa till dig...

Glöm inte Hillström.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Har inget emot gävlebor. I alla fall inte före den här säsongen. Jag vill bara ha hjälp med att fatta varför Brynäs inte kan skaka fram pengar till en seriös elitsatsning. Det kan inte bara bero på otur.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Stöpfgeshoff?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Melkersson för fan!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Stormqvist!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo:
Hemska tanke.
Tänk om Henning hunnit MBLa med spelarna om nye chefen...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo: Du menar att det är därför som...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne:
Stormqvist, nja inte så het va... nog för att det kommer att blåsa i vinter...
Stöppe, ja i Cassel-klass åtminstone...
Melker, ja kan man ta in Kösa så...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
gordo:
Ja...
Det är som en skräckfilm.
Typ Shining.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: ska dom dra åt helvete när dom vinner nästa sm-guld också???ska du inte riva medlemskortet o slänga matchtröjan när du ändå är igång??

ja är också otroligt besviken och förbannad...
men dra åt helvete ska dom inte göra, för i helvete!!

spelarna kanske tycker att du kan dra åt helvete när du inte vill tacka dom för att dom iaf klarade kvalet??
Kommentera

« · 263721 · »