Redigerad kommentar
Zzz: Greiss är nog ändå lite självkritisk för några av målen går det inte att skylla på för lite matchträning, även om det självfallet spelar in.
Men ett par av målen finns ju knappt på kartan.
Ta ex sparken, det är ju sånt som händer väldig sällan och nog kunde man ge sig fan på att det förstås skulle hända just i det här läget.
Vid 1-0 räddar han dessutom skottet men pucken studsar via hans plock och och studsar vidare på insidan av yttersta spetsen på benskyddet och reflekteras åt fel håll, istället för att studsa utanför stolpen. Max oflyt igen.
Nästan så att man är inne på att det var regisserat av nån högre makt.....
:-)
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag tror tvärt om att det bästa vore att låta honom komma ner. Installera sig i sin nya miljö och vaktat båset för att se och lära sig lite.
Jag tror det gick för snabbt för Greiss
Coachmiss av Cz (en av många)
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:Ta ett par till och skälj er med ett par zipramil så ska du se att du blir glad igen.
En riktig skitmatch och jag har haft den känslan hela dagen. Det var så otroligt höga förhoppningar på Greiss så det var liksom upplagt för en sån här match.
Killen har stått EN match sedan maj. Rest över halva jorden och tränat med laget två gånger..Sedan spela en match där det är en orgie i individuella misstag. Det är inte lätt att vara burväktare då inte.
Inte ens Markan hade räddat oss från den här när hela laget spelar med huvudet under armen och tränaren inte haft ett huvud på väldigt länge.
Deflesta: Det finns ingen anledning att sitta här och skriva en massa pubertala inlägg för att man är förbannad efter en skitinstats som denna.
Skriv ett mail till Sundlöf istället. Skriv oh visa ert missnöje.
Jag vill ha tillbaka mina 139 kronor som matchen kostade på csport! Tänk vilka pengar vissa spelare tjänar trots att de agerar på det här sättet.
Själv får jag betala för att se skiten
Prestationsbaserad lön på spelarna är fan det enda rätta.
Redigerad kommentar
Att våran C får se ut som en zombie sänder ju inte ut några bra singnaler till övriga i laget. Nordan seg som kola, våra sk toppvärvningar presterar så man blir mörkrädd.
Nu har ivf Dale spelat upp sig betänkligt MEN inte ska väl en Junis från Mora vara våran bästa back?
Isf kan vi skeppa Lasse Jonson NU, å ta hit 2-3 topp AS backar istället för samma peng.
Då Lasse blandar å ger mest varje match, att han väger 95kg syns då inte i hans spel heller..
Khana å Eero försvinner då dom numera har fått ta på sig brunkar roller, dom som är våra tilltänkta målskyttar.
Sen att dom har mindre istid än många av utfyllnads spelarna i laget gör att man får grå hårstrån..