J F K:
Kämpar med att förstå vad du vill få fram med att FBK fick stryk av ett gäng som inte platsar i NHL...färjestad är ju...bra?..och i synnerhet i vintras?
Redigerad kommentar
Är det bara jag som tycker det är konstigt att "blindside-tacklingar" gav matchstraff häromårdet men inte är ett regelbrott nu?
Zappaholic:Som sagt, låter såklart väldigt långsökt. Men om det nu finns någon slags sanning i detta, så kan Melin knappast ha skrivit på med AIK. Så Brynäs borde vara det troligaste alternativet.
Sen har ju Wahlman m.m. hintat om att Melin är på väg tillbaka. Men fattar inte varför Sundlöv inte sparkar TJ redan nu isf, ist för att låta Blomqvist träffa TJ om han ändå kommer få lämna... Eller kommer TJ ingå i tränarstaben och då ta andrafiolen? För det känns ju som TJ knappast passar som en som ska ta order från en annan coach.
Men som sagt, den som lever får se..
Detta kanske låter långsökt, och ni får ta det för vad det är:
En av mina bästa kompisar är nära vän med AIK:s målvaktstränare, Stefan Persson. Stefan i sin tur blev bra kompis med Melin under tiden i AIK. Min polare hade pratat med S.P igår, och då hintade S.P att Melin gjort klart med nygammal klubb.
Den som lever får se...
Uuuuuuuunderbart att FHC rök idag.
Melin har visat hur man leder ett lag, och hur man ändrar om under matchern när det går troll i det egna spelet.
Se och LÄR TJ!
Brynäsgubbe: Vad skulle det vara för tecken som vi skulle se om så var fallet, menar du?
J F K: Att lägga i sarghörnen förutsätter att man har farten att vara först på pucken, vilket Brynäs sällan har. Därför är det bättre att lägga mot kassen för eventuella slumpmål, returer eller i "värsta" fall en offensiv tekning.