Brynäs IF

724868 inlägg · 7958 ämnen

Soling

« · 315287 · » Till forumet


Soling
Många ropar och frågar när Soling ska kliva in och göra poäng.

Har vi lite för brått och hoppas för mycket redan nu? Grabben har kapacitet, de vet vi. Men betänk att han faktiskt inte spelat en hockeymatch på ca ett år. Det kan inte vara lätt att ta en given plats och producera poäng i ett av elitseriens bästa lag med den bakgrunden.

Vi kanske ska ha lite mera tålamod och se Soling som ett bra sparkapital tills halva serien har gått.

Eller han kanske ska ta kontakt med den Indiska guru som Björn Borg hade som tränare när han gjorde comeback :)
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: och flr tillfälet får han ju knappt sepal alls. Några byten i öfrsta perioden och då såg han laddad ut. Var även uppe och värmde i avblåsningarna i de övriga perioderna men fick inte spela något.

"Det kan inte vara lätt att ta en given plats och producera poäng i ett av elitseriens bästa lag" kan det vara anledningen till att vi inte sett lika mkt av Anger hittills i år. Förra säsongen ensam i ett uselt lag, i år spelandes i ett lag på övre halvan av tabellen!
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Vad ska man göra åt Soling? Vad händer om hans kräftgång fortsätter? Han kanske inte är bättre än det spel han presterar nu. Kan man låna ut honom till Örebro t ex.
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: Han är bättre...det har han bevisat förut. Men om det nu är sant att han börjar bli divig och skiter i sin träning så är det ett större problem.
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Jo jag minns också hur bra han var första säsongen. Men då var han ny och gick på inspiration, som det är nu så verkar det som om elden har slocknat.
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: GP får väl plocka fram insirationen igen om det så ska behövas både piska och blåslampa.
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: Tror att Soling kommer igång om 5-6 matcher, själv har jag opererat knäna 10 ggr o fan vilken tid det tar innan man är fit for fight igen, visserligen så spelade jag Amerikansk fotboll men ändå.
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Jag har haft en knäskada jag med(fotboll) och det var inte att leka med. Herr Soling skulle nog get fan i att gå ut i Expressen, där satt han nog onödig press på sig själv.
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: Hardy kanske skulle ha tagit ut Soling med?
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues:



Du är inte fit for fight än, det blir nog pengsion innan dess...

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Om det i framtiden blir någon supportermatch så ska du få se hur fel du har broder :-))
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Ska du spela med klubba och oval boll då?
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Har spelat hockey i 17 år. så det lär nog bli med puck, du kommer att bli förvånad över hur en så stor man kan vara så snabb o rörlig på rören :-))
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong:

Han har gått över till fickpinges...

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Prata på ni grabbar, ni kommer att ångra er när jag höjer seger bucklan efter en ev supportermatch :-))
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Stor man, rörlig på rören. Pratar du om Kupan?
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Host, host!!!!
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Lillkillen Kuparinen är ju bara 192/97 Jag däremot är ju en jätte med mina 196/103 :-)
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Från och med nu håller jag med Dig i alla Dina inlägg.
Kommentera

Sv: Soling
Jompe: Ja, du har ju träffat mig så du borde ju veta att det är bättre att vara min vän än min fiende :-))
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Ungefär som skillnaden mellan liv och död.
Kommentera

Sv: Soling
Jompe: Halleluja brother :-))
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues:

Fram för Rodrigues som på drivare i Båset.

Länk att njuta till.


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Kanske den bästa sportlåt som har gjorts. En polarers exman som har skrivit låten.
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Vad är det för skit du lyssnar på. Du vet bäl att mormor är bättre på bandy.
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: Löjligt att de inte fick spela den på matcherna för texten var för rå *suck* men i Fredags lirade man den och de två nyare låtarna högt i bilen när man for hem Till kära GuldViken
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Undrar hur dom cm och kg är fördelade när det gäller muskler och dövikt :)

Börjar känna en viss frustration över detta uppehåll. Det märks också här på sps. Läääängtar till tisdag då man kan börja leva på allvar igen.
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: 6 kg övervikt måste jag nog erkänna att det är, men det gör ont att få en tackling av mig ska du veta :-))
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Säger frugan de också :)
Kommentera

Sv: Soling
RavenLord: Ja det var löjligt. Det skulle behövas en ny låt till Brynäs också. En trevlig historia i punkrocks tempo. Jag är en jävel på trummor.
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong:

Där hinnar han inte me.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD


ny låt
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: De är de jag alltid sagt. Bandy är en sport för mormor, kärringar och småglin :)
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Henne har jag inte lagt ett finger på sedan senaste gipsvaggan :-)
Kommentera

Sv: Soling
Mickis:


En som denna?


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
70 Rodrigues: Så det där med idrottsskada var bara en dålig ursäkt :)
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Flåt :-)
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Nja en ny låt iaf...som speglar tidens anda. Med lite drag i...
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Sen när har det blivit något fel med Carola??
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: Ja de vore skoj med en låt med lite kaxighet och ös till BIF....Så hoppas jag på en ny SAIK låt även i år
Kommentera

Sv: Soling
RavenLord:

Sedan skull vi ha en sådan film på Brynäs sidan med spelarna.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
RavenLord: Dregen är väl Brynäsare, likaså några i The Ark. Dom borde väl få till något bra.
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong:

Ja hon skulle nog duga åt våra vänner på sittplats.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Okej är Dregen det..roligt att höra:)
Men The Ark *ryser* dom kan vi avstå från med musik ;)
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Jaså är Dreglet brynäsare...ja han kan väl få snickar ihop en låt om han vill. Nån som är polare med honom?
Kommentera

Sv: Soling
RavenLord: Ok...då kan vi kombinera Dregen, Ledin och Di Leva :)
Kommentera

Sv: Soling
Hong Kong: Är verkligen Ledin brynäsare? han gillar väl bara SIF?
Kommentera

Sv: Soling
Mickis: SIF?? Svärfars Inkomst Företag!?!?

Visst är han Brynäsare. Har du inte kollat filmen Magic Brynäs?
Kommentera

Sv: Soling
Mickis:

Du har inte sett Brynäs filmen ser jag.
Där var både Lassgård och Ledin med i.


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Soling
Äntligen har bandysäsongen dragit igång,ännu en sport på riktigt underlag,och för MÄN.Var på matchen SAIK-Falun i ferdags,SAIK har ett resturangtält,där man kan få sig en bit mat plus öl,och underhållning av orkestrar före matchen,snyggt jobbat SAIK.
Kommentera

Sv: Soling
Lundström 6: Nej jag har faktiskt missat den. Nån som har den på burken?
Kommentera

« · 315287 · »