Brynäs IF

725301 inlägg · 7959 ämnen

Timrå - Brynäs

« · 188299 Till forumet


Sv: Timrå - Brynäs
Bissett: 6p låter bra men jag tror att LHC kommer att ställa till det.

På torsdag kanske Mikko och Wåger är tillbaka om vi har tur.
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
65 Selander: Luleå är på G rejält nu dom med..den där Allstar matchen gjorde dem tydligen gott...
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
RavenLord: *asg*
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
65 Selander: Kanske ta hit då damlag som Brynäs kan få leka med som Luleå fick mot Allstar gänget...kanske ger bra självförtroende det ;)
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
Tja!
Vill först tacka : Gunnar,Micke & Hela laget för segern i Torsdags hemma mot HV71 , en av veckans roligaste nyheter gällande Brynäs IF var att Håkan Berg offentlig gjorde att han slutar som klubbdirktör i sommar och lämnar klubben . Skönt att han har insett Brynäs eget bästa , kanske var anledningen att Berg redan nu gick ut och offentlig gjorde sin sorti : var att inte ville bli förutmjukad av medlemarna på årsmötet . Berg har inte lyckats med specielt mycket under sin tid som klubbdirktör .
Tack! Håkan Berg att du lämnar Brynäs , jag kommer inte att sakna dig .

Kravprofil på en ny klubbdirktör : ska lett ett större företag som VD , ha viss sportslig erfarenhet och ha ett riktigt hjärta för klubben .Någon som har några kandidater ?

När de gäller marknadsbiten så behövs en heltids anställd marknadschef , inte Janne Larsson! , jag vill istället att Janne ska spela ett år till och sen bli juniortränare .
Någon person som jobbat på ett stort företag som marknadschef är vad som behövs . Någon som har några kandidater ?

Jag tycker att Brynäs behöver både en klubbdirktör och en sportchef , GD-krönikören Stisse Åbergs förslag : Tommy Sjödin som sportchef , var ett bra förslag , men jag vill att "Sjödda" ska spela en säsong till .
Spelande sportchef...?
Jag tror inte , Inge Hammarström är ett intressant namn eller vad säger ni ?

Styrelsen i Brynäs , har för liten sportslig erfarenhet och de är bara medelålders gubbar som sitter där , en liten storstädning på årsmötet gällande styrelsen skulle jag föredra .

Synd att vi förlorrade mot Timrå idag , Brynäs behöver poäng!

Var på J-20 lagets match mot serieledarna Frölunda idag , Joakim"Jocke"Lundström är en mycket bra målvakt , jag tycker att "Jocke" ska bli andrekeeper i A-laget nästa säsong , Brynäs vann mot Frölunda med 5-1 .
Man tog vara på chanserna och vara helt bättre än Frölunda .
J-20 har även en hemmamatch imorgon , man ska då spela mot Rögle , nedsläpp 13.30 .
Kom och kolla!!!

Håll på att glömma en sak!
Jag vill tacka Kyösti"Kösa"Karjalainen för din två "pyttsar" i matchen mot HV .

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
Glömde en sak i mitt förra inlägg , är de någon som vet hur de går med insamlingen?
Jompe vet du ?

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Timrå - Brynäs
Tor Karlström: Förslaget att ha Sjödin som sportchef är mycket bra.Han är ung och vet vad som krävs idag.De andra namnen som figurerat har stort hockeykunnande men kanske lite för mycket"det var bättre förr"mentalitet.Problemet är väl att man gärna ser honom på isen nåt år till.

Vad gäller spelet på isen tror jag vi får vänta kanske 4 omg innan vi är på säker mark.Av dom nästa 5 går 4 hemma,plus att det inte är så jävla lätt som man tror att klättra när alla slår alla.
Kommentera

« · 188299